Loading...
nl

Runen

Cialara
Cialara mei 13 '10
Je het lijkt mij ook prima hier smile
HarryS
HarryS mei 13 '10
ok.
Misschien dan alleen de tekst erbij aanpassen dat het niet alleen over kaarten gaat?
Ook runen, edelstenen etc. geloof ik
Cialara
Cialara mei 13 '10
Ja dat kunnen we eens bekijken, misschien zou het hoofdtopic wel kunnen worden : "kaartleggingen en orakels" of zoiets...


NiMS?
HarryS
HarryS mei 13 '10
zoiets ja, toch?
er zijn nu een aantal 'off topics' in dit topic tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '10
Ja dat is een goed idee. Ik zal het even aanpassen. smile.
admin
admin mei 13 '10
Ik snap je punt.. en je bewondering en liefde voor de Runen en het eigen plekje dat je vind dat het verdient! grin
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '10
Zo aangepast smile. Everybody happy? smile
HarryS
HarryS mei 13 '10
ikke ben weer happy smile
Heidelroos
Heidelroos mei 14 '10
Origineel bericht van: HarryS
Origineel bericht van: Heidelroos
Ik wil oooook...

Dus als je zo vrij wil zijn..
Wil je nog iets speciaals van me?

Groetjes Heidy..


Ook hier de 3-steens legging.

De eerste is Hagalaz. Vergelijkbaar met een plotselinge hagelbui betekend dit een rumoerige periode in je leven. De enige optie is eigenlijk ergens schuilen en wachten tot de bui voorbij is. Die periode heb je waarschijnlijk net achter de rug.

Isa (2de rune) geeft nog eens aan dat je na die stormachtige periode nu even de tijd moet nemen om bij te komen. Geen overhaaste dingen doen, gewoon even lekker ontspannen en 'genieten' van de rust. Gebruik deze rustperiode ook om op je gemak eens rond te kijken in het leven.

Als laatste Ehwaz omgekeerd. Na de stormachtige periode en de relatieve rust daarna, is het zeer verleidelijk om na de rust gelijk van alles weer aan te pakken. Ehwaz waarschuwt ervoor dat een aangeboden kans niet perse ook de juiste kans is voor jou. Bekijk alles eerst rustig voordat je in een opwelling een beslissing neemt. Het is zeer verleidelijk om de opgedane energie in te zetten, en het is begrijpelijk dat je dat wilt, maar bedwing die behoefte en bekijk de mogelijkheden goed. Hou het voorlopig nog even bij het oude, grote veranderingen zijn op dit moment nog niet goed.


Heeee Dank je wel..
Ik zal mijn best doen om achterover te leunen.. wink

Herken me wel in het meteen weer vanalles willen ondernemen bij extra energie wink
Ben alweer aan het kijken voor een studie..

*duh wink*
HarryS
HarryS mei 14 '10
laugh
admin
admin mei 14 '10
Hoi Harry,

ik heb ook ooit zelf een runenbord met (houten) steentjes zelfgemaakt, maar heb er om een of andere reden vrijwel niks mee gedaan..

zou je ook voor mij zo'n legging willen doen ?
dankje
HarryS
HarryS mei 14 '10
Origineel bericht van: Artemis
Hoi Harry,

ik heb ook ooit zelf een runenbord met (houten) steentjes zelfgemaakt, maar heb er om een of andere reden vrijwel niks mee gedaan..



Runenbord....wat moet ik me daar bij voorstellen? Zelfde principe als de mat om worpen mee te doen? Had ik nog niet van gehoord...
Legging volgt z.s.m.
admin
admin mei 14 '10
geen idee wat een mat is, haha
met runenbord bedoel ik zo'n houten plaat, met een cirkel, die in vierdelen is verdeelt, aarde, water, lucht en vuur.
HarryS
HarryS mei 14 '10
Origineel bericht van: Artemis
geen idee wat een mat is, haha
met runenbord bedoel ik zo'n houten plaat, met een cirkel, die in vierdelen is verdeelt, aarde, water, lucht en vuur.


Met een mat is dat hetzelfde ja smile
Lin
Lin mei 15 '10
Hoi Harry,
heb nog nooit een Rune legging laten doen,
als je tijd hebt zou je mij ook wel een legging willen geven.

Een vraag die ik dan voor je heb ;
Of er nog enige verbindingslijn met mijn vader en mij aanwezig is ?
(hij leeft nog steeds maar geen kontakt meer en heeft inmiddels meerdere hartinfarcten en hersenbloedingen gehad en 9 tia's en ik weet eigenlijk heel weinig hoe hij nu er aan toe is)

Als de vraag niet mogelijk is dan hoor ik dat graag.

Liefs Linda
HarryS
HarryS mei 16 '10
Origineel bericht van: Artemis
Hoi Harry,

ik heb ook ooit zelf een runenbord met (houten) steentjes zelfgemaakt, maar heb er om een of andere reden vrijwel niks mee gedaan..

zou je ook voor mij zo'n legging willen doen ?
dankje


Ansuz- Communicatie. Sta je voor een examen? Of heb je die net gehad? Kan ook een sollicitatiegesprek zijn. Voor elke test zul je welbespraakt ten tonele verschijnen.

Fehu-Loon naar werken. Financieel zit het wel goed. Laat anderen ook in die rijkdom delen. Wat relaties betreft zit er misschien een nieuwe liefde aan te komen, of een nieuwe periode in de huidige relatie.

Uruz- Kracht. Misschien staat je iets nieuws te wachten. op zich mooi natuurlijk, maar kan wel inhouden dat je iets wat je nu hebt op moet geven. Wees daar niet bang voor, het nieuwe zal beter zijn. Goede mogelijkheden wat werk betreft. Vergeet alleen niet dat het niet voor niets komt. Ook hier wordt nog eens aangegeven dat relaties goed lopen. Het is nu ook de tijd om eventuele geschillen bij te leggen.
HarryS
HarryS mei 16 '10
Origineel bericht van: Lin
Hoi Harry,
heb nog nooit een Rune legging laten doen,
als je tijd hebt zou je mij ook wel een legging willen geven.

Een vraag die ik dan voor je heb ;
Of er nog enige verbindingslijn met mijn vader en mij aanwezig is ?
(hij leeft nog steeds maar geen kontakt meer en heeft inmiddels meerdere hartinfarcten en hersenbloedingen gehad en 9 tia's en ik weet eigenlijk heel weinig hoe hij nu er aan toe is)

Als de vraag niet mogelijk is dan hoor ik dat graag.

Liefs Linda


Beste Linda, niet een eenvoudige vraag maar ik heb het geprobeerd.

Een omgekeerde Kenaz duidt erop dat de relatie waarschijnlijk niet echt meer zal herstellen. Dat valt zwaar voor je en zal misschien gaan doorwerken in andere aspecten van je leven. Hoe moeilijk ook, het is misschien verstandig om de relatie los te laten. Het belemmerd je teveel in je normale leven.
Kan het ook betekenen dat je vader niet weet dat je nog veel aan hem denkt?

Ingwaz- nieuw begin. Ook hier het oude leven afsluiten en je richten op een nieuw begin. Houd nieuwe ideeen in je achterhoofd, laat ze rijpen en pak ze weer op als de tijd daar is. Tevens vruchtbaarheids rune, misschien zwanger?

Hagalaz - Verstoring door gebeurtenissen van buitenaf. In algemene zin en terugkomend op Ingwaz, kan dit een geboorte zijn. Verstoring van het dagelijkse ritme door een baby, maar natuurlijk wel een vreugdevol iets. Zelf denk ik in combinatie met je vader, dat je na verloop van tijd wel weer iets van hem zult horen. Ik kan niet zeggen of hij zelf contact opneemt, of dat iemand anders dat voor hem doet, omdat hij het niet meer kan.

Hopelijk beantwoord het je vraag een beetje
Lin
Lin mei 16 '10
Origineel bericht van: HarryS
Origineel bericht van: Lin
Hoi Harry,
heb nog nooit een Rune legging laten doen,
als je tijd hebt zou je mij ook wel een legging willen geven.

Een vraag die ik dan voor je heb ;
Of er nog enige verbindingslijn met mijn vader en mij aanwezig is ?
(hij leeft nog steeds maar geen kontakt meer en heeft inmiddels meerdere hartinfarcten en hersenbloedingen gehad en 9 tia's en ik weet eigenlijk heel weinig hoe hij nu er aan toe is)

Als de vraag niet mogelijk is dan hoor ik dat graag.

Liefs Linda


Beste Linda, niet een eenvoudige vraag maar ik heb het geprobeerd.

Een omgekeerde Kenaz duidt erop dat de relatie waarschijnlijk niet echt meer zal herstellen. Dat valt zwaar voor je en zal misschien gaan doorwerken in andere aspecten van je leven. Hoe moeilijk ook, het is misschien verstandig om de relatie los te laten. Het belemmerd je teveel in je normale leven.
Kan het ook betekenen dat je vader niet weet dat je nog veel aan hem denkt?

Ingwaz- nieuw begin. Ook hier het oude leven afsluiten en je richten op een nieuw begin. Houd nieuwe ideeen in je achterhoofd, laat ze rijpen en pak ze weer op als de tijd daar is. Tevens vruchtbaarheids rune, misschien zwanger?

Hagalaz - Verstoring door gebeurtenissen van buitenaf. In algemene zin en terugkomend op Ingwaz, kan dit een geboorte zijn. Verstoring van het dagelijkse ritme door een baby, maar natuurlijk wel een vreugdevol iets. Zelf denk ik in combinatie met je vader, dat je na verloop van tijd wel weer iets van hem zult horen. Ik kan niet zeggen of hij zelf contact opneemt, of dat iemand anders dat voor hem doet, omdat hij het niet meer kan.

Hopelijk beantwoord het je vraag een beetje


Dankjewel voor je legging..het bevestigd wel mijn vermoeden
Ook al was het geen makkelijke vraag, ik heb er veel aan.

Dankjewel

Liefs Linda
HarryS
HarryS mei 16 '10
graag gedaan
admin
admin mei 17 '10
Origineel bericht van: HarryS

Ansuz- Communicatie. Sta je voor een examen? Of heb je die net gehad? Kan ook een sollicitatiegesprek zijn. Voor elke test zul je welbespraakt ten tonele verschijnen.

Fehu-Loon naar werken. Financieel zit het wel goed. Laat anderen ook in die rijkdom delen. Wat relaties betreft zit er misschien een nieuwe liefde aan te komen, of een nieuwe periode in de huidige relatie.

Uruz- Kracht. Misschien staat je iets nieuws te wachten. op zich mooi natuurlijk, maar kan wel inhouden dat je iets wat je nu hebt op moet geven. Wees daar niet bang voor, het nieuwe zal beter zijn. Goede mogelijkheden wat werk betreft. Vergeet alleen niet dat het niet voor niets komt. Ook hier wordt nog eens aangegeven dat relaties goed lopen. Het is nu ook de tijd om eventuele geschillen bij te leggen.


Ansuz: nee ik heb al maanden geen sollicitatiegesprek (of examen) gehad, wel tientallen brieven geschreven... misschien binnenkort?

Fehu: een nieuwe periode in mijn relatie.. dat klinkt goed !! Financieel goed ? Op dit moment niet, maar hoop doet leven !!

Uruz: zo te zien zal het snel beter gaan.. gelukkig smilelaat maar komen !

Harry, heel erg bedankt voor je legging. Zo te zien zijn de vooruitzichten goed, dus nog even volhouden.. en gewoon doorgaan met brieven schrijven, dankje ! smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki