Loading...
nl

Deborah - Eigen orakel - vraaglegging

Debiorah
Debiorah sep 21 '09
Lieve Jorine, ik zal vanavond een legging voor je doen!
Cialara
Cialara sep 21 '09
Fijn Debiorah, ik kijk er naar uit smile
admin
admin sep 21 '09
Debiorah, als je zin en tijd hebt.. mag je dit voor mij eveneens.
Ik zou graag weten naar welke richting ik spiritueel uitga, en welke stappen ik daarvoor mag zetten, nog.
Debiorah
Debiorah sep 21 '09
Centrum- wat jou persoonlijk raakt in je vraag.
De stokjes in het centrum vertellen je over de dingen die zich in jezelf afspelen.

Welke persoonlijke eigenschappen van invloed zijn op je vraag.
Mening, principes, ergens voor staan, delen, vertellen, leiden, rationeel, actief, vormen.

De stokjes passen bij de achtergrond van je vraag. Je voelt het verlangen om wat aan je probleem te doen. Door je probleem met anderen te delen hoop je meer inzicht te krijgen. Je gewicht is iets waar je zowel verstandelijk als praktisch mee bezig bent. Maar het meeste nog geestelijk, dit zegt mij dat je probleem niet alleen fysiek is. Het houd verband met je identiteitsgevoel en voor jezelf te staan.

Wat de belangrijkste thema's van de vraag zijn.
Aanpassingsvermogen, samenwerken, eenheid, aantrekkelijk, overpeinzen, mensenkennis, doortastendheid.

De stokjes geven de belangrijkste thema,s van je vraag aan. Je gewicht hangt samen met je gevoel van aantrekkelijkheid en eenheid. In de relatie met anderen heb je misschien het gevoel dat jou probleem ook een probleem voor de ander is. Je stuit misschien op (voor)oordelen van anderen,maar ook van jezelf. Je vraagt je af wat de ander van je zal vinden, want jij weet wat je zelf vindt. De andere belangrijke thema’s aanpassingsvermogen en doortastendheid slaan op je vermogen om je probleem op te lossen.
Wanneer zou je probleem opgelost zijn, en wat heb je daarvoor nodig, wie heb je nodig?


De belangrijkste invloeden op je persoonlijke ontwikkeling.
Weerbarstigheid, draagkracht, solide, behoudend, prikkelend, getekend, gewond, flexibel.

Je probleem geeft je soms een gewond gevoel wat invloed heeft op je welbevinden en ontwikkeling. Door de last die je hiervan ervaart worden andere dingen ook zwaarder. Ook kan je daardoor wat geremder worden en heb je meer moeite jezelf te presenteren. Je zou meer heel, sterk, solide & flexibel willen zijn.

Ring – welke zaken buiten je invloed hebben op je vraag.
Welke positieve invloeden van buitenaf meespelen.
Koude energie, verfrissend, stromen, helderheid, verbintenis, verdriet, verlies, wedergeboorte.

Je probleem zal positief beïnvloed worden wanneer je opnieuw de verbintenis met jezelf aan gaat. De energie moet weer stromen, je vernieuwde helderheid geven. Misschien is het goed voor je om te zoeken naar je pijn die samenhangt met dit probleem. Probeer deze pijnpunten op te sporen en er afstand van te doen. Neem afscheid van de negatieve gevoelens en gedachtes die je beïnvloeden. Dit kan verdriet en een gevoel van verlies oproepen maar daarna kun je opnieuw beginnen.

Welke negatieve invloeden van buitenaf meespelen.
Groei, ontwikkeling, zachtheid, vasthouden, waarnemen, vleugels spreiden, innerlijke rust, voelen, vormingsproces, balans.

Om je probleem op te lossen is het belangrijk dat je de bovengenoemde kenmerken kan inzetten en ervaren. Je hebt rust & balans nodig om jezelf goed aan te kunnen voelen. Wees zacht voor jezelf, zie jezelf voor wie je bent en wordt wie je bent.

Ik hoop Jorine dat mijn legging je op weg kan helpen. Een pasklaar antwoord geeft het niet maar wel lees ik erin terug dat je gewichtsprobleem meer behelst dan een simpel dieet. Zoals ik hieruit opmaak hangt je probleem samen met de dingen die je nodig hebt om je goed te voelen over jezelf. En de dingen die maken dat je je minder goed voelt over jezelf. Een probleem loslaten is soms de beste manier om een oplossing te vinden want het geeft ruimte om met nieuwe helderheid naar jezelf te kijken. Wie ben jij zonder je probleem?
Debiorah
Debiorah sep 21 '09
@ bellefleur: Ik zal mijn best doen om je deze week te beantwoorden.
admin
admin sep 22 '09
En als het niet lukt, lieve Debiorah, is het volgende week,
ook goed!
Kies maar een rustig momentje uit... ik heb geduld!
Cialara
Cialara sep 22 '09
Lieve Debiorah,

Heel erg bedankt voor je legging en je uitleg erbij. Ik herken mezelf er wel in en ga er ook mee aan de slag. Mijn gevoel zegt al een tijdje dat het vooral rust en balans is die ik mis en ik weet dat ik dat binnen een paar maanden weer terug zal krijgen als de kleinste ook naar school is (vooral die rust wink) Ook het los laten van een aantal voor oordelen en mezelf uiten zoals ik ben, daar werk ik aan.

Het is me wel duidelijk geworden dat er meer speelt dan gewoon eventjes een dieet, maar eigenlijk wist ik dit al. Ik heb wat te verwerken, en het gaat me wel lukken uiteindelijk. Dank je wel.
Lena
Lena sep 22 '09
debiorah wat mooi en wat een ontwikkeling weer..
je weet ik ben altijd nieuwsgierig naar..

dus als je tijd hebt...graag smile
zit ik op de goede weg.....?
Debiorah
Debiorah sep 22 '09
@Lena: Dankjewel smile
Ik probeer ook voor jou een legging te doen deze week. Maar ik weet niet hoe gericht ik kan duiden bij jou vraag. Zou je hem specifieker kunnen maken? Op de goede weg naar wat, welk vlak? Als je het niet kunt beantwoorden wil ik het ook wel proberen hoor..
Lena
Lena sep 24 '09
de goede weg ... smile
betrekkingen in relatie met mensen waarmee ik werk..
of is het noodzakelijk om nog een omslag te maken...?
in relatie met de mensen waar ik om geef..en van hou
in relatie met de mensen waar ik weinig contact mee heb...
Islandlady
Islandlady sep 26 '09
Vind je orakel heel interessant mooie leggingen zijn het. Heb alleen geen vraag nu.
admin
admin sep 27 '09
Debiorah, ik zou graag een legging van je willen als je tijd hebt.
Mijn vraag ... ik ga een jaar lang therapie volgen in het vermoeidheidscentrum in Lelystad, 1 keer per 3 à 4 weken een dag naar Lelystad.
Zal dit me helpen om mijn oude Ik te kunnen integreren met mijn nieuwe Ik (dus ik zonder beperkingen = oude Ik en ik met mijn beperkingen = nieuwe Ik)

Liefs,
Marjan
Debiorah
Debiorah sep 28 '09
Hier dan mijn legging voor jou Bellefleur

Centrum- wat jou persoonlijk raakt in je vraag.
De stokjes in het centrum vertellen je over de dingen die zich in jezelf afspelen.

Welke persoonlijke eigenschappen van invloed zijn op je vraag.
Stokje 7: Aanpassingsvermogen, samenwerken, eenheid, aantrekkelijk, overpeinzen, mensenkennis, doortastendheid.

Zoals ik het lees voel je dat je iets moet doen met de eigenschappen die je bezit. Je aanpassingsvermogen, mensenkennis en doortastendheid, de aantrekkingskracht die je daardoor hebt. Je behoefte naar eenheid en samenwerking. Je hebt er al eens vaker over nagedacht. Het lijkt alsof je nog bezig bent met een keuze.

Wat de belangrijkste thema's van de vraag zijn.
Stokje 10: Veelzijdigheid, gelaagdheid, zich een weg banen, verandering, stapsgewijs, mystiek, inlevingsvermogen, schaduw.

De veelzijdige en gelaagde mens en zijn wereld, de mystiek en de schaduwkant, dit zijn thema’s die je raken en die in je spelen. Zoals ik het lees zul je door middel van je inlevingsvermogen helpen om verandering te brengen. Je helpt de wegen vrij te maken en deze stapsgewijs en in harmonie te bewandelen.

De belangrijkste invloeden op je persoonlijke ontwikkeling.
Stokje 3: Groei, ontwikkeling, zachtheid, vasthouden, waarnemen, vleugels spreiden, innerlijke rust, voelen, vormingsproces.

De stokjes zeggen mij dat dit een proces is waarin jij je zeker zult ontwikkelen. Je groeit verder in je zachte, invoelende en waarnemende vermogens en je zult meer vasthoudendheid opbouwen. Het is vormingsproces waardoor je meer vrijheid en innerlijke rust zult ervaren.

Ring – welke zaken buiten je invloed hebben op je vraag.
Welke positieve invloeden van buitenaf meespelen.
Stokje 13: Vrede, liefde, eenvoud, relaties, onafhankelijkheid, openheid, het zelf, reflectie, uitstralen.

Voor jou ontwikkeling en welbevinden is het belangrijk om ruimte te hebben voor onafhankelijkheid en zelfreflectie. Dit is eigenlijk op alle vlakken van je leven, je hebt het nodig om verbonden te blijven met jezelf. Een omgeving van vrede, liefde, openheid en verbondenheid dat is de plaats waar jij je het meest thuis voelt. Wees je bewust van de dingen die jou helpen en probeer daarmee jouw optimale omgeving te scheppen.

Welke negatieve invloeden van buitenaf meespelen.
Stokje 2: Scherp, krachtig, macht, strijdlustig, moed, gespannen, zelfvertrouwen, doorzetten, richting geven.

Het kan moeilijk voor je zijn wanneer je te maken krijgt met strijd en macht. Ook dominante persoonlijkheden kunnen je nog wel eens van je stuk brengen. Het is niet zo dat je hier heel duidelijk aversie tegen hebt maar het bouwt spanningen bij je op en het kan soms ook onzekerheid oproepen. Je hebt het bij deze invloeden nodig om jezelf richting te geven en dit doel voor ogen te houden, zet door en sta in je kracht.

Wat betreft je vraag komt er voor mij naar voren dat je op spiritueel vlak anderen gaat helpen. Het doet mij aan dat je hierover al wat ideeen hebt. Het voelt als een proces waar je doorheen zal gaan met anderen en waar alle partijen van zullen groeien. Ondanks dat je veel met anderen zult delen lijkt er voor jou ook een duidelijk individuele stap te zijn. Specifieker kan ik helaas niet zijn want ik heb het gevoel dat ik dan teveel met mijn ratio zal gaan interpreteren. Graag hoor ik wat je herkent.
Debiorah
Debiorah sep 28 '09
Lena: Zit ik op de goede weg, is het nodig een omslag te maken?

Centrum- wat jou persoonlijk raakt in je vraag.
De stokjes in het centrum vertellen je over de dingen die zich in jezelf afspelen.

Welke persoonlijke eigenschappen van invloed zijn op je vraag.
Heelheid, gezondheid, trots, tijdloos, raadgever, historie, introvert, geduld, direct.

De stokjes zeggen mij dat deze vraag niet uit het niets komt. Er is iets gaande aan jouw oppervlakte en dat komt van binnenuit. Het zegt me dat je jezelf al niet meer echt heel en gezond voelt. Aan de ene kant is je geduld op aan de andere kant heb je ook je trots. Ook speelt er nog iets mee uit het verleden.

Wat de belangrijkste thema's van de vraag zijn.
Inventiviteit, ideeën, vrolijkheid, optimisme, onschuld, inspiratie, organiseren, natuurlijk, eigenzinnig.

Wat is belangrijk in jou vraag of je op de goede weg zit.. Er zit je iets niet helemaal lekker rond de bovengenoemde thema’s. Het zijn dingen die jij belangrijk vind en die bij je passen, in hoeverre kun je op dit moment zeggen dat je ze in je leven ervaart? Ben je dus op de goede weg of moet er iets veranderen?

De belangrijkste invloeden op je persoonlijke ontwikkeling.
Koude energie, verfrissend, stromen, helderheid, verbintenis, verdriet, verlies, wedergeboorte.

Wanneer je op de goede weg zit zul je merken dat je levensenergie weer gaat stromen. Door verdriet en verlies heen groei je verder en zul je met nieuwe helderheid in het leven staan. De sluier wordt als het ware afgedaan. Je bent dan opnieuw in staat om echte verbintenissen aan te gaan en te voelen.

Ring – welke zaken buiten je invloed hebben op je vraag.
Welke positieve invloeden van buitenaf meespelen.
Fantasie, creatie, communicatie, sociaal, warmte, connectie, uitbreiden, motiveren.

Wat voor jou positief werkt is een omgeving waar je verbinding voelt met je omgeving, je bent een sociaal en warm mens die graag met anderen van gedachten wisselt. Wanneer je dit ervaart voel je ook motivatie en kracht. Daarnaast is het voor jou van belang dat een omgeving je de ruimte geeft om met ideeën te spelen en te creëren.

Welke negatieve invloeden van buitenaf meespelen.
Veelzijdigheid, gelaagdheid, zich een weg banen, verandering, stapsgewijs, mystiek, inlevingsvermogen, schaduw.

Wanneer jij het gevoel krijgt dat je je een weg moet banen door een wirwar van mogelijkheden kan het je remmen. Hoewel je een creatieve geest hebt, heb je soms ook gewoon duidelijkheid nodig. Het kan moeilijk voor je zijn wanneer mensen dingen voor je verborgen houden, jij kunt dit namelijk vaak wel aanvoelen.

Lena, in de legging lees ik dat er een aantal blokkades zijn die maken dat je je afvraagt of je op de goede weg zit. Ik lees uit de stokjes dat je relaties leiden onder een gevoel in jezelf. Er is iets waarmee je vastloopt, het is alsof je niet genoeg ruimte voelt om jezelf ergens in te stoppen. Hierdoor ben je ook minder in staat om je energie in andere dingen te stoppen. Je zult op de goede weg zijn wanneer je jezelf meer de ruimte geeft en daarvoor bepaalde keuzes maakt. Hopelijk helpt dit jou te bepalen of je op de goede weg zit. Graag hoor ik van je wat je uit mijn legging haalt.
admin
admin sep 28 '09
Debiorah, dank je hartelijk, het is een pracht-legging.
Ik zal morgenvroeg uitgebreid erover schrijven, samen met je quote.
Wilde het daarstraks nog doen, maar er was even wat tussengekomen.

veel liefs
Bellefleur
Islandlady
Islandlady sep 29 '09
wat een kletskous ben ik ook af en toe.
Nu heb ik dan eindelijk een vraag. Niet eens bedacht maar gewoon uit mijn hart.
Gaan we de krant waarmaken? En dus ik ook met de advertentie verkoop?
Islandlady
Islandlady sep 29 '09
x
admin
admin sep 29 '09
Origineel bericht van: Debiorah
Hier dan mijn legging voor jou Bellefleur

Centrum- wat jou persoonlijk raakt in je vraag.
De stokjes in het centrum vertellen je over de dingen die zich in jezelf afspelen.

Welke persoonlijke eigenschappen van invloed zijn op je vraag.
Stokje 7: Aanpassingsvermogen, samenwerken, eenheid, aantrekkelijk, overpeinzen, mensenkennis, doortastendheid.

Zoals ik het lees voel je dat je iets moet doen met de eigenschappen die je bezit. Je aanpassingsvermogen, mensenkennis en doortastendheid, de aantrekkingskracht die je daardoor hebt. Je behoefte naar eenheid en samenwerking. Je hebt er al eens vaker over nagedacht. Het lijkt alsof je nog bezig bent met een keuze.
- ja inderdaad , dit zijn eigenschappen van me, die bij m'n spirituele ontwikkeling horen. Ik gebruik deze eigenschappen om naar de kern van een situatie, de wortel van een probleem te gaan. Doortastendheid vind ik een mooie in dit geheel.


Wat de belangrijkste thema's van de vraag zijn.
Stokje 10: Veelzijdigheid, gelaagdheid, zich een weg banen, verandering, stapsgewijs, mystiek, inlevingsvermogen, schaduw.

De veelzijdige en gelaagde mens en zijn wereld, de mystiek en de schaduwkant, dit zijn thema’s die je raken en die in je spelen. Zoals ik het lees zul je door middel van je inlevingsvermogen helpen om verandering te brengen. Je helpt de wegen vrij te maken en deze stapsgewijs en in harmonie te bewandelen.
ja, dat is m'n spirituele ontwikkeling inderdaad. Inlevingsvermogen, ( empatisch zijn) me een weg banen,en zeer zeker stapsgewijs. Ik weet heel goed wat het is, als je stappen overslaat. Dus zal ik zeker en vast, ook willen voor zorgen, dat ik de juiste stappen zet, bij het helpen van anderen. Harmonie is enorm belangrijk voor me. Het mystieke ook. schaduw-kanten zijn kanten waar geen licht is, en dat wens ik te transformeren.
Wat is eigenlijk een gelaagd mens? het is een woord dat ik niet gebruik.. maar misschien gebruik ik een ander woord?




De belangrijkste invloeden op je persoonlijke ontwikkeling.
Stokje 3: Groei, ontwikkeling, zachtheid, vasthouden, waarnemen, vleugels spreiden, innerlijke rust, voelen, vormingsproces.

De stokjes zeggen mij dat dit een proces is waarin jij je zeker zult ontwikkelen. Je groeit verder in je zachte, invoelende en waarnemende vermogens en je zult meer vasthoudendheid opbouwen. Het is vormingsproces waardoor je meer vrijheid en innerlijke rust zult ervaren.

ja.. mooi is dat.



Ring – welke zaken buiten je invloed hebben op je vraag.
Welke positieve invloeden van buitenaf meespelen.
Stokje 13: Vrede, liefde, eenvoud, relaties, onafhankelijkheid, openheid, het zelf, reflectie, uitstralen.

Voor jou ontwikkeling en welbevinden is het belangrijk om ruimte te hebben voor onafhankelijkheid en zelfreflectie. Dit is eigenlijk op alle vlakken van je leven, je hebt het nodig om verbonden te blijven met jezelf. Een omgeving van vrede, liefde, openheid en verbondenheid dat is de plaats waar jij je het meest thuis voelt. Wees je bewust van de dingen die jou helpen en probeer daarmee jouw optimale omgeving te scheppen.

Ja, juist , enorm belangrijk. En deze is een mooie:" .. jouw optimale omgeving scheppen." Ik dacht vroeger - lang geleden- dat de omgeving mij schepte, en nu ben ik het die de omgeving schep. En dat is inderdaad door bewust te zijn van de ruimte die ik graag vul met vrede, warmte, rust, eenvoud, openheid (heel zeker dàt), enz... Ik merk ook op dat wie deze ruimte in energieën niet deelt, afstand neemt van me, maar ook wel weer terug komt wanneer ze er klaar voor zijn. Zelf heb ik ook wel eens een minder moment, en ook dat mag even. Ik kom toch altijd weer terug naar die vrede en eenvoud.

Welke negatieve invloeden van buitenaf meespelen.
Stokje 2: Scherp, krachtig, macht, strijdlustig, moed, gespannen, zelfvertrouwen, doorzetten, richting geven.

Het kan moeilijk voor je zijn wanneer je te maken krijgt met strijd en macht. Ook dominante persoonlijkheden kunnen je nog wel eens van je stuk brengen. Het is niet zo dat je hier heel duidelijk aversie tegen hebt maar het bouwt spanningen bij je op en het kan soms ook onzekerheid oproepen. Je hebt het bij deze invloeden nodig om jezelf richting te geven en dit doel voor ogen te houden, zet door en sta in je kracht.

ja, helemaal juist.

Wat betreft je vraag komt er voor mij naar voren dat je op spiritueel vlak anderen gaat helpen. Het doet mij aan dat je hierover al wat ideeen hebt. Het voelt als een proces waar je doorheen zal gaan met anderen en waar alle partijen van zullen groeien. Ondanks dat je veel met anderen zult delen lijkt er voor jou ook een duidelijk individuele stap te zijn. Specifieker kan ik helaas niet zijn want ik heb het gevoel dat ik dan teveel met mijn ratio zal gaan interpreteren. Graag hoor ik wat je herkent.


Ben reeds bezig met helpen en dat gaat steeds gepaart met een eigen persoonlijke en spiritueel groeiproces.
Ikke groeien, een ander ook.
Een ander groeit, ikke ook. zo werkt dat voor mij.
Heel veel liefs aan je, bedankt Debiorah.
Debiorah
Debiorah sep 29 '09
Heel fijn Bellefleur dat je mijn legging herkent! En graag gedaan. smile

Larapinta & Islandlady ook voor jullie zal ik deze week mijn best doen.
admin
admin sep 29 '09
Is goed hoor, neem je tijd smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki