Ja, geweldig! Echt zeer professioneel in mijn ogen. Fotografeer je momenteel nog veel Sylvia? Mijn dochter heeft haar eerste bruiloft gefotografeerd en moet deze week het boek afleveren. Ze is erg zenuwachtig. En ze zegt dat ze dat noooooit weer doet!
Helma, het eerste wat mensen denken als je zegt dat je een opleiding tot fotografe doet; oh dan ga je zeker ook bruidsreportages maken! Nou nee dus, dat is wel het laatste wat ik zou doen. Niet dat ik het nooit gedaan heb, want ik heb er wel eentje gedaan omdat die gene zo aandrong, maar ik doe het dus ook nooit meer. (de mensen van die reportage zijn alweer uit elkaar)
Wat een mooie foto's allemaal zeg. Syl prachtig! Ik zal toch echt eerst een andere camera moeten aanschaffen batterijtje erin en eruit schiet niet echt op ... heeft iemand nog een advies vwb een niet al te ingewikkelde digitale camera?
Wháááuw... en ikke maar enken dat ik leuke shotjes maak ehehehe..
NiMS... Damio, Islandlady.. GAST.. indrukwekkend zeg..
Gevoel vastleggen in foto is erg moeilijk, maar heb de indruk dat dit behoorlijk slaagt op deze manier!!
Wháááuw... en ikke maar enken dat ik leuke shotjes maak ehehehe..
NiMS... Damio, Islandlady.. GAST.. indrukwekkend zeg..
Gevoel vastleggen in foto is erg moeilijk, maar heb de indruk dat dit behoorlijk slaagt op deze manier!!
Ik vind ze prachtig. Krijg ik niet voor elkaar Just lucky shots zijn de mijne... laatste is natuurlijk grapje... dat ik nog op die digi hou is al wonderbaarlijk