Loading...
nl

Mijn foto trots

Helma
Helma sep 7 '09
Ja, geweldig! Echt zeer professioneel in mijn ogen. Fotografeer je momenteel nog veel Sylvia? Mijn dochter heeft haar eerste bruiloft gefotografeerd en moet deze week het boek afleveren. Ze is erg zenuwachtig. En ze zegt dat ze dat noooooit weer doet!
gast
gast sep 7 '09
Danki dames.

Helma, het eerste wat mensen denken als je zegt dat je een opleiding tot fotografe doet; oh dan ga je zeker ook bruidsreportages maken! Nou nee dus, dat is wel het laatste wat ik zou doen. Niet dat ik het nooit gedaan heb, want ik heb er wel eentje gedaan omdat die gene zo aandrong, maar ik doe het dus ook nooit meer. (de mensen van die reportage zijn alweer uit elkaar)
Islandlady
Islandlady sep 7 '09
Wat een mooie foto's allemaal zeg. Syl prachtig! Ik zal toch echt eerst een andere camera moeten aanschaffen smilebatterijtje erin en eruit schiet niet echt op smile... heeft iemand nog een advies vwb een niet al te ingewikkelde digitale camera?
Emuca
Emuca sep 7 '09
Ik heb zelf een sony cybershot... maar die zijn best wel prijzig geloof ik.. maar ze hebben wel een accu en zijn zeer makkelijk in gebruik.
Islandlady
Islandlady sep 7 '09
Hoe ik ze hier in moet zetten, geen idee maar heb wel wat mooie smile
Islandlady
Islandlady sep 7 '09
en nog een paar
Islandlady
Islandlady sep 7 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik heb zelf een sony cybershot... maar die zijn best wel prijzig geloof ik.. maar ze hebben wel een accu en zijn zeer makkelijk in gebruik.


Ik zal eens kijken. De prijzen hier zijn meestal wel redelijk smileTax free he ...
Damio
Damio sep 7 '09
Er zitten hier prachtige foto's bij, ik hoop er nog veel meer te zien laugh

twee foto's van mij:



Islandlady
Islandlady sep 7 '09
Mooi Damio vooral de roos!
gast
gast sep 7 '09
Mooi Bea en Damio.

Is die Maurits een zoon van Pieter?
gast
gast sep 7 '09
Nog een favo van mij. Ik weet niet of hij hier al wel eens gestaan heeft maar dan iig voor de nieuwelingen:



En nog maar eentje dan:

Islandlady
Islandlady sep 7 '09
Origineel bericht van: gast
Mooi Bea en Damio.

Is die Maurits een zoon van Pieter?


grinYep. De lieverd ken ik al jaren maar alleen van de regatta hier!
Islandlady
Islandlady sep 7 '09
Origineel bericht van: gast
Nog een favo van mij. Ik weet niet of hij hier al wel eens gestaan heeft maar dan iig voor de nieuwelingen:



Ohh wat mooi! Ben al druk op zoek nu naar een leuke betaalbare camera maar ja... wil nog zoveel hehe
Damio
Damio sep 7 '09
Mijn complimenten over de focus van je foto's Gast, brilliant geplaatst.
Heidelroos
Heidelroos sep 7 '09
Wháááuw... en ikke maar enken dat ik leuke shotjes maak ehehehe..

NiMS... Damio, Islandlady.. GAST.. indrukwekkend zeg..
Gevoel vastleggen in foto is erg moeilijk, maar heb de indruk dat dit behoorlijk slaagt op deze manier!!







Islandlady
Islandlady sep 7 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Wháááuw... en ikke maar enken dat ik leuke shotjes maak ehehehe..

NiMS... Damio, Islandlady.. GAST.. indrukwekkend zeg..
Gevoel vastleggen in foto is erg moeilijk, maar heb de indruk dat dit behoorlijk slaagt op deze manier!!


Ik vind ze prachtig. Krijg ik niet voor elkaar smileJust lucky shots zijn de mijne... laatste is natuurlijk grapje... dat ik nog op die digi hou is al wonderbaarlijk smile
Duze
Duze sep 7 '09
leuk onderwerp,gave foto's mensen
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '09
Hier een paar van het afgelopen feest Mysteryland.









Beschermengel
Beschermengel sep 8 '09


Prachtige foto's allemaal zeg!
Damio
Damio sep 8 '09
Mooie foto's NiMS, hoe je speelt met de lijnen spreekt me erg aan smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki