Ja, leuk dat je er zelf ook nog associaties bij hebt! Dat maakt het nog levendiger
Oh, ik zie dat je het toch niet zo heel goed kon lezen; het was een Kite surfer die ook nog moet letten op zijn Kite (vlieger)... Maar de kilte van het water, ja dat kan hem ook nog eens parten spelen
Vliegeren en het sturen zoals ik het wil. Dat is wel spelen met de wind, want die is onmisbaar en bepaalt uiteindelijk ook in welke richting de vlieger staat. Alleen daarbinnen mag en kan ik de nuances bepalen.
En hard zand, ja daar loop ik graag op. Loopt zoveel fijner dan het droge en losse zand. Geeft een goede steun.
Hé echt heel mooi geworden Jorine! En zo herkenbaar. Het leven op strand heb ik eerlijk gezegt nooit zo gehad zoals jij. Wel toen ik heel jong was, lang geleden dus. En dat terwijl we er zo vlak bij woonden. Ik vond het altijd veel lekkerder om in de herfst of winter naar strand te gaan. Als het er uitgestorven was. Heerlijk die koude wind om je oren. Moet er nu even niet aan denken hoor
Voor mij mag je ook een kaartje trekken als je dat wilt. Ben benieuwd wat er uit komt.
Hé echt heel mooi geworden Jorine! En zo herkenbaar. Het leven op strand heb ik eerlijk gezegt nooit zo gehad zoals jij. Wel toen ik heel jong was, lang geleden dus. En dat terwijl we er zo vlak bij woonden. Ik vond het altijd veel lekkerder om in de herfst of winter naar strand te gaan. Als het er uitgestorven was. Heerlijk die koude wind om je oren. Moet er nu even niet aan denken hoor
Voor mij mag je ook een kaartje trekken als je dat wilt. Ben benieuwd wat er uit komt.
Wel herkenbaar hoor, wij gaan in de herfst en winter ook graag naar het strand!
Ook voor jou een kaartje... toevallig de zelfde als van Beschermengel;
Ja, ik las net (na het trekken van je kaart) je berichtje op hoe voelen wij ons vandaag... Sterkte ermee! En graag gedaan hoor, een klein kaartje kan je soms goed doen. Kleine moeite.