Hoi Harry,
heb nog nooit een Rune legging laten doen,
als je tijd hebt zou je mij ook wel een legging willen geven.
Een vraag die ik dan voor je heb ;
Of er nog enige verbindingslijn met mijn vader en mij aanwezig is ?
(hij leeft nog steeds maar geen kontakt meer en heeft inmiddels meerdere hartinfarcten en hersenbloedingen gehad en 9 tia's en ik weet eigenlijk heel weinig hoe hij nu er aan toe is)
Als de vraag niet mogelijk is dan hoor ik dat graag.
Liefs Linda
Beste Linda, niet een eenvoudige vraag maar ik heb het geprobeerd.
Een omgekeerde Kenaz duidt erop dat de relatie waarschijnlijk niet echt meer zal herstellen. Dat valt zwaar voor je en zal misschien gaan doorwerken in andere aspecten van je leven. Hoe moeilijk ook, het is misschien verstandig om de relatie los te laten. Het belemmerd je teveel in je normale leven.
Kan het ook betekenen dat je vader niet weet dat je nog veel aan hem denkt?
Ingwaz- nieuw begin. Ook hier het oude leven afsluiten en je richten op een nieuw begin. Houd nieuwe ideeen in je achterhoofd, laat ze rijpen en pak ze weer op als de tijd daar is. Tevens vruchtbaarheids rune, misschien zwanger?
Hagalaz - Verstoring door gebeurtenissen van buitenaf. In algemene zin en terugkomend op Ingwaz, kan dit een geboorte zijn. Verstoring van het dagelijkse ritme door een baby, maar natuurlijk wel een vreugdevol iets. Zelf denk ik in combinatie met je vader, dat je na verloop van tijd wel weer iets van hem zult horen. Ik kan niet zeggen of hij zelf contact opneemt, of dat iemand anders dat voor hem doet, omdat hij het niet meer kan.
Hopelijk beantwoord het je vraag een beetje