Hallo Harry,
Dank je wel voor je legging. Enne gezellig dat je even langs bent gekomen op mn Hyves hoor
Tiwaz staat voor vechten en overwinning. Ook een goede gezondheid en verdieping van relaties. Je hebt dus een goede tijd achter de rug met allerlei zaken die geslaagd zijn, een goede relatie en niets te klagen over je gezondheid.
Ja dit klopt wel als ik in het verleden kijk. Arbeidsconflict overwonnen en gevochten voor wat ik waard ben. En qua relatie liep het in die periode goed.
Op dit moment echter loopt het allemaal een beetje vast zegt Hagalaz, de tweede rune. En durf het bijna niet te zeggen, maar kan dat te maken hebben met een eventuele zwangerschap?
Dit klopt ook; het vastlopen zeg maar. Ik heb geen werk, had wel begin vorige maand een baan gevonden maar dat was helemaal niet geschikt voor mij. Zwangerschap heb ik eerder voorbij zien komen in een kaartlegging van Nathalie. Voor zover ik weet ben ik niet zwanger
Zit ook nog niet echt in de planning voor nu, maar een kinderwens over een tijdje is er zeker.
De toekomst is in elk geval zonnig. Gebo geeft dit aan. Bij de vorige legging ben ik met deze begonnen, bij jou eindigt het ermee. Je relatie krijgt weer een boost (het houd niet op bij jullie) en het leven lacht je toe.
Wat een fijn vooruitzicht! Mijn relatie kan zeker een boost gebruiken en wat positieve gebeurtenissen zijn meer dan welkom.
Nogmaals dank voor je legging!
Groetjes Maryssa