Lieve Julien.
Je doet jezelf te kort.
Ik draag je een goed hart toe. Dat weet en heb jij ook gezien. Jij moet zelf doen waar jij je goed bij voelt. Ik distangeer me omdat ik vind dat jij niet open staat voor anderen. Naar mij mening bereidt je een eigen stokpaardje. En alles omtrent dat stokpaardje veranderd. En hoe meer je die kunt volgen, hoe gelukkiger hulpbehoevenden zijn.!
MSS ben jij of ik er wel 1 van dit jaar. Wie zal het zeggen?
Oke, het was wat moeilijk te volgen maar ik begrijp het nu wel.. Ik zeg even dat ik op dit moment aan de zelfde kant sta als hemelwandelaar. Ik ben niet de persoon die snel een partij kiest. Maar wat hij nu verteld is eigenlijk iets wat ik al maanden met derden spreek. Ik ga geen namen noemen.
En desondanks ik NiMS regel verkeerd vind, over het feit dat alle fotolezingen d.m.v. merudi op het net gezet moet worden. Vind ik ook dat hemelwandelaar hier weer gelijk in heeft als hij daadwerkelijk 1 in het privé heeft gehad.
Het zou dan inderdaad totaal niet eerlijk zijn tegenover de andere Merudi bezoekers/leden. En desondanks wij een lezing aan vragen. Wilt het eigenlijk niet zeggen dat wij het in het openbaar willen, maar we worden hier toe eigenlijk gedwongen.
Laatst vroeg ik je nog om een privé tarrot sessie. Gewoon weg omdat ik vind dat niet iedereen alles van mij hoeft te weten. Ik ben vrij open, maar het kan ook te ver gaan. Hoe graag ik nu nog steeds een tarrot sessie wil, ik ga het absoluut niet op internet aan vragen als andere mensen het kunnen lezen behalve de persoon die het aanvraagt en de persoon die de tarrot sessie doet.
En zelf vind ik het ook storend dat jij niet open staat vor meningen/ideeën over iemand anders. De discussie 'Wat ik denk over de engelmens' waar bij jij een poll geopend heb. Desondanks ik er zo juist aan mee gedaan heb, vind ik het totaal nergens op slaan.
Koste wat het kost moet en zal jij bij je eigen mening staan. Wat voor sterke argumenten jij toe geslingerd krijgt, jij blijft vast bij die van je eigen. Wat prima is. Maar ga het dan niet aandringen bij andere mensen.
En nee ik ben geen veterstrikker meer. Ik kies niet de partij van hemelwandelaar omdat ik hem mag o.i.d., sterker nog, ik ken hem nauwelijks. Nee, ik kies partij voor hem omdat ik het wil. Omdat ik en hemelwandelaar blijkbaar de zelfde mening hebben over jou.
En ik weet zeker dat wij niet de enigste zullen zijn.
Dit is geen poging om ruzie te creeëren waarbij de merudianen worden gesplitst in partijen. Maar ik geef op dit moment mijn mening en mijn gedachte over jouw daden.
Het verbaasd me eigenlijk dat niemand dit eerder heeft toegelicht op het forum. Het verbaasd me nog meer dat ik dat eigenlijk niet heb gedaan terwijl het mij gigantisch stoorde. Ik ben blij dat ik nu mijn verhaal heb kunnen doen.
Dit is namelijk 1 van de paar redenen waarom ik tijd bij tijd steeds minder actief werd op Merudi.