Loading...
nl

Nims - Ja / Nee kaart

admin
admin sep 16 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Larapinta,je bent een van de allerliefste schatten van de wereld en omstreken!!
Please, beschrijf je niet meer als mogelijk dom, en geen vergeving.
Je bent super!! HOnderd procent!! Hoe en wat jij ook vraagt is altijd heel erg wijs!!
(wilde ik even tussendoor laten weten!)


Ik zal erop letten smileMaar ik wil niet hard overkomen, en wil dan voorzichtig zijn. Maar ben wel erg verlegen door je lieve woorden hoor!

Liefs
M
admin
admin sep 16 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: NiMS
Ja die kaart is duidelijk een kaart voor jou. Je krijgt je antwoord. Nee, de engelmens heeft geen ziel. En ook krijg je nog de boodschap mee, dat het jou niet zal lukken om de engelmens wel een ziel te laten krijgen.

Vandaar dat ik dit een erg toepasselijke kaart vindt.


Nee, het zal jou niet lukken, vertaalde ik in " nee, het zal jou niet lukken om via de kaarten daarover het antwoord te weten te komen. We hadden al tegen Lena gereageert, dat het vragen om een kaartje een beetje een vreemde oplossing is. zeker na al die discussie's vooraf op topics. En in die energie ging ook het antwoord dat je trok in verder.


Zo interpreteerd ik het nee, het zal jou niet lukken ook. Want het vragen om een kaartje in deze vraag, daar vind je het antwoord niet naar mijn mening en zienswijze.

Liefs,
M
admin
admin sep 16 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Bellefleur
Larapinta,je bent een van de allerliefste schatten van de wereld en omstreken!!
Please, beschrijf je niet meer als mogelijk dom, en geen vergeving.
Je bent super!! HOnderd procent!! Hoe en wat jij ook vraagt is altijd heel erg wijs!!
(wilde ik even tussendoor laten weten!)


Ik zal erop letten smileMaar ik wil niet hard overkomen, en wil dan voorzichtig zijn. Maar ben wel erg verlegen door je lieve woorden hoor!

Liefs
M


Niet doen, schat.. gewoon jezelf zijn.. Je bent à point!! ( = frans voor Toppie!!)
admin
admin sep 16 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Bellefleur

Nee, het zal jou niet lukken, vertaalde ik in " nee, het zal jou niet lukken om via de kaarten daarover het antwoord te weten te komen. We hadden al tegen Lena gereageert, dat het vragen om een kaartje een beetje een vreemde oplossing is. zeker na al die discussie's vooraf op topics. En in die energie ging ook het antwoord dat je trok in verder.


Zo interpreteerd ik het nee, het zal jou niet lukken ook. Want het vragen om een kaartje in deze vraag, daar vind je het antwoord niet naar mijn mening en zienswijze.

Liefs,
M


wink
admin
admin sep 16 '09
smilenou.... tongueis dat zo? Ik geloof je, maar ik vind het dan wel moeilijk hoor. Misschien een goede vraag voor de ja/nee kaart.

Liefs,
M
admin
admin sep 16 '09
Origineel bericht van: NiMS
De kaart die gelegd wordt is altijd het antwoord dat geld voor de vragensteller. Ik heb de kaart voor Lena gelegd, en dus is het antwoord ook voor Lena. Hoe zou jij hem dan anders hebben geïnterpreteerd?


Nou gewoon helemaal niet eigenlijk...
Het antwoord klopt niet en het voelt voor mij dat jij exact de draai geeft aan het antwoord zoals jij dat graag ziet.
Logisch natuurlijk want jij gelooft er heilig in dat "engelmensen geen ziel hebben".
Maar de uitleg die later wordt gegeven (in het topic, weet even niet van wie) is ook mogelijk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '09
Jazeker die uitleg is ook goed mogelijk hoor. Ik trek alleen maar de kaarten en het is aan de ontvanger om zelf te bepalen wat die eruit haalt. Ik vond het alleen wel leuk om er deze draai aan te geven wink.
admin
admin sep 16 '09
Ja ja..... laugh

Had ik ook gedaan hoor, eerlijk is eerlijk.. wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '09
Ja toch wink. Dat schot voor open doel vond ik wel erg prachtig van onze vrienden van hierboven smile.
admin
admin sep 17 '09
Inkoppertje..
Lena
Lena sep 17 '09
Origineel bericht van: Lena
heeft de engelmens een ziel nims? wink


aangezien nims om gesloten vragen vroeg hier
vond ik het leuk om deze vraag te stellen...
niet meer en niet minder
het antwoord kwam niet als een verassing...
ook niet gek dat er een twijfel is...en blijft...
voor mij maakt het nml niets uit
ik heb een ziel
verder zie ik hierboven veel interpretatie en uitleg van nims antwoord..en dat is ook goed...
maar het antwoord voor mij is veelzeggend...
een draai geven aan voor persoonlijk gewin...van mij mag het allemaal
het zegt veel over iemand...
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 17 '09
Grappig dat jij het ervaart als een draai geven aan, voor persoonlijk gewin. Waarom zou ik hier iets persoonlijk mee winnen? En waarom denk je dat dat mijn doel was om het zo uit te leggen?

Het zegt juist veel over jou dat je op deze manier over me denkt. Als ik namelijk echt persoonlijk gewin zou willen hebben, had ik bijvoorbeeld wel geld gevraagd voor het leggen van deze kaart.
Lena
Lena sep 17 '09
blijkbaar zijn jou vrienden van hierboven niet dezelfde...die mij dingen laten zien.... of voelen....dus of het nu zo zuiver is....
verder weet jij heel goed wat ik onder persoonlijk gewin versta..
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 17 '09
Nee Lena, ik weet niet wat jij daar onder verstaat. Aangezien ik niet over een ziel beschik, bestaat er voor mij dus ook geen "Persoonlijk" gewin. Dus leg mij eens uit welk persoonlijk gewin ik hier nu uit gehaald heb?

Ik weet ook niet welke vrienden van boven jij bedoelt, maar die hebben mij niet die kaart laten trekken die jij kreeg. Misschien moet je eens aan hun vragen waarom jij nu juist deze kaart kreeg want de boodschap is toch echt voor jou.
Lena
Lena sep 17 '09
heeft merudi een ziel nims?
kimstar
kimstar sep 18 '09
Beste Nims,

Bij nader inzien wil ik dit toch niet weten:) (ik zag alleen nergens waar ik mijn bericht kon verwijderen vandaar dat ik het maar zo doe)
Ik zie wel hoe het loopt.

In ieder geval toch bedankt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '09
Origineel bericht van: Lena
heeft merudi een ziel nims?

Ja, het betekend een nieuwe en frisse start
admin
admin sep 18 '09
Origineel bericht van: kimstar
Beste Nims,

Bij nader inzien wil ik dit toch niet weten:) (ik zag alleen nergens waar ik mijn bericht kon verwijderen vandaar dat ik het maar zo doe)
Ik zie wel hoe het loopt.

In ieder geval toch bedankt.


Ik heb je vraag verwijderd op je verzoek ...

Liefs,
M
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '09
Hoi Larapinta, heb je nu het verkeerde bericht verwijderd? Volgens mij was het bericht van iemand anders waarvoor ik de kaart heb gelegd. Ik had expres niet gelegd over de kinderen, maar over het stage lopen heb ik niet gezien dat die weg moest?
kiwi
kiwi sep 18 '09
dat klopt, ze exuseert zich ervoor. en ik heb het antwoord niet gelezen cryhet was mijn bericht die verwijdert is.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki