Loading...
nl

Runen

HarryS
HarryS mei 5 '10
Voor de nieuwsgierigen onder ons, probeer eens een legging met de Runen.....
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '10
Ik ben nieuwschierig, dus zou je er voor mij eentje willen leggen?
Maryssa
Maryssa mei 5 '10
Wat leuk dat je dat wilt doen hier op Merudi! Zou je voor mij ook een legging willen doen?

Bedankt alvast!
HarryS
HarryS mei 5 '10
Dat gaat wel hard zo hahaha, en dat terwijl een uitgebreide legging toch al wel een uurtje kan duren laugh
Heb geduld zou ik zeggen smile

Willen jullie de uitkomst hier openbaar hebben?
Maryssa
Maryssa mei 5 '10
Ehm ja dat mag openbaar, Harry. Netjes dat je dat vooraf vraagt. Doe maar rustig aan hoor! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '10
Ja graag openbaar, want dat is tenslotte het idee van Merudi: Uitkomen voor jezelf en wie je bent smile.
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 5 '10
Lieve Harry!
Ik heb daar nog nooit van gehoord.. Wat is dat 'runen"?
Liefs!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '10
@Larbe:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/89457/Re_Het_Runen_Orakel.html#Post89457

Hier heeft hij het uitgelegd.

p.s. je kan altijd de zoekfunctie van het forum gebruiken (rechtsboven) om zo te zien of er al ergens een topic over is smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 6 '10
oow, thankss nims..tis soms nog even zoeken op dit forum;-)
HarryS
HarryS mei 6 '10
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Lieve Harry!
Ik heb daar nog nooit van gehoord.. Wat is dat 'runen"?
Liefs!


Heb er nog een omschrijving van de stenen bij gedaan. Hopelijk kan ik er ooit eens een afbeelding van een rune bijzetten
HarryS
HarryS mei 6 '10
Origineel bericht van: NiMS
Ik ben nieuwschierig, dus zou je er voor mij eentje willen leggen?


Het is niet makkelijk om je op een onbekende persoon (ook nog eens incognito) te concentreren. Daarom heb ik nu even een korte legging gedaan. Een 3-steens legging.

De eerste is Gebo. Die staat voor een gift/gave. Het nemen en geven verhaal. De rune Gebo is een X, en wordt nu nog wel gebruikt als kus onder aan een brief of mail. Hier staat hij dus voor iets positiefs. In het verleden is je iets gegeven dat je nu nog steeds plezier geeft.

Nauthiz ligt op het heden. Een stagnatie rune. Kan duiden op gezondheidsproblemen of misschien een chronische kwaal. Als de gezondheid op dit moment goed is, dan geeft nauthiz aan het nu even rustig aan te doen, om problemen te voorkomen.
Problemen of misverstanden in de relatie moeten op een rustige manier uitgepraat worden. Laat je behoeftes weten en praat erover.

Eiwaz ligt op de toekomst. Is een hele positieve rune die aangeeft dat de aanhouder wint. Projecten die een tijdje geleden gestart zijn kunnen zeer succesvol worden als men er aan blijft werken. Wees echter wel flexibel. Heb geduld en hou het doel voor ogen, dan slaag het zeker.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '10
Hey Harry's super bedankt voor deze legging. Gelukkig ben ik op dit moment helemaal gezond smilemaar ik zal de raad om rustig aan te doen, zeker ter harte nemen.

En misverstanden in mijn relatie zijn er gelukkig niet, dus dat is niet nodig smile. Ik uit mijn behoeftes zeker wel haha.

En ik zal zeker aanhouden, ben ik wel goed in dus wie weet laugh.
HarryS
HarryS mei 6 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Wat leuk dat je dat wilt doen hier op Merudi! Zou je voor mij ook een legging willen doen?

Bedankt alvast!



Ook voor jou om dezelfde reden een 3-steens legging.
Al ben ik wel zo vrij geweest even op je hyves te kijken wink

Bij jou begin ik met Tiwaz. Tiwaz staat voor vechten en overwinning. Ook een goede gezondheid en verdieping van relaties. Je hebt dus een goede tijd achter de rug met allerlei zaken die geslaagd zijn, een goede relatie en niets te klagen over je gezondheid.
Op dit moment echter loopt het allemaal een beetje vast zegt Hagalaz, de tweede rune. En durf het bijna niet te zeggen, maar kan dat te maken hebben met een eventuele zwangerschap?

De toekomst is in elk geval zonnig. Gebo geeft dit aan. Bij de vorige legging ben ik met deze begonnen, bij jou eindigt het ermee. Je relatie krijgt weer een boost (het houd niet op bij jullie) en het leven lacht je toe. smile
HarryS
HarryS mei 6 '10
Dan komt het wel goed Nims smile
Maryssa
Maryssa mei 7 '10
Hallo Harry,

Dank je wel voor je legging. Enne gezellig dat je even langs bent gekomen op mn Hyves hoor wink

Quote:
Tiwaz staat voor vechten en overwinning. Ook een goede gezondheid en verdieping van relaties. Je hebt dus een goede tijd achter de rug met allerlei zaken die geslaagd zijn, een goede relatie en niets te klagen over je gezondheid.

Ja dit klopt wel als ik in het verleden kijk. Arbeidsconflict overwonnen en gevochten voor wat ik waard ben. En qua relatie liep het in die periode goed.

Quote:
Op dit moment echter loopt het allemaal een beetje vast zegt Hagalaz, de tweede rune. En durf het bijna niet te zeggen, maar kan dat te maken hebben met een eventuele zwangerschap?

Dit klopt ook; het vastlopen zeg maar. Ik heb geen werk, had wel begin vorige maand een baan gevonden maar dat was helemaal niet geschikt voor mij. Zwangerschap heb ik eerder voorbij zien komen in een kaartlegging van Nathalie. Voor zover ik weet ben ik niet zwanger crazyZit ook nog niet echt in de planning voor nu, maar een kinderwens over een tijdje is er zeker.

Quote:
De toekomst is in elk geval zonnig. Gebo geeft dit aan. Bij de vorige legging ben ik met deze begonnen, bij jou eindigt het ermee. Je relatie krijgt weer een boost (het houd niet op bij jullie) en het leven lacht je toe.

Wat een fijn vooruitzicht! Mijn relatie kan zeker een boost gebruiken en wat positieve gebeurtenissen zijn meer dan welkom.

Nogmaals dank voor je legging!

Groetjes Maryssa
Heidelroos
Heidelroos mei 7 '10
Ik wil oooook...

Dus als je zo vrij wil zijn..
Wil je nog iets speciaals van me?

Groetjes Heidy..
HarryS
HarryS mei 7 '10
Origineel bericht van: Heidelroos
Ik wil oooook...

Dus als je zo vrij wil zijn..
Wil je nog iets speciaals van me?

Groetjes Heidy..


in principe gaat het zo ook wel
Aislin
Aislin mei 7 '10
Zou je voor mij ook een legging willen doen?
HarryS
HarryS mei 7 '10
Origineel bericht van: Aislin
Zou je voor mij ook een legging willen doen?



Wil ik wel doen.
Zijn wel korte leggingen zoals eerder heb laten zien.
Misschien wel handig om een vraag te stellen waar ik op kan leggen, ook voor Heidy wink
Duifje
Duifje mei 10 '10
Hai Harry,

Ik wordt hier erg nieuwsgierig van....
Dus als je zin/ tijd hebt..... GRAAG....

Mijn vraag?... of ik wat meer inzicht kan krijgen in wat mijn pad is.

Lieve groet,
Duifje
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki