Loading...
nl

Jorine's Beach-life kaarten

Cialara
Cialara aug 15 '09
Met de wind mee lopen is ook goed als er stuifzand is...

Hopelijk kun je er iets mee Marjan.

Liefs Jorine
admin
admin aug 15 '09
Jawel, toch wel hoor!! Het zegt me in ieder geval dat als morgen familie komt die niet gewenst is op de crematie, dat ik de confrontatie niet moet aangaan, maar mezelf moet omkeren. Dat zal ik dan zeker doen!!

Dank je wel lieverd.

Als ik weer een kaartje nodig heb, dan hoor je het van me!!

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara aug 15 '09
Graag gedaan. Het is nog een beetje nieuw voor me, en als je dan een "minder leuke" kaart trekt is dat nog even slikken... Maar ik zie nu in, dat dat niet nodig is. Dank je wel Marjan!
admin
admin aug 15 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Graag gedaan. Het is nog een beetje nieuw voor me, en als je dan een "minder leuke" kaart trekt is dat nog even slikken... Maar ik zie nu in, dat dat niet nodig is. Dank je wel Marjan!


Nee dat is dus niet nodig smileHet is geen leuke kaart, maar ook geen leuk vooruitzicht als ze komen. Maar ík weet nu hoe ik ermee om moet gaan!!

Liefs,
Marjan
Islandlady
Islandlady aug 15 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Origineel bericht van: Islandlady
Wat mooi Jorine! Wil ook wel een beach kaartje van je als je zover bent!

Liefs


Natuurlijk ook eentje voor jou Bea



Mooie kaart! En weet je heb vandaag besloten dat ik morgenochtend heerlijk op het strand hier dichtbij ga lopen! Heen en weer is ongeveer een uur smileHardlopen zal je me niet zien doen hoor! Dat ik wat moet gaan doen is een ding wat zeker is.

Liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '09
Mag ik ook een kaartje aanvragen met een specifieke vraag? Als dat kan dan zou ik graag deze vraag aan jouw kaartjes willen stellen:

Hoe krijg ik het snelste duidelijkheid over de gevoelens die regelmatig in mijn leven terugkeren?
admin
admin aug 17 '09
Schitterend idee, Jorine, en de teksten zijn simpel en duidelijk. Je bent geinspireerd bezig, zeer creatief!
Is het altijd dezelfde foto met het water en dat paaltje?
Ik mis het strandzand met een schelpje.
en een foto met zeilbootjes, of een surfer op het water! smile

Liefs,
B.
Cialara
Cialara aug 17 '09
Origineel bericht van: NiMS
Mag ik ook een kaartje aanvragen met een specifieke vraag? Als dat kan dan zou ik graag deze vraag aan jouw kaartjes willen stellen:

Hoe krijg ik het snelste duidelijkheid over de gevoelens die regelmatig in mijn leven terugkeren?


Hoi NiMS,

Ik heb het voor je gevraagd en er kwamen 2 kaartjes uit! De eerste viel er uit en de tweede heb ik zelf voor je gelegd...



Cialara
Cialara aug 17 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Schitterend idee, Jorine, en de teksten zijn simpel en duidelijk. Je bent geinspireerd bezig, zeer creatief!
Is het altijd dezelfde foto met het water en dat paaltje?
Ik mis het strandzand met een schelpje.
en een foto met zeilbootjes, of een surfer op het water! smile

Liefs,
B.

Dank je wel Bellefleur grin

Ik moet nog andere foto's gaan verzamelen, maar wilde de teksten al gelijk benutten voor Merudi. Ik heb het pas vorige week gemaakt en het is nog niet helemaal klaar. Soms borrelen er nog nieuwe teksten bij op die ik dan nog moet verwerken, maar het is al vrij compleet. Plaatjes toevoegen is een tweede stap voor mij.
Het plaatje dat je ziet is een foto die ik vorig jaar heb gemaakt van een baksteen in een bijna leeg zwinnentje wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Origineel bericht van: NiMS
Mag ik ook een kaartje aanvragen met een specifieke vraag? Als dat kan dan zou ik graag deze vraag aan jouw kaartjes willen stellen:

Hoe krijg ik het snelste duidelijkheid over de gevoelens die regelmatig in mijn leven terugkeren?


Hoi NiMS,

Ik heb het voor je gevraagd en er kwamen 2 kaartjes uit! De eerste viel er uit en de tweede heb ik zelf voor je gelegd...





Dit is wel een goeie. Ik haal eruit dat ik ze moet tegenhouden als ze pijn doen, maar moet omarmen als het goed voelt. Daarom zijn er 2 kaartjes gevallen wss.
Cialara
Cialara aug 17 '09
Ja, zo'n idee had ik ook... maar dan meer dat je jezelf moet beschermen als ze pijn doen. Met een jas of door je om te draaien; je rug in de wind. Want stuifzand kun je niet tegenhouden...
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '09
Ja dat is waar. Dus over me heen laten komen, maar er niet vol in gaan staan. Bedankt voor deze verduidelijking smile.
Cialara
Cialara aug 17 '09
Graag gedaan NiMS smile
admin
admin aug 17 '09
Hoi Jorine,

mag ik ook zo'n mooi kaartje ?
dankje !
admin
admin aug 17 '09
Origineel bericht van: Eniroj


Ik moet nog andere foto's gaan verzamelen, maar wilde de teksten al gelijk benutten voor Merudi. Ik heb het pas vorige week gemaakt en het is nog niet helemaal klaar. Soms borrelen er nog nieuwe teksten bij op die ik dan nog moet verwerken, maar het is al vrij compleet. Plaatjes toevoegen is een tweede stap voor mij.


Ik wil heel graag dat je een kaartje voor me trekt, wanneer ze compleet Af zijn! grin
Cialara
Cialara aug 18 '09
Origineel bericht van: Artemis
Hoi Jorine,

mag ik ook zo'n mooi kaartje ?
dankje !


Hierbij voor jou ook een kaartje Artemis

Cialara
Cialara aug 18 '09
@ Bellefleur,

Dan moet je nog even geduld hebben, maar als ik er helemaal mee klaar ben... grindan zul je er eentje krijgen hoor!

Liefs Jorine
Cialara
Cialara aug 20 '09
Hoi Bellefleur,

Ik heb ze af en heb zojuist een kaartje voor je getrokken...



Hierbij nog een foto met uitleg wat een zwin nu eigenlijk is...



Groetjes Jorine
annewil
annewil aug 20 '09
Hoi Jorine,

Aparte kaarten heb je gemaakt,erg mooi!!!


Groetjes Annewil
Cialara
Cialara aug 20 '09
Dank je smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki