Loading...
nl

Wat ik denk over de engelmens

Lena
Lena sep 12 '09
het jackhalzen cafe voor al je....... wink
admin
admin sep 12 '09
Nee Kaat houd wijs haar grote mond dicht wink
Islandlady
Islandlady sep 12 '09
Heel goed Kaat.... ik hou ook mijn mond....
Laf om Julien en Hans zo onderuit te halen.
Heel erg laf!
admin
admin sep 12 '09
Ja!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 12 '09
Ja, inderdaad. Ik vraag me echt af waar ik dit aan verdiend heb.
admin
admin sep 12 '09
Sorry ladies maar dat bedoel ik niet..
Ik was er niet bij, ken niet alle verhalen, maar begrijp Hemelwandelaar wel. Het zou Hemelwandelaar sieren als hij dit privé had uitgesproken.

Het zou slim zijn geweest als Nims wel had vermeld dat hij soms wel prive een lezing doet...maar ik was er niet bij en moet dus echt NU mijn mond houden.

"pakt naald en draad en naait handen op haar rug"
Islandlady
Islandlady sep 12 '09
Als iemand een fotolezing prive doet moet diegene dat voor zich weten. Steekt geen kwaad in in mijn ogen! En ja misschien had Nims het toch even moeten vermelden dat hij wel eens fotolezingen prive doet. Dat doet niets af aan het feit dat Nims en Hans volledig onderuit gehaald worden en dat verdienen ze niet.

Naaigerei gevonden Kaat? Ik ga ook op zoek smileoh nee staat al op tafel hier....
admin
admin sep 12 '09
Ik voel veel tussen de regels.. en weet wat ik voelde.
Das voor mij ook voldoende, vandaar m'n Ja!.

waarom juist je handen op je rug willen naaien?
smilesmirk
Heidelroos
Heidelroos sep 12 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ja, inderdaad. Ik vraag me echt af waar ik dit aan verdiend heb.


Je verdient het niet..
Een ander trekt zich op aan het feit dat men je een hak wil zetten.. .
Erytrix
Erytrix sep 12 '09
Ik adem in en word rustig.
Ik adem uit en glimlach.
Op dit moment weet ik:
er bestaat geen ander moment.
(Thich Nhat Hanh)
Richie Richard
Richie Richard sep 12 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Lieve Julien.

Je doet jezelf te kort.

Ik draag je een goed hart toe. Dat weet en heb jij ook gezien. Jij moet zelf doen waar jij je goed bij voelt. Ik distangeer me omdat ik vind dat jij niet open staat voor anderen. Naar mij mening bereidt je een eigen stokpaardje. En alles omtrent dat stokpaardje veranderd. En hoe meer je die kunt volgen, hoe gelukkiger hulpbehoevenden zijn.!

MSS ben jij of ik er wel 1 van dit jaar. Wie zal het zeggen?

Oke, het was wat moeilijk te volgen maar ik begrijp het nu wel.. Ik zeg even dat ik op dit moment aan de zelfde kant sta als hemelwandelaar. Ik ben niet de persoon die snel een partij kiest. Maar wat hij nu verteld is eigenlijk iets wat ik al maanden met derden spreek. Ik ga geen namen noemen.

En desondanks ik NiMS regel verkeerd vind, over het feit dat alle fotolezingen d.m.v. merudi op het net gezet moet worden. Vind ik ook dat hemelwandelaar hier weer gelijk in heeft als hij daadwerkelijk 1 in het privé heeft gehad.

Het zou dan inderdaad totaal niet eerlijk zijn tegenover de andere Merudi bezoekers/leden. En desondanks wij een lezing aan vragen. Wilt het eigenlijk niet zeggen dat wij het in het openbaar willen, maar we worden hier toe eigenlijk gedwongen.

Laatst vroeg ik je nog om een privé tarrot sessie. Gewoon weg omdat ik vind dat niet iedereen alles van mij hoeft te weten. Ik ben vrij open, maar het kan ook te ver gaan. Hoe graag ik nu nog steeds een tarrot sessie wil, ik ga het absoluut niet op internet aan vragen als andere mensen het kunnen lezen behalve de persoon die het aanvraagt en de persoon die de tarrot sessie doet.

En zelf vind ik het ook storend dat jij niet open staat vor meningen/ideeën over iemand anders. De discussie 'Wat ik denk over de engelmens' waar bij jij een poll geopend heb. Desondanks ik er zo juist aan mee gedaan heb, vind ik het totaal nergens op slaan.
Koste wat het kost moet en zal jij bij je eigen mening staan. Wat voor sterke argumenten jij toe geslingerd krijgt, jij blijft vast bij die van je eigen. Wat prima is. Maar ga het dan niet aandringen bij andere mensen.

En nee ik ben geen veterstrikker meer. Ik kies niet de partij van hemelwandelaar omdat ik hem mag o.i.d., sterker nog, ik ken hem nauwelijks. Nee, ik kies partij voor hem omdat ik het wil. Omdat ik en hemelwandelaar blijkbaar de zelfde mening hebben over jou.
En ik weet zeker dat wij niet de enigste zullen zijn.

Dit is geen poging om ruzie te creeëren waarbij de merudianen worden gesplitst in partijen. Maar ik geef op dit moment mijn mening en mijn gedachte over jouw daden.


Het verbaasd me eigenlijk dat niemand dit eerder heeft toegelicht op het forum. Het verbaasd me nog meer dat ik dat eigenlijk niet heb gedaan terwijl het mij gigantisch stoorde. Ik ben blij dat ik nu mijn verhaal heb kunnen doen.

Dit is namelijk 1 van de paar redenen waarom ik tijd bij tijd steeds minder actief werd op Merudi.
Helma
Helma sep 12 '09
Ja, Erytrix,

je tovert inderdaad een glimlach om mijn mond, want: gisteren of eergisteren las ik deze zinnen ook, in een boekje van Thich Hath Hanh, en ik dacht toen: wauw, wat een eye-opener! Dank je wel voor je ver'ademende' tussendoortje smile
admin
admin sep 12 '09
Origineel bericht van: Erytrix
Ik adem in en word rustig.
Ik adem uit en glimlach.
Op dit moment weet ik:
er bestaat geen ander moment.
(Thich Nhat Hanh)



ja ! grin
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 13 '09
Origineel bericht van: Denzil

Laatst vroeg ik je nog om een privé tarrot sessie. Gewoon weg omdat ik vind dat niet iedereen alles van mij hoeft te weten. Ik ben vrij open, maar het kan ook te ver gaan. Hoe graag ik nu nog steeds een tarrot sessie wil, ik ga het absoluut niet op internet aan vragen als andere mensen het kunnen lezen behalve de persoon die het aanvraagt en de persoon die de tarrot sessie doet.

Beste Denzil,

De reden dat ik de tarot toen niet voor je gelegd hebt is alleen maar omdat jij op dat moment geen tarot legging nodig had. Dat heeft niets te maken met privé of niet privé. Ben je soms het gesprek vergeten dat we toen hebben gevoerd waarin je zelf toegaf, meer geleerd te hebben dan al die dagen dat je bij een maatschappelijk werker liep?

Ik ben dat namelijk niet vergeten en juist dit gesprek en de inzichten die je in jezelf kreeg is de reden dat ik geen privé legging voor je heb gedaan.
Islandlady
Islandlady sep 13 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Erytrix
Ik adem in en word rustig.
Ik adem uit en glimlach.
Op dit moment weet ik:
er bestaat geen ander moment.
(Thich Nhat Hanh)



ja ! grin


Zeker!

maar lieve mensen wat is hier nu eigenlijk het probleem? Dat Nims een regel heeft gesteld voor de website neemt niet weg dat hij een prive lezing mag en of wil geven. Hou nu toch op zeg. Dit is een berg negatieviteit die niet prettig voelt.
admin
admin sep 13 '09
Quote:
waarom juist je handen op je rug willen naaien?


Dan kan ik niet meer typen Bellefeleurtje smile

Zullen we dit maar gewoon afsluiten en weggooien?
Is dit de moeite waard?
Goeie Erytrix!
admin
admin sep 13 '09
... is al weg, lieve Karin! grin
Richie Richard
Richie Richard sep 13 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Denzil

Laatst vroeg ik je nog om een privé tarrot sessie. Gewoon weg omdat ik vind dat niet iedereen alles van mij hoeft te weten. Ik ben vrij open, maar het kan ook te ver gaan. Hoe graag ik nu nog steeds een tarrot sessie wil, ik ga het absoluut niet op internet aan vragen als andere mensen het kunnen lezen behalve de persoon die het aanvraagt en de persoon die de tarrot sessie doet.

Beste Denzil,

De reden dat ik de tarot toen niet voor je gelegd hebt is alleen maar omdat jij op dat moment geen tarot legging nodig had. Dat heeft niets te maken met privé of niet privé. Ben je soms het gesprek vergeten dat we toen hebben gevoerd waarin je zelf toegaf, meer geleerd te hebben dan al die dagen dat je bij een maatschappelijk werker liep?

Ik ben dat namelijk niet vergeten en juist dit gesprek en de inzichten die je in jezelf kreeg is de reden dat ik geen privé legging voor je heb gedaan.


Een sessie willen hoeft nooit te vertellen of iemand het daadwerkelijk nodig heeft. Ooit eens gehad dat je iets gewoon wilt weten? Ik bedoel.. Ik heb me eens verdiept hoe men pizza's maakt. Maar heb ik er wat aan? Volgens mij niet, mij zie je echt geen pizza's maken.
Ik heb me ook eens verdiept in de geschiedenis van de hamburger. Was dat nodig? Nee gewoon uit nieuwsgierigheid.
Klopt, ik heb er meer van geleerd dan hoe ver de maatschappelijke medewerkster kwam. Geef ik sterk toe. Maar dat wilt niet zeggen dat ik jouw manier van werken correct vind.
Iets correct vinden en iets leren zijn 2 totaal verschillende dingen.
Dat je het voor mij niet heb gedaan, staat nu lost van het feit dat ik jouw manier van doen incorrect vind.
Maar grappig dat je alleen dat stukje van mijn lap tekst quote, en dat jij alleen daar op in gaat. Zegt een hoop over jou.
Erytrix
Erytrix sep 13 '09
@ helma , bellefleur, islandlady , karin

graag gedaan, de hele discussie benwauwde me een beetje
wat is er dan prettiger even te ademen, en stil te staan bij jezelf, zonder je te laten opjagen door anderen, gewoon in je eigen ruimte...

warme groet,

Ery
Lena
Lena sep 14 '09
ja als dat je wens is van dat moment..volg je gevoel zou ik zeggen..
toch blijf ik het belangrijk vinden dat iemand wel voor zijn mening uitkomt..
ook al is dat dan niet wat jou mening is.... wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki