Loading...
nl

Mijn foto trots

admin
admin sep 8 '09
Damio
Damio sep 8 '09
Mooi landschap Bellefleur! Prachtig
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '09
Origineel bericht van: Damio
Mooie foto's NiMS, hoe je speelt met de lijnen spreekt me erg aan smile

Grappig dat je het opvalt smile. Ik probeer daar altijd op te letten als ik de foto maak. Hoe de lijnen staan, en hoe ik ze er net anders dan standaard op krijg wink. De effecten zijn dan altijd veel minder statisch en krijg je een veel dynamischere foto.
Helma
Helma sep 8 '09
Gast, donderdagavond gaat ze het trouwalbum afleveren, ze is kneiterzenuwachtig. Ik denk ook niet echt dat het haar ding is. Fotograferen is top, maar een album in elkaar knutselen heeft ze nog niet echt kijk op. Mijn vingers jeukten, als ik zag hoe de lijmtang, het drinken en de foto's naast elkaar lagen op tafel, ppfffff...

Op bijgevoegde link zie je een foto die gemaakt is d.m.v. digiscoping: ik plaatste mijn camera voor de lens van een telescoop, en kreeg zo een (wazige) plaat van het Korhoen, een vogel waar er in Nederland nog zo'n tien van zijn. Fantastische excursie was dit. Bij deze club mensen zitten er een flink aantal die bijzonder knap fotograferen. Ik ga dan ook graag met ze op stap. Het is alleen zo jammer dat ze altijd zo hard lopen, die kerels laugh

http://excursiefoto.vbwnoordveluwe.nl/pagina10.html
gast
gast sep 8 '09
Hadden jullie deze al eens gezien? Is alweer een wat oudere (3 jaar geleden ongeveer) maar vind hem zelf nog steeds mooi.

gast
gast sep 8 '09
Daar zou ik ook wel kunnen wonen Belle smileMooie hoor!
Islandlady
Islandlady sep 8 '09
Mooi hoor! Zijn allemaal mooie foto's!
Eruan
Eruan sep 9 '09
Wat maakt iedereen hier goed foto's zeg! Leuk. laugh
Emuca
Emuca sep 9 '09
Deze heb ik afgelopen zomer gemaakt. smile
Heidelroos
Heidelroos sep 9 '09
Het lijkt of velen zich aangetrokken voelen tot licht...
Lichtschakeringen..






Emuca
Emuca sep 9 '09
Licht is interessant.. omdat het zowel natuurlijk als gemaakt kan zijn... :3
Heidelroos
Heidelroos sep 11 '09
Deze vind ik persoonlijk zo contrasterend!!









Islandlady
Islandlady sep 11 '09
MOOI!!!!!
Heidelroos
Heidelroos sep 11 '09
Mooie hobby, we hebben vandaag gesproken over een spiegelreflexcamera.. dus misschien dat we die maar eens een gaan halen.. smile
Islandlady
Islandlady sep 11 '09
MWahhh... gaan halen Syl hoe is het met de prijzen voor camera's op Curacao misschien kunnen we een handeltje beginnen vanuit de Carib
Alleen 1 heel klein probleempje hoe krijgen we de camera's in NL zonder dat ze gestolen worden of weet ik wat...
hmm was ook zomaar een gedachtenkronkel!
Heidelroos
Heidelroos sep 11 '09
Aaaaargh..
Laat ze gewoon verpakken in een dozen met maandverband.. laugh
Islandlady
Islandlady sep 11 '09
gast
gast sep 11 '09
Ik denk dat ze in Nederland goedkoper zijn dan hier. Maar als je ze echt goedkoop wilt hebben moeten we toch naar Amerika.
Een spiegelreflex zou ik zeker aanraden als je meer wilt doen met de fotografie en een beetje de theorie kennen is ook niet verkeerd. Ik ga volgende week een workshop geven aan mijn buurvrouw en nog twee andere mensen over het fotograferen met spiegelreflex. Hierin wil ik theorie en praktijk tegelijk doen. De meeste mensen vinden cursussen te theoretisch maar de theorie is wel onvermijdelijk als je wilt weten hoe je iets voor elkaar kunt krijgen. Iedereen schiet wel eens een super foto maar hoe ze het voor elkaar hebben gekregen weten ze niet en is het dus niet reproduceerbaar en meer een gelukstreffer.
Ben benieuwd of ik het goed over kan brengen.
Islandlady
Islandlady sep 11 '09
Dat kun jij zeker goed overbrengen vooral omdat je theorie en praktijk combineert!
Ja Amerika daar is het zeer zeker goedkoper!
Zoals alles daar goedkoper is .. zucht...
Heidelroos
Heidelroos sep 11 '09
Origineel bericht van: gast
De meeste mensen vinden cursussen te theoretisch maar de theorie is wel onvermijdelijk als je wilt weten hoe je iets voor elkaar kunt krijgen. Iedereen schiet wel eens een super foto maar hoe ze het voor elkaar hebben gekregen weten ze niet en is het dus niet reproduceerbaar en meer een gelukstreffer.
Ben benieuwd of ik het goed over kan brengen.


Spannend!!

Dus als we over zes weken naar Curacao gaan,heb jij een paar goede tips..

Wil je dat ik nog iets meeneem dat daar niet is aan te komen?? laugh
Kruidvat artikelen ofzo wink

We hebben vandaag gekeken en we zijn toch aardig wat centen kwijt..
MAAR... met wat kortingsbonnen en een aanbieding onder de duizend euries.. dus is goed om te doen...
Hopelijk jatten ze hem niet dan ehehe..

Vriend van ons woont daar tijdelijk en ze hebben al drie keer ingebroken confused
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki