Loading...
nl

Deborah - Eigen orakel - vraaglegging

Begrip
Begrip sep 29 '09
zou je ook eentje voor mij willen trekken. Ik zou graag willen weten hoe ik mezelf een beetje zou kunnen aansterken. Ik weet immers dat ik soms zo moe ben omdat alles letterlijk vanbinnen geblokeerd zit. Hoe moet ik met commentara van anderne omgaan als ze steeds op men kap blijven zitten, elke dga opnieuw, smorgens sta ik daarmee op en s'avonds ga ik daamee slapen.
Islandlady
Islandlady sep 30 '09
Neem je tijd inderdaad meis smile
Lena
Lena sep 30 '09
debiorah dank voor je tijd in deze

Lena, in de legging lees ik dat er een aantal blokkades zijn die maken dat je je afvraagt of je op de goede weg zit. Ik lees uit de stokjes dat je relaties leiden onder een gevoel in jezelf. Er is iets waarmee je vastloopt, het is alsof je niet genoeg ruimte voelt om jezelf ergens in te stoppen. Hierdoor ben je ook minder in staat om je energie in andere dingen te stoppen. Je zult op de goede weg zijn wanneer je jezelf meer de ruimte geeft en daarvoor bepaalde keuzes maakt. Hopelijk helpt dit jou te bepalen of je op de goede weg zit. Graag hoor ik van je wat je uit mijn legging haalt.


je legging begrijp ik als ik het lees
maar die blokkades te vinden of dat er iets moet veranderen
heel lastig...
duidelijkheid wat zou dat fijn zijn...
ik zie het niet...
maar vertrouw er wel op dat alles zich toch wel aandiend..
misschien wil ik wel te snel
keuzes maken ook niet makkelijk..
verbinding met de omgeving voelen waar ik ben..is heel belangrijk...
ruimte scheppen voor..daar ben ik wel bewust van..
maar er zit nog meer in het onderbewuste..zou dat het zijn..
iets wat te voorschijn komt...?
een weg banen naar..maar oh die wirwar
Emuca
Emuca sep 30 '09
Lieve Deborah, ik heb een vraagje, en als je tijd/zin hebt hoop ik dat je me wil helpen. smile

Mijn vraag: Hoe zal ik reageren op het alleen wonen? En is het verstandig om dat te doen.
Debiorah
Debiorah okt 3 '09
Larapinta, Islandlady & Angel ik zal vandaag proberen jullie leggingen te doen.

@Lena: Ik kon niet precies aanvoelen om welk probleem het voor jou ging, dat het in relatie was met anderen gaf je zelf al aan. Maar het komt voor mijn gevoel wel uit worstelingen in jezelf voort. Heb je door mijn legging iets meer inzicht gekregen in je knelpunten? Wat is de wirwar waar je niet uitkomt?
Je hebt ook een lezing gevraagd van Bellefleur toch? Zij kan ja vast een stuk op weg helpen. smile
admin
admin okt 3 '09
Mag ik je ook om een legging vragen Debiorah?
Mag die eventueel via pm? Het is nogal persoonlijk namelijk.
Als je dat niet wilt respecteer ik dat, no worries!
admin
admin okt 3 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Debiorah
Allemaal bedankt voor de complimentjes smile
En myria had ik nog nooit van gehoord, leuk om eens te onderzoeken. wink


Myria, verblijft op Sirius,
Ze is zoals wij noemen, "een engel" geworden in de Sferen van Licht.
Wat ik weet is dat ze heel groot is , en smal. En ze heeft nog een soort hoog hoofddeksel op. En ze straalt veel licht uit, ze heeft een zeer hoge trilling.
Ik kwam met haar in contakt, nadat ik een ander leven van me ontdekte.
Daar was ze m'n moeder geweest - ten tijde van de Middeleeuwen(ong. 12/13de eeuw) - het was haar voorlaatste aardse leven toen, en is op de brandstapel gestorven. Daarna nog éénmaal in Engeland een leven gehad, als kaartlegster, orakelen enz, soort hogepriesteres, en daarna naar de Sferen van Licht.
Wat zo bijzonder aan haar was, was dat ze een orakelsysteem had uitgevonden, waar enerzijds kaarten bij kwamen, en voor de rest stokjes die ze dan opgooide, en interpreteerde aan de hand van hoe ze kwamen te liggen.
Het was iets unieks, toendertijd, en hoe dat systeem werkte dat weet ik niet. Maar moest onmiddelijk denken aan haar, toen ik je stokjes zag.
Indertijd, toen ik Kaartlegde koos ik(onbewust, wist het pas achteraf) voor ook lessen te krijgen 'snachts in de Sferen van licht. ONderandere van Myria, en ook Gloria hebben me daarin onderwezen.
Vandaar dat ik doordat ik zie dat je dit deed, moest glimlachen, je wordt onderwezen op hoog niveau. Mensen weten dit niet altijd, voelen dit niet altijd..
En het is knap, want het zegt dat je openstaat voor verdere ontwikkeling in je groei en met open armen ontvangt.
en ik vind dat fijn om zien!! grin


Gadverderrie, die brandstapels ook altijd..
Hoe zag het hoofddeksel uit dat Myria volgens jou draagt, Bellefleur?
admin
admin okt 3 '09
Origineel bericht van: Debiorah
Larapinta, Islandlady & Angel ik zal vandaag proberen jullie leggingen te doen.


Is goed hoor! Nogmaals, neem je tijd smile

Liefs,
Mar
Debiorah
Debiorah okt 3 '09
Marjan: Mijn vraag ... ik ga een jaar lang therapie volgen in het vermoeidheidscentrum in Lelystad, 1 keer per 3 à 4 weken een dag naar Lelystad.
Zal dit me helpen om mijn oude Ik te kunnen integreren met mijn nieuwe Ik (dus ik zonder beperkingen = oude Ik en ik met mijn beperkingen = nieuwe Ik)


Centrum- wat jou persoonlijk raakt in je vraag.
De stokjes in het centrum vertellen je over de dingen die zich in jezelf afspelen.

Welke persoonlijke eigenschappen van invloed zijn op je vraag.
Bron, moeder, vrouwelijke energie, steun, potentie, verzorgen, aanpakken, stabiliteit, centrum.

Zoals ik het lees voel je dat je niet meer in je centrum staat. Je moederlijke, verzorgende krachten hebben hieronder te lijden. Je voelt je verantwoordelijk en wilt nieuwe stabiliteit creëren van waaruit je het leven weer kan oppakken. Je wilt weer de steun en rots in de branding zijn die je was. Nu, zo voel ik het, ben je moe tot op het bot, ik voel een zware last die je beperkt.

Wat de belangrijkste thema's van de vraag zijn.
Vrede, liefde, eenvoud, relaties, onafhankelijkheid, openheid, het zelf, reflectie, uitstralen.

In deze situatie spelen je relaties een grote rol. De vrede, liefde en eenvoud die je daar wilt zien zoek je vanuit jezelf omdat je voelt dat jouw uitstraling op anderen hier een aandeel in heeft. Door jezelf opnieuw te ontdekken, bekijken en lief te hebben creëer je een basis in jezelf om met nieuwe kracht verder te gaan. Zoals ik het voel ligt er inderdaad een belangrijke taak voor jou zelf, niet alleen zodat je voor anderen kan zorgen maar vooral ook om voor jezelf te zorgen.

De belangrijkste invloeden op je persoonlijke ontwikkeling.
Inventiviteit, ideeën, vrolijkheid, optimisme, onschuld, inspiratie, organiseren, natuurlijk, eigenzinnig.

Door deze periode van verwerking en zelfreflectie kun je met nieuwe ogen de wereld in kijken. Jij bent jij maar met een veranderde basis, je hebt weer energie om dingen te bedenken, dingen te proberen, dingen te organiseren. De rondtollende gedachtes waarin je nu vastloopt zullen verdwijnen. Je weet weer wat je inspireert, opvrolijkt, je weet weer wat wel bij jou hoort en wat niet.

Ring – welke zaken buiten je invloed hebben op je vraag.
Welke positieve invloeden van buitenaf meespelen.
Aanpassingsvermogen, samenwerken, eenheid, aantrekkelijkheid, overpeinzen, mensenkennis, doortastendheid.

Het zal je helpen om je mensenkennis in te zetten en je alleen aan te passen wanneer dat echt nodig is. Je kunt prima samenwerken zonder je eigen ik te verliezen, denk daarom na over wat iets voor jou kan betekenen. Blijf aanvoelen wat jou een gevoel van eenheid geeft en probeer doortastend te zijn in het uiten van je wensen naar anderen. Maak plaats voor jezelf!

Welke negatieve invloeden van buitenaf meespelen.
Weerbarstigheid, draagkracht, solide, behoudend, prikkelend, getekend, gewond, flexibel.

Moeilijkheden kun je tegenkomen omdat je geconfronteerd zal worden met wonden, soms kan het je erg prikkelen waardoor je de neiging hebt weerstand te bieden. Denk erom dat je vanuit die reactie niet te behoudend wordt ten opzichte van verandering. Verandering kan soms erg ongemakkelijk voelen maar probeer je flexibel op te stellen en de positieve waarde ervan te zien.

Lieve marjan, zoals ik het lees zal deze periode veel verandering voor je brengen, maar alleen als jij daar zelf actief aan bijdraagt. Dus probeer de hulp van anderen te aan te nemen. Blijf ook goed naar jezelf luisteren en maak je wensen kenbaar! Besef ook dat wat je nu beperkt vooral lasten zijn die verwerkt moeten worden, lasten die niet meer dan een logische invloed op je hebben gehad. Ook daar moet tijd voor worden genomen, je kan niet alleen maar zorgen voor anderen en rennen, vliegen, draven. Rots het is tijd om jezelf op te laden zodat je die branding kan weerstaan met een vernieuwd en stralend ik-besef. Probeer te accepteren dat zelfs steen kan gaan scheuren wanneer het teveel lasten draagt.
admin
admin okt 3 '09
Origineel bericht van: Debiorah
Marjan: Mijn vraag ... ik ga een jaar lang therapie volgen in het vermoeidheidscentrum in Lelystad, 1 keer per 3 à 4 weken een dag naar Lelystad.
Zal dit me helpen om mijn oude Ik te kunnen integreren met mijn nieuwe Ik (dus ik zonder beperkingen = oude Ik en ik met mijn beperkingen = nieuwe Ik)


Centrum- wat jou persoonlijk raakt in je vraag.
De stokjes in het centrum vertellen je over de dingen die zich in jezelf afspelen.

Welke persoonlijke eigenschappen van invloed zijn op je vraag.
Bron, moeder, vrouwelijke energie, steun, potentie, verzorgen, aanpakken, stabiliteit, centrum.

Zoals ik het lees voel je dat je niet meer in je centrum staat. Je moederlijke, verzorgende krachten hebben hieronder te lijden. Je voelt je verantwoordelijk en wilt nieuwe stabiliteit creëren van waaruit je het leven weer kan oppakken. Je wilt weer de steun en rots in de branding zijn die je was. Nu, zo voel ik het, ben je moe tot op het bot, ik voel een zware last die je beperkt.

Wat de belangrijkste thema's van de vraag zijn.
Vrede, liefde, eenvoud, relaties, onafhankelijkheid, openheid, het zelf, reflectie, uitstralen.

In deze situatie spelen je relaties een grote rol. De vrede, liefde en eenvoud die je daar wilt zien zoek je vanuit jezelf omdat je voelt dat jouw uitstraling op anderen hier een aandeel in heeft. Door jezelf opnieuw te ontdekken, bekijken en lief te hebben creëer je een basis in jezelf om met nieuwe kracht verder te gaan. Zoals ik het voel ligt er inderdaad een belangrijke taak voor jou zelf, niet alleen zodat je voor anderen kan zorgen maar vooral ook om voor jezelf te zorgen.

De belangrijkste invloeden op je persoonlijke ontwikkeling.
Inventiviteit, ideeën, vrolijkheid, optimisme, onschuld, inspiratie, organiseren, natuurlijk, eigenzinnig.

Door deze periode van verwerking en zelfreflectie kun je met nieuwe ogen de wereld in kijken. Jij bent jij maar met een veranderde basis, je hebt weer energie om dingen te bedenken, dingen te proberen, dingen te organiseren. De rondtollende gedachtes waarin je nu vastloopt zullen verdwijnen. Je weet weer wat je inspireert, opvrolijkt, je weet weer wat wel bij jou hoort en wat niet.

Ring – welke zaken buiten je invloed hebben op je vraag.
Welke positieve invloeden van buitenaf meespelen.
Aanpassingsvermogen, samenwerken, eenheid, aantrekkelijkheid, overpeinzen, mensenkennis, doortastendheid.

Het zal je helpen om je mensenkennis in te zetten en je alleen aan te passen wanneer dat echt nodig is. Je kunt prima samenwerken zonder je eigen ik te verliezen, denk daarom na over wat iets voor jou kan betekenen. Blijf aanvoelen wat jou een gevoel van eenheid geeft en probeer doortastend te zijn in het uiten van je wensen naar anderen. Maak plaats voor jezelf!

Welke negatieve invloeden van buitenaf meespelen.
Weerbarstigheid, draagkracht, solide, behoudend, prikkelend, getekend, gewond, flexibel.

Moeilijkheden kun je tegenkomen omdat je geconfronteerd zal worden met wonden, soms kan het je erg prikkelen waardoor je de neiging hebt weerstand te bieden. Denk erom dat je vanuit die reactie niet te behoudend wordt ten opzichte van verandering. Verandering kan soms erg ongemakkelijk voelen maar probeer je flexibel op te stellen en de positieve waarde ervan te zien.

Lieve marjan, zoals ik het lees zal deze periode veel verandering voor je brengen, maar alleen als jij daar zelf actief aan bijdraagt. Dus probeer de hulp van anderen te aan te nemen. Blijf ook goed naar jezelf luisteren en maak je wensen kenbaar! Besef ook dat wat je nu beperkt vooral lasten zijn die verwerkt moeten worden, lasten die niet meer dan een logische invloed op je hebben gehad. Ook daar moet tijd voor worden genomen, je kan niet alleen maar zorgen voor anderen en rennen, vliegen, draven. Rots het is tijd om jezelf op te laden zodat je die branding kan weerstaan met een vernieuwd en stralend ik-besef. Probeer te accepteren dat zelfs steen kan gaan scheuren wanneer het teveel lasten draagt.


Jeetje, Deborah ... wat een prachtige legging! Mag ik je ervoor bedanken?
Ik weet nu zeker dat het goed is als ik de therapie/behandeling met beide handen aanpak. En samen met mezelf ga ik een nieuwe periode tegemoet en zal ik zeker sterker uit de strijd komen, mijn strijd tegen me/cvs en daar weer een manier in vinden om gelukkig te zijn vanuit mijn Bron.

Dank je wel smile

Liefs
Marjan
Debiorah
Debiorah okt 3 '09
Erg graag gedaan Marjan. Ik vind het bijzonder krachtig hoe je dit oppakt! Die kracht zal je ook verder helpen.

Im only the messenger wink
admin
admin okt 3 '09
messenger (voordat je oneerbare voorstellen krijgt... smile)
Debiorah
Debiorah okt 3 '09
Thnx! Dat was zeker niet mijn bedoeling laugh
Heidelroos
Heidelroos okt 3 '09
Shit, dat oneerbare voorstel kan ik nu niet maken, want ik weet niet elk woord er stond ehehe..

Mooooi Debiorah!!!
Helemaal zelf gemaakt..

Ik ben gek op dit soort divinaties, orakels..
Schitterend..

Wanneer ga je ze uitgeven? laugh
Dan zal ik ze zekers kopen.. wink

Debiorah
Debiorah okt 3 '09
Ilse: Ik zou graag willen weten hoe ik mezelf een beetje zou kunnen aansterken. Ik weet immers dat ik soms zo moe ben omdat alles letterlijk vanbinnen geblokkeerd zit. Hoe moet ik met commentaar van anderen omgaan als ze steeds op men kap blijven zitten, elke dag opnieuw, morgens sta ik daarmee op en s' avonds ga ik daarmee slapen.

Centrum- wat jou persoonlijk raakt in je vraag.
De stokjes in het centrum vertellen je over de dingen die zich in jezelf afspelen.

Welke persoonlijke eigenschappen van invloed zijn op je vraag.
Inventiviteit, ideeën, vrolijkheid, optimisme, onschuld, inspiratie, organiseren, natuurlijk, eigenzinnig.

De stokjes zeggen mij dat je op zoek bent naar een gevoel van blijdschap, tevreden zijn, lekker in je vel zitten, jezelf zijn in onschuld. Je wilt zoveel dingen doen, je hebt genoeg ideeën, ideeën waarin je een deel van jezelf stopt, dingen die echt bij jouw natuur passen, maar hoe kan je dit organiseren?

Wat de belangrijkste thema's van de vraag zijn.
Scherp, krachtig, macht, strijdlustig, moed, gespannen, zelfvertrouwen, doorzetten, richting geven.

Er speelt nogal wat gespannenheid mee in deze situatie. Je wilt een richting uit maar je kan de kracht, strijdlust en moed nu niet opbrengen. Het raakt je vertrouwen in jezelf en dat weet je. Je wilt jezelf eigenlijk vooruit duwen, je vindt dat je doorzettingsvermogen moet tonen. Want anders ben je bang dat je eraan onderdoor gaat.

De belangrijkste invloeden op je persoonlijke ontwikkeling.
Mening, principes, ergens voor staan, delen, vertellen, leiden, rationeel, actief, vormen.

Zoals ik het voel zal deze situatie ervoor zorgen dat je meer voor jezelf op gaat komen. Nu nog houd je dingen teveel voor jezelf, dit is wat je blokkeert en wat maakt dat je negatieve energie vasthoud. Je zult jezelf meer gaan uiten, je gedachtes en gevoelens verwoorden. Het is belangrijk dat je leert actie te nemen en zelfs meer de leiding te nemen.

Ring – welke zaken buiten je invloed hebben op je vraag.
Welke positieve invloeden van buitenaf meespelen.
Aanpassingsvermogen, samenwerken, eenheid, aantrekkelijkheid, overpeinzen, mensenkennis, doortastendheid.

Wat je helpt in deze situatie is eenheid te creëren in je samenwerking met anderen. Je kan goed gebruik maken van je aanpassingsvermogen maar ook hier is het belangrijk dat je meer ruimte geeft aan jouw visie en rol. Vaak voel je mensen wel goed aan maar je denken gooit soms roet in het eten. Probeer jezelf te betrappen op deze gedachtes, ze remmen jou! Denk niet dat jezelf aanpassen aan de ander ervoor zorgt dat mensen je meer waarderen of graag bij zich hebben. Mensen hebben er veel meer aan als je laat zien wie je werkelijk bent. Nu ben je voor veel mensen nog moeilijk te begrijpen, dit wekt verwarring. Probeer eerst zelf te ontdekken wat het is dat jou dwarszit en laat dit dan ook aan de ander weten. De ander kan niet veranderen wanneer die niet weet waar je mee zit.

Welke negatieve invloeden van buitenaf meespelen.Groei, ontwikkeling, zachtheid, vasthouden, waarnemen, vleugels spreiden, innerlijke rust, voelen, vormingsproces, balans.

Het is moeilijk voor je om sterk te staan wanneer je van je stuk gebracht wordt, je voelt je dan letterlijk wel eens in onbalans. De innerlijke rust heb je daarom nodig om je te kunnen ontwikkelen. Probeer naar jezelf te kijken en jezelf aan te voelen, wat vindt je moeilijk? Wanneer voel je je sterk? Maak gebruik van die kennis om verder te groeien. Houdt vast aan je zachtheid zonder over je heen te laten lopen. Probeer los te komen van anderen en meer op je eigen kracht te vertrouwen. Je hebt de ander niet nodig om jou te vertellen wie je bent en wat je waard bent.

Lieve Ilse, ik voelde bij deze legging een grote onrust, kriebels in mijn maag en kon slecht ademen. Dit wijst er voor mij op dat je nu actie moet ondernemen want de spanning is al erg groot. Sta sterk maar probeer je gevoelens niet te onderdrukken, gooi ze er juist uit! Probeer ook een diepe buikademhaling of meditatie om jezelf tot rust te brengen. Hopelijk kan mijn legging je een beetje helpen.
Debiorah
Debiorah okt 3 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Shit, die oneerbare voorstelling kan ik nu niet maken, want ik weet niet elk woord er stond ehehe..

Mooooi Debiorah!!!
Helemaal zelf gemaakt..

Ik ben gek op dit soort divinaties, orakels..
Schitterend..

Wanneer ga je ze uitgeven? laugh
Dan zal ik ze zekers kopen..


Haha euhm t was nogal fout engels, was meer een masseur dan een boodschapper..zeg maar winkMoest weer even overschakelen naar mijn ratio.

En uitgeven, tja...het is allemaal handwerk dus niet zo 123 klaar. Het zijn voor mij kunstwerkjes. Dit orakel houd ik zelf maar ik ben nog bezig met een runenset. Die is ook wat makkelijker te gebruiken voor anderen omdat die gebruikt kan worden op basis van een bestaand systeem. Het bord en runen zijn beide van hout. Ik zal binnenkort wel eens een foto plaatsen. smile
Heidelroos
Heidelroos okt 3 '09
Whauw wat creatief allemaal zeg..
Ik ben heel benieuwd naar je Runenset van hout..


Moet er perse een vraagstelling zijn, of kan er ook een algemene legging gelegd worden, om eventuele blokkades en dergelijk op te sporen.. ?
Debiorah
Debiorah okt 3 '09
@ Heidelroos: Nou een algemene legging is wat moeilijker voor mij om te duiden want ik weet dan niet zo goed op welk vlak ik mij moet richten. Wanneer ik een legging doe combineer ik de vraag en de stokjes om tot een logisch geheel te komen.
Anders zijn het denk ik veel losse flarden van wat ik doorkrijg. En als ik de beelden etc zou omschrijven is dat wat een gekke legging. smile
Maar ik kan er mijn gedachtes nog eens over laten gaan...
Mijn gedachtes willen nu niet zo goed meer, tijd om te schilderen...

Islandlady & Angel jullie houden hem te goed!
admin
admin okt 3 '09
Origineel bericht van: Debiorah
Erg graag gedaan Marjan. Ik vind het bijzonder krachtig hoe je dit oppakt! Die kracht zal je ook verder helpen.

Im only the messenger wink


Ik probeer in ieder geval wel positief te zijn en te blijven. Hoewel dat lang niet altijd makkelijk is hoor. Maar ik probeer het wel. Gedachten zijn krachten, denk ik dan altijd maar weer. Maar ik heb ook genoeg momenten dat het niet lukt en ik er wel sjagerijnig van word om altijd maar moe te zijn. Maar ik ga voor de behandeling, en het traject in Lelystad en hoop er het beste van.

Liefs,
Marjan
admin
admin okt 4 '09
@ Bellefleur,
had je mijn reactie gezien ? staat een stukje terug..
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki