Ron & ik zijn zo supertrots op Hielke! Hij heeft vorige week donderdag en vrijdag én vandaag maatschappelijke stage gelopen bij de technische dienst van de Ebbingepoort. Een zorgcentrum in de stad Groningen, die hoort bij het zorgcentrum waar ik werk. Zijn bgeleider Kor was zo supertevreden over Hielke, dat hij aanstaande woensdag [[dan had hij nog 5 uurtjes moeten werken]] vrij heeft gekregen. Kadootje voor zijn verjaardag morgen. Hielke heeft kei hard gewerkt [[o.a. zeil uit kamers gehaald, vandaag tegels uitgebikt]] en Kor zei dat hij zijn eigen gang kon gaan, zo super zelfstandig kon Hielke werken!!
Hij heeft nu nog één afsluitende afspraak met Kor [[wanneer weet ik niet]], waarbij hij de beoordeling krijgt. Hij heeft dan van Kor vrijgekregen, maar in overleg met de leidinggevende. Zo goed!! Dus Hielke heeft nu vakantie!!! Hij was vrijdag en vandaag écht kapot van het werk, doodmoe, maar zo trots op zichzelf en voldaan. Ook heeft hij een pen gekregen met de naam vh verzorgingshuis erop en 3 euro voor een patatje op de terugweg.
Hij is ook alledrie de dagen zelfstandig met de trein gegaan, vouwfiets mee in de trein en fietsen in stad Grunn. Ja, wij zijn supertrots op hem!!!
Moest ik toch ff delen hoor