Loading...
nl

Runen

HarryS
HarryS mei 10 '10
Ik ga mijn best doen in elk geval deze week de drie leggingen voor jullie te doen, Heidelroos,Aislin en Duifje.

Geduld laugh
Duifje
Duifje mei 12 '10
IK heb de tijd harry, wachten is een van mijn lessen.!

Dank je.

Lieve groet,
Duifje
HarryS
HarryS mei 12 '10
De leggingen gaan hier dus openbaar, tenzij je anders vraagt. Zullen we het zo maar doen dan? smile
HarryS
HarryS mei 12 '10
Origineel bericht van: Heidelroos
Ik wil oooook...

Dus als je zo vrij wil zijn..
Wil je nog iets speciaals van me?

Groetjes Heidy..


Ook hier de 3-steens legging.

De eerste is Hagalaz. Vergelijkbaar met een plotselinge hagelbui betekend dit een rumoerige periode in je leven. De enige optie is eigenlijk ergens schuilen en wachten tot de bui voorbij is. Die periode heb je waarschijnlijk net achter de rug.

Isa (2de rune) geeft nog eens aan dat je na die stormachtige periode nu even de tijd moet nemen om bij te komen. Geen overhaaste dingen doen, gewoon even lekker ontspannen en 'genieten' van de rust. Gebruik deze rustperiode ook om op je gemak eens rond te kijken in het leven.

Als laatste Ehwaz omgekeerd. Na de stormachtige periode en de relatieve rust daarna, is het zeer verleidelijk om na de rust gelijk van alles weer aan te pakken. Ehwaz waarschuwt ervoor dat een aangeboden kans niet perse ook de juiste kans is voor jou. Bekijk alles eerst rustig voordat je in een opwelling een beslissing neemt. Het is zeer verleidelijk om de opgedane energie in te zetten, en het is begrijpelijk dat je dat wilt, maar bedwing die behoefte en bekijk de mogelijkheden goed. Hou het voorlopig nog even bij het oude, grote veranderingen zijn op dit moment nog niet goed.
HarryS
HarryS mei 12 '10
Origineel bericht van: Aislin
Zou je voor mij ook een legging willen doen?



Hier beginnen we met een omgekeerde Wunjo. De uitleg is algemeen, aangezien er geen vragen gesteld zijn.
Wunjo waarschuwt voor problemen op het werk of in het liefdesleven. De kans bestaat dat iemand van buitenaf je plannen probeert te dwarsbomen. Een periode van verdriet is het gevolg.

Sowilo is veel positiever. De nare periode hiervoor heeft wel gezorgd voor kracht. Kracht om weer het positieve van het leven te zien. Kracht om weer op volle sterkte er tegenaan te gaan. Pas wel op dat je niet doorslaat weer en op die manier jezelf in de stress werkt. Geniet ook eens van een dagje rust zo nu en dan, om je accu weer op te laden.

De laatse in de rij is Gebo. Die beginnen we nu wel te kennen denk ik smileDe kus onder een brief ( X = gebo )
De toekomst lacht je toe. Eigenlijk alleen maar positief. Waarschijnlijk duid het op kennis die je verkrijgt (of verkregen hebt in de voorafgaande periode) en de opdracht om die goed te gebruiken.
admin
admin mei 12 '10
Ow wauw HarryS nu ikke,

Groetjes
Nougnag
HarryS
HarryS mei 12 '10
Origineel bericht van: nougnag
Ow wauw HarryS nu ikke,

Groetjes
Nougnag


hey, ook van 23-11 smile
Even geduld, ben net met de 3de bezig vanavond wink
HarryS
HarryS mei 12 '10
Origineel bericht van: Duifje
Hai Harry,

Ik wordt hier erg nieuwsgierig van....
Dus als je zin/ tijd hebt..... GRAAG....

Mijn vraag?... of ik wat meer inzicht kan krijgen in wat mijn pad is.

Lieve groet,
Duifje


Eihwaz verteld me dat je iemand bent die zich flexibel kan opstellen en aardig wat 'klappen' verdragen kan. Misschien wel door ervaringen uit het verleden dat je er zo goed mee om kunt gaan. Onthoud dit even.

Fehu omgekeerd, duid vaak op financieel verlies.
De laatste is Ansuz omgekeerd. De communicatie rune.

Kan het zijn dat je erover denkt om mensen te gaan helpen die op welke manier dan ook aardig in de problemen zitten? Een therapeut worden of iets dergelijks?
Als dat inderdaad is waar je over denkt, dan is het advies om eerst klaar te zijn om je opgedane kennis te willen delen. Soms houd je je die nog voor je.

Ga voor jezelf eens na wat je zou kunnen gaan doen met de ervaringen die je gehad hebt in je leven. Kun je op een goede manier die kennis op anderen overbrengen? Dan moet je dat zeker gaan doen. Schaam je niet en vertel anderen over de fouten die je gemaakt hebt, zodat zij ervan kunnen leren en ook jij een positief gevolg geeft aan die negatieve ervaringen.
HarryS
HarryS mei 12 '10
Origineel bericht van: nougnag
Ow wauw HarryS nu ikke,

Groetjes
Nougnag


Beginnen met een omgekeerde Othala.
Je bent te gehaast in het leven (geweest). Alles TE snel klaar willen hebben, TE snel willen bereiken waardoor je voor jezelf juist een obstakel neerzet. Als je onmogelijke doelen stelt, zul je ze ook nooit halen. Doe het even iets rustiger aan...

Thurisaz omgekeerd, geeft eigenlijk aan dat wat ik hiervoor zei.....je daar niet naar gaat luisteren smile
Beetje koppig? Waarschijnlijk zijn er dingen in je leven die je behoorlijk belemmeren bij het behalen van je doel. Komen die belemmeringen van buitenaf, of kun je er zelf ook veel aan doen?

Ansuz als laatste geeft aan dat je veel advies zult krijgen. ( er wel naar luisteren dan he?) Advies ook uit een onverwachte hoek. Wees ook alert op nieuwe kansen, een nieuwe baan of een andere uitdaging. Al lijkt juist het luisteren soms al een uitdaging te zijn.
admin
admin mei 12 '10
Ow Harry,
Ik vind jou niet leuk met je runen wink
Niet een beetje koppig hoor,das lastig hoor voor mezelf,maar enorm lachen.
Luisteren kan ik echt enorm goed,naar anderen hihi.
Of bedoel je advies aannemen?
Belemmeringen komen op dit moment van buitenaf helaas.
En ja daar kan ik wat aan doen maar poewie that's not easy.

dankjewel
Anuschka
HarryS
HarryS mei 12 '10

Luisteren kan ik echt enorm goed,naar anderen hihi.
Of bedoel je advies aannemen?


Ik bedoel inderdaad het luisteren en advies aannemen van anderen. Alleen een verhaal van anderen aanhoren dat lukt idd wel smile
admin
admin mei 12 '10

Ik moet toch wel even nadenken of ik jou nog wel leuk vind hoor HarryS,
laugh
admin
admin mei 12 '10
Gaat wel lukken hoor wink
HarryS
HarryS mei 12 '10
Origineel bericht van: nougnag
Gaat wel lukken hoor wink


Oke.
Dus het klopt wel aardig?
Ik doe niks he, ik geef alleen door wink
admin
admin mei 12 '10
Ja het klopt wel (een beetje hihihi)

Dankjewel HarryS,
ik plaag maar wat hoor.....
HarryS
HarryS mei 12 '10
Oke, kijk uit met plagen hoor, anders doe ik een grote legging hahahaha geintje
Duifje
Duifje mei 12 '10
Woeiii Harry.......

Dit klopt echt..... WAUWWW.....

En ja het klopt dat ik iets therapeut achtigs wil doen. Weet niet precies in welke vorm ik dat ga gieten maar...... klopt..
Mensen helpen die met zichzelf in de problemen zitten doe ik al jaren. Dat zit in me.... dat MOET ik doen.... helaas soms ten nadele van mij. Maargoed ik denk dan maar zo... wat je zaait oogst je.. en misschien wel niet van het zelfde landje.maar het komt vanzelf naar je toe. ......

Thanks voor het lezen.

Knuff Duifje
HarryS
HarryS mei 12 '10
bedankt voor je reaktie smile
HarryS
HarryS mei 12 '10
Kunnen we stemmen over een apart topic, buiten het kaartleggen om? Het is toch iets anders hoor, stenen of kaarten.....en belangstelling genoeg geloof ik?

Stem! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '10
Dit topic is toch prima? Het werkt volgens mij heel goed smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki