Loading...
nl

Deborah - Eigen orakel - vraaglegging

admin
admin okt 4 '09
heb niet gezien nee...effe kijken.
admin
admin okt 4 '09
Origineel bericht van: Artemis
Hoe zag het hoofddeksel uit dat Myria volgens jou draagt, Bellefleur?



De hoofddeksels die lichtwezens dragen, zijn uiteraard niet van 'materie" maar zijn energetisch. Ze hebben steeds betekenis op het wezen die het draagt. Het is dus geenszinds een hoofddeksel voor versiering of omdat ze het koud hebben. (vertel ik er zo maar bij hoor, Artemis)
Waar ze juist voor staan dat weet ik (nog) niet. Ik zag da Myria een puntig hoofdeksel had, en aan weerszijde flappen tot op haar schouders, en aan haar voorhoofd een band met allerlei edelstenen. En dan zie ik hoogstwaarschijnlijk niet alles.
admin
admin okt 4 '09
Enig idee wat een slakkehuis of grote schelp betekent ?
admin
admin okt 4 '09
Misschien deze vragen op een ander topic vragen, artemis, dit topic is Debiorah' kaartlegging.
Dan kan een moderator achteraf deze verwijderen. Tenzij het hier mag staan, natuurlk.
admin
admin okt 4 '09
Oh het mag wel verwijdert worden..
ik ben alleen graag op zoek naar dit antwoord.
Mag dat ook via PB?
Lena
Lena okt 16 '09
Origineel bericht van: Debiorah
Lena: Zit ik op de goede weg, is het nodig een omslag te maken?

Je zult op de goede weg zijn wanneer je jezelf meer de ruimte geeft en daarvoor bepaalde keuzes maakt. Hopelijk helpt dit jou te bepalen of je op de goede weg zit. [/color]


smilehe debiorah wilde je nog even laten weten,dat de keuzes duidelijk zijn nu nog even de tijd geven ....de wirwar is opgelost...
Begrip
Begrip okt 16 '09
hoi deborah, alvast bedankt voor je lezing, maar eerlijkgezegd ben ik een beetje hopeloos in de situatie waarin ik nu zit, ik ben zodanig gevoelig(naart schijnt, ik vind van niet) en de rest is precies te hard voor mij, hun manier van praten, zijn raakt me soms erg diep, dit zowel op een positieve als op een negatieve manier, ik apprecier mensen echt in wie ze zijn, maar kan soms echt niet aanvaarden dat ze niet lief zijn, vaak wordt ik als trunte uitgescholden of dit of dat omdta ik veel te rap ween enzovoort enzovoort, het is waar dat ik plaats moet maken om mijn manier van zijn ook een plaatsje te geven, maar ik voel me soms ehct ongeapprecierd thuis, en kan me eigenlijk niet uiten of ik krijg een hele bal bla bla, commentaar dta is het woord op mijn kop, het is zo ambetant en kvind mezelf nochtans prachtig ma vaak krijgk da nie van anderen en kheb daar zo'n hekel aan, kwil gewoon begrip hebben voor wie ik ben, en als er dan één persoon op ene hele dag bijvoorbeeld zegt van ilse goed gedana barst ik soms uit in tranan gewoon omda ja... en kvoel soms de mensne haarfijn aan enja kwil dna soms letterlijk naar hun gaan en zeggen van kop op tkotm wle okee, ma alsk da dan doen vinden z eme raar, tis gewoon beetje vanalles, en de "band" met men zus, ook steeds commentaar, khad dus thuis evrteld waarom ik zo gevoeliger ben dna een ander, dka soms ook dingen zie die anderen ni zien enja, nu vindne ze me nog raarder, kmag der geen woord over reppen tegen men zus, of als ze ook ngo maar hoort dak dara iets over zeg tegen mama( die daar ook nogal sceptisch tegenover staat)dan ja scheld ze me constant uit, ma dan kijkt ze wle nat zesde zintuig! ma gehoord voe aar eigen zus, dochter hebben ze nie, vink ehct belachelijk, en dna vandaga op school zij men vriendin tegen me van waarom ween je nu weeral, zo van zeg ei, nja kdacht da wel ma kheb da ni gezegd, ma traakte me wel vree diep, en dan al de mensne van mijn klas die steeds mensne beoordelen op basis van hun uiterlijk, nja ik erger me aan veel dingen, maar kzie ook de mooi dingen als prahctig, theeft lik twee kanten, kmerk lik dak sterker verdiret ana voel dna een ander ma ook sterker vreugde veel sterker zelf, als er bijvoorbeeld iets wordt verteld in de klas zie ik alles letterlijk voor me en meot ik zodanig lachen, haha, en dna kijkt iedereen zo stom naar me, ilse zwijg nu eens, weeral commentaar, en wa nog allemaal, gewoon ja, me manier van zijn die ferm bekritiseertw ordt en ik die da teveel op me neem, ma aje voortdurend in zon spiraal blijft hangen benk gewoon na ene tidje uitgeput, en dna ga ik nog naar shcool ook, intelectuele kennis, kvin emotionele kennis belangrijker, da ligt tenmminste in je hart, ksnap de mens vaka nie en kvint da eignelijk beke dom wezen, aloewle dka er zelf een ben laughhaha nja, da wats zon beetje, misschien daje nog tips ebt ofzo, kzou eigenlijk uren kunnen typen, ma kebn beetje moe, vaak zelfs, krijg were blokkeirngen in men rug en nek, en bla bla bla, beke vanalles eignelijk, kga dna es na beneden bij mijn familie gan zittn, bijvoorbeeld kvin mijn familie ook prahctig oor, ze zijn gewoon nog te onwetend

xxx
Ilse

en alleszins mercie daje tijd voe me ebt vrijgemaakt, ngo zoiets kword dna zo geraakt als mensne iets voe me doen uit zichzelf, weeral tranen nu, kweetni blluh en me vriendin is lik zo veranderd en egoistischer geworden enja kweetnie, tkotm der telkens op neer dak ik door de verschillende situaties die in me leven vooorkomen bekritiseert wordt op ene of andere manier, en das nu ent wka ni ndoig heb ( waarschijnlijk juist wle ma swat)en sorry voe me slordig typen, das beetje va de emoties laughkan dna nimi zo goe schrijven laughhaha

xx
Heidelroos
Heidelroos okt 16 '09
Origineel bericht van: Debiorah
@ Heidelroos: Nou een algemene legging is wat moeilijker voor mij om te duiden want ik weet dan niet zo goed op welk vlak ik mij moet richten. Wanneer ik een legging doe combineer ik de vraag en de stokjes om tot een logisch geheel te komen.


Dan heb ik de vraag of mijn verleden al meer een plekkie heeft gekregen,
zo nu en dan het gevoel de wereld aan te kunnen en zo nu en dan in zak en as te zitten..

Goh, wat een echt mens ben ik hé.. eheheh..

Kun je hier iets mee?
Heb namelijk nogal wat te verstouwen gekregen waarvan ik denk dat dit een plekkie heeft inmiddels..
ben ik goed op weg?


Kusssssssssssssssssssss
Chrisje
Chrisje dec 18 '09
Hoi Deborah, lijkt me boeiend.

Bij deze heb ik dan ook wel een vraag voor je.
Moet ik de gevoelens die ik voor iemand heb nog verder koesteren en geduld hebben, mijn eigen gevoel zegt van wel, dat zegt om het toch nog even vol te houden.

Alvast bedankt!
Lena
Lena dec 18 '09
een tijdje later wink

Lena, in de legging lees ik dat er een aantal blokkades zijn die maken dat je je afvraagt of je op de goede weg zit. Ik lees uit de stokjes dat je relaties leiden onder een gevoel in jezelf. Er is iets waarmee je vastloopt, het is alsof je niet genoeg ruimte voelt om jezelf ergens in te stoppen. Hierdoor ben je ook minder in staat om je energie in andere dingen te stoppen.Je zult op de goede weg zijn wanneer je jezelf meer de ruimte geeft en daarvoor bepaalde keuzes maakt. Hopelijk helpt dit jou te bepalen of je op de goede weg zit. Graag hoor ik van je wat je uit mijn legging haalt.

zo zie je maar weer...de tijd wijst het uit
dit is duidelijk geworden
fijn!
Orakelkaarten
Orakelkaarten jan 21 '11
Wauw wat een mooi orakel heb je gemaakt. Leuk dat je daar ook creatief mee bezig bent. Ik ben hier zelf ook mee bezig, leuk om te zien dat anderen dat ook doen.
admin
admin jan 26 '11
hallo, kun je misschien voor me kijken waarom ik me zo voel zoals ik me voel?

hoop dat je hier iets mee kan.
Lena
Lena jan 26 '11
oh precious, deze vraag zit ook in mij smile

waarom vooral...en waar komt het vandaan?... crazy

daar zou je mij ook op dit moment bij kunnen helpen Debiorah,als je tijd en ruimt hebt natuurlijk.....
meis
meis mrt 22 '11
Hallo Debiorah, erg mooi gemaakt! Doe je nog steeds een legging met deze zelfgemaate creatie? Ik heb namelijk nog wel een vraag, maar ik weet niet of je hier tijd voor heb?

Liefs
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki