Loading...
nl

Nims - Ja / Nee kaart

gast
gast sep 5 '09
Ga je nu aan de hand van zo'n kaarttrekking af laten hangen of je wel of geen antidepresiva gaat afbouwen? Dat vind ik nogal wat! Zou je dat niet met degene bespreken die ze je in eerste instantie al heeft voorgeschreven. Denk je niet dat die beter weet wat je moet doen dan zo'n kaart. En dan nog; misschien moet je op je eigen gevoel afgaan, of misschien ook wel niet want wie weet is het een verslaving die je afhoud van het niet afbouwen. Ik zou er toch nog maar even heel goed over nadenken.
admin
admin sep 5 '09
Hey gast,

Nee, tuurlijk laat ik het afbouwen van antidepressiva niet afhangen van een kaarttrekking! Dat zou wel heel dom zijn blushIk ben er al 2 maanden mee bezig, en dat onder controle van mijn arts. Alleen gevoel en verstand gaan wel eens tegen elkaar in, en dan is een kaartlegging voor mij een duidelijke richting die je op kúnt gaan. Ik ga dus absoluut niet over 1 nacht ijs!!!

Lief dat je zo aan me denkt en deze waarschuwing meegeeft, maar ik ben niet zómaar bezig zonder overleg met artsen hoor!! Dat kan écht niet met deze medicijnen.

Liefs,
M
gast
gast sep 5 '09
Gelukkig maar Mar. Maar wat zegt je arts? Of laat hij de beslissing aan jou over?
admin
admin sep 5 '09
Nee, hij laat niet de beslissing aan mij over, hij zei dat ik niet te snel mocht gaan en dat het nu waarschijnlijk genoeg was. Hij merkte aan bepaalde dingen dat het weer de verkeerde kant op ging, maar ik wilde zo graag minderen. Maar ja, hij heeft dus gewoon gelijk gehad, en dat bevestigde NiMs nog eens met zijn kaartlegging. Moet aankomende week weer op controle, en dan zal ik hem zeggen dat ik voorlopig stop met verder afbouwen. Misschien later in mijn leven ... Hij zal blij zijn dat ik naar hem luister blush

Liefs
M
Islandlady
Islandlady sep 5 '09
Er komt wel een tijd dat je af kunt bouwen maar die is niet nu!
Luister naar de arts en je eigen lichaam. Gelukkig heb je dat laatste al gedaan smile

LUM
B
gast
gast sep 5 '09
Wat nu niet is kan altijd nog komen. Niemand is ermee gebaad als het te snel gaat en uiteindelijk blijkt het niet goed te zijn geweest. Voor je het weet zit je aan meer medicijnen dan voor je verminder poging. Al zo vaak mee gemaakt tijdens mijn werk. Was er nooit een voorstander van om mensen die al jaren bepaalde medicijnen slikken, en daardoor goed konden functioneren, er af te halen. Van één persoon weet ik zeker dat het meer schade heeft gebracht dan dat het goed gedaan heeft. Het is niet meer terug te draaien op het moment dat het fout gaat.
Blijf naar je eigen gevoel luisteren, en af en toe naar iemand anders wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '09
Heel goed hoor, en ik ben blij dat de juiste kaart op het juiste moment weer komt smile.
Islandlady
Islandlady sep 5 '09
Origineel bericht van: NiMS
Heel goed hoor, en ik ben blij dat de juiste kaart op het juiste moment weer komt smile.


Dat is het bijzondere van jou kaartleggingen! Het komt zoals het komen moet en geeft in ieder geval mij, even een zetje in de juiste richting wink
Islandlady
Islandlady sep 5 '09
Ben ik weer Nims:

Heb nog een vraag voor je! Wil je kaartje trekken voor me?

Heb het voorstel, waar ik niet mee door moest gaan gecombineerd met wat ik zelf graag wil. Is dit goed?

Liefs Bea
Richie Richard
Richie Richard sep 5 '09
Hmm ik heb weer een vraag..
Het is misschien diepgaand maar..

Zal ik mijn doel uiteindelijk snappen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Ben ik weer Nims:

Heb nog een vraag voor je! Wil je kaartje trekken voor me?

Heb het voorstel, waar ik niet mee door moest gaan gecombineerd met wat ik zelf graag wil. Is dit goed?

Liefs Bea

Ja, het zal je diepgaand veranderen
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '09
Origineel bericht van: Denzil
Hmm ik heb weer een vraag..
Het is misschien diepgaand maar..

Zal ik mijn doel uiteindelijk snappen?

Nee, doe eerst iets anders wat je op dit moment liever wil

Dus naar de kaart luisteren denzil wink.
Richie Richard
Richie Richard sep 5 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Denzil
Hmm ik heb weer een vraag..
Het is misschien diepgaand maar..

Zal ik mijn doel uiteindelijk snappen?

Nee, doe eerst iets anders wat je op dit moment liever wil

Dus naar de kaart luisteren denzil wink.

Dan mijn volgende als je het niet erg vind.

Dat wat ik nu het meest wil, zal dat lukken en goed uitpakken?
Islandlady
Islandlady sep 5 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Islandlady
Ben ik weer Nims:

Heb nog een vraag voor je! Wil je kaartje trekken voor me?

Heb het voorstel, waar ik niet mee door moest gaan gecombineerd met wat ik zelf graag wil. Is dit goed?

Liefs Bea

Ja, het zal je diepgaand veranderen


HI Nims! Mooie kaart! Bevestiging van wat ik diep van binnen wel weet. Het gaat ook gewoon gebeuren! Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs en dank dank!

B
meisje29
meisje29 sep 10 '09
gaat mijn kinderwens spoedig uitkomen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Origineel bericht van: meisje29
gaat mijn kinderwens spoedig uitkomen?

Ja, zelfs als alle voortekenen ongunstig zijn
Islandlady
Islandlady sep 11 '09
ohh dat is een mooie Nims!
meisje29
meisje29 sep 11 '09
Nims,
heel erg bedankt. De tranen staan gewoon in mijn ogen.
Je geeft me weer moed
Fijne Dag!
Meisje29
meisje29
meisje29 sep 13 '09
Nims,
mag ik hierover nog 1 vraagje stellen?
Gaat het een natuurlijke zwangerschap zijn?
bedankt
Meisje29
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 13 '09
Origineel bericht van: meisje29
Nims,
mag ik hierover nog 1 vraagje stellen?
Gaat het een natuurlijke zwangerschap zijn?
bedankt
Meisje29

Sorry Meisje, maar ik trok een blanko kaart voor je. Dat betekend dus, dat ik het antwoord op die vraag niet voor je heb.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki