Loading...
nl

Nims - Ja / Nee kaart

admin
admin dec 8 '09
Origineel bericht van: Artemis
Beste Bellefleur, Karin, Larapinta, Pegasus en misschien nog iemand: Ik vind jullie reacties correct,
spontaan en eigenlijk ook wel terecht, maar ik dacht dat in dit topic Julien dmv een Ja /Nee kaart antwoorden
zou geven op de vragen die gesteld worden.

Ja of Nee??



Ja!
admin
admin dec 8 '09
Origineel bericht van: Karin
Origineel bericht van: Artemis
Beste Bellefleur, Karin, Larapinta, Pegasus en misschien nog iemand: Ik vind jullie reacties correct,
spontaan en eigenlijk ook wel terecht, maar ik dacht dat in dit topic Julien dmv een Ja /Nee kaart antwoorden
zou geven op de vragen die gesteld worden.

Ja of Nee??



Ja!


laugh
steff1990
steff1990 dec 11 '09
zou je een kaart voor mij willen trekken??

komt het ooit weer goed tussen mij en mijn ouders ?
alvast bedankt !
FreshLemon
FreshLemon dec 21 '09
Ik heb ook een vraag..
Zal ik normaal, zonder ernstige (lichamelijke) problemen mijn school af kunnen maken?
Miek42
Miek42 jan 5 '10
Kom ik weer goed terug in mijn kracht?

Groetjes miek
yenneke
yenneke jan 6 '10
mijn vraag: blijft mijn relatie stand houden?
admin
admin jan 11 '10
mijn vraag: komt mijn vriend binnen korte tijd naar Nederland op vakantie?
Roberto
Roberto jan 25 '10
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum, ik ben hier terecht gekomen door een vriend van mij. Ik heb een paar interessante vragen die ik graag beantwoord zou willen hebben, indien mogelijk.

-Heeft de persoon in mijn gedachten nu rust?
-Is de persoon in mijn gedachten blij met de gebeurtenissen?
-Zal ik het ooit onder controle krijgen?
-Zal ik ooit nog eens zo'n kracht uitspatting hebben?

Ik weet dat het vage vragen zijn, maar ik hoop dat er goede antwoorden uit komen.

Bij voorbaat dank!
gast
gast mrt 3 '10
Hé Nims, als je er nog eens bent kun je dan voor mij een kaartje trekken met de vraag:
Is deze opleiding een goede investering? En kan ik er ook wat mee?
Alvast bedankt hè.
eveline
eveline mrt 4 '10
geweldig topic!
Oké dit is mijn vraag: bezit ik de kracht die ik wil bezitten?
Hopelijk wil je een kaart voor mij leggen
admin
admin mrt 4 '10
oeps heb ik door een niet al te slimme opmerking hier het topic platgelegd? eek
er worden geen vragen meer beantwoord..
vlinder68
vlinder68 mrt 8 '10
Zal dan nu eindelijk mijn wens uitkomen.Zwanger zijn van een 2 de kind waarop ik al 10 jaar wacht en blijft hopen. Je blijf maar positief denken met alles, maar op een gegeven moment raak je hoop ook op net als het zout.
admin
admin mrt 8 '10
voorlopig is het hier een doehetzelf topic (hihihi)

http://www.maantjeslicht.nl/jamaarkaarten.htm
vlinder68
vlinder68 mrt 9 '10
Ben ik deze maand zwanger.
vlinder68
vlinder68 mrt 10 '10
ik hoop dat ik deze maand zwanger ben.
Maryssa
Maryssa mrt 10 '10
Lieve Vlinder, ik begrijp heel goed dat je ontzettend graag een 2e kindje wilt, en 10 jaar wachten is echt lang. Ik neem aan dat jullie onder behandeling zijn van een arts?

Is het niet een idee om het na 10 jaar proberen wat meer los te gaan laten en jouw aandacht te richten op de zegeningen in jouw leven?(ik weet dat dat makkelijk gezegd is door iemand anders) Je leven gaat op deze manier aan je voorbij als je alleen op dat ene focust. Misschien vind je het niet zo leuk om te lezen dit bericht, maar ik bedoel het goed.

Liefs Maryssa
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 25 '10
Houd de man die steeds door mijn gedachten vliegt Nog steeds echt van mij zijn naaam begint met S.
Evykeuh
Evykeuh jun 8 '10
Zal ik ooit terug verenigd worden met mijn vader?
bloempje
bloempje jun 8 '10
Hoi nims
mocht je nog een kaartje willen leggen, ik wil wel graag weten of mijn zwangerschap goed gaat.

we zijn er sinds zondag achter dat ik zwanger ben maar heb ook al sinds 25 mei gewoon bloedverlies.
dus we vrezen het ergste, als het niet goed gaat accepteer ik dat ook hoor, omdat ik zelf toch ook niet duidelijk wist dat ik zwanger was(ja ergens wel maar niet bewust)dus denk dan jammer maar helaas volgende keer beter, maar ben wel heel nieuwsgierig, want dit maakt zo onzeker.

Liefs Bloempje
Netmama
Netmama jun 27 '10
hey kben ook nieuw hier ,Ik heb een vraag voor je:) Ga k meer vertrouwen krijgen in mijn vriend ? x
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki