Loading...
nl

Jorine's Beach-life kaarten

Cialara
Cialara aug 14 '09
Ja, leuk dat je er zelf ook nog associaties bij hebt! Dat maakt het nog levendiger grin

Oh, ik zie dat je het toch niet zo heel goed kon lezen; het was een Kite surfer die ook nog moet letten op zijn Kite (vlieger)... Maar de kilte van het water, ja dat kan hem ook nog eens parten spelen wink
Cialara
Cialara aug 14 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ik heb je een pb gestuurd. Als je wilt mag je voor mij wel een kaartje trekken smile.


Hier komt ie:

Cialara
Cialara aug 14 '09
Origineel bericht van: Hans
Leuk idee, Jorine. En je mag voor mij een kaartje trekken.


Hier is ie Hans:


En deze viel er ook nog bij uit...

Cialara
Cialara aug 14 '09
Origineel bericht van: lotus
eniroj je mag voor mij als je wilt ook wel een beach kaartje trekken zodra je ze klaar hebt.

groetjes lotus


Hier is jouw kaart Lotus:
Cialara
Cialara aug 14 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Wat mooi Jorine! Wil ook wel een beach kaartje van je als je zover bent!

Liefs


Natuurlijk ook eentje voor jou Bea

admin
admin aug 14 '09
Dank je, Jorine!

Beide spreken me erg aan.

Vliegeren en het sturen zoals ik het wil. Dat is wel spelen met de wind, want die is onmisbaar en bepaalt uiteindelijk ook in welke richting de vlieger staat. Alleen daarbinnen mag en kan ik de nuances bepalen.

En hard zand, ja daar loop ik graag op. Loopt zoveel fijner dan het droge en losse zand. Geeft een goede steun.
Cialara
Cialara aug 14 '09
grin

Graag gedaan Hans!
Maryssa
Maryssa aug 14 '09
Ze zijn moooi geworden jouw kaarten, Jorine! Wat een goed thema Beach-Life! Je mag er voor mij ook wel 1 trekken. Dank je wel alvast smile
gast
gast aug 14 '09
Hé echt heel mooi geworden Jorine! En zo herkenbaar. Het leven op strand heb ik eerlijk gezegt nooit zo gehad zoals jij. Wel toen ik heel jong was, lang geleden dus. En dat terwijl we er zo vlak bij woonden. Ik vond het altijd veel lekkerder om in de herfst of winter naar strand te gaan. Als het er uitgestorven was. Heerlijk die koude wind om je oren. Moet er nu even niet aan denken hoor wink

Voor mij mag je ook een kaartje trekken als je dat wilt. Ben benieuwd wat er uit komt.
Cialara
Cialara aug 14 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Ze zijn moooi geworden jouw kaarten, Jorine! Wat een goed thema Beach-Life! Je mag er voor mij ook wel 1 trekken. Dank je wel alvast smile


Goed, voor jou ook eentje Maryssa:
Cialara
Cialara aug 14 '09
Origineel bericht van: gast
Hé echt heel mooi geworden Jorine! En zo herkenbaar. Het leven op strand heb ik eerlijk gezegt nooit zo gehad zoals jij. Wel toen ik heel jong was, lang geleden dus. En dat terwijl we er zo vlak bij woonden. Ik vond het altijd veel lekkerder om in de herfst of winter naar strand te gaan. Als het er uitgestorven was. Heerlijk die koude wind om je oren. Moet er nu even niet aan denken hoor wink

Voor mij mag je ook een kaartje trekken als je dat wilt. Ben benieuwd wat er uit komt.


Wel herkenbaar hoor, wij gaan in de herfst en winter ook graag naar het strand!
Ook voor jou een kaartje... toevallig de zelfde als van Beschermengel;

gast
gast aug 14 '09
Past zeker wel bij mij. Dank je wel Jorine smile
Cialara
Cialara aug 14 '09
Ja, ik las net (na het trekken van je kaart) je berichtje op hoe voelen wij ons vandaag... Sterkte ermee! En graag gedaan hoor, een klein kaartje kan je soms goed doen. Kleine moeite.

Liefs Jorine
Maryssa
Maryssa aug 14 '09
Dank je wel voor de kaart. Het klopt helemaal.

Liefs x
Cialara
Cialara aug 14 '09
Jij bedankt voor je reactie Maryssa! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 14 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Origineel bericht van: NiMS
Ik heb je een pb gestuurd. Als je wilt mag je voor mij wel een kaartje trekken smile.


Hier komt ie:


Super cool kaartje en ben er erg blij mee. Precies wat ik ook denk namelijk smile. Bedankt voor het trekken.
lotus
lotus aug 15 '09
dank je wel nims voor je beach kaartje

groetjes lotus
Cialara
Cialara aug 15 '09
Graag gedaan hoor Lotus wink

Had je er ook wat aan?
Groetjes Jorine
admin
admin aug 15 '09
Mag ik misschien ook wel een kaartje van je, Jorine?

Ik vind ze prachtig. Hoeveel kaartjes heb je nu?

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara aug 15 '09
Hoi Marjan, ik heb er intussen al 51!

Zal er gelijk even eentje voor je trekken:
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki