Ik ben het daar dus niet mee eens. Maar misschien is het dan ook weer zo dat ik niet geloof in 1 ware Liefde. Maar misschien ook weer wel maar dat die ware Liefde niet een persoon is maar een gevoel in jezelf. En als je die gevonden hebt in jezelf en je komt mensen tegen die ook dit gevoel hebben in zichzelf dat het een soort van herkenning is met alle gevoel die erbij komt kijken.
In wezen heeft ieder mens deze Liefde in zich. Puur omdat er niets anders is dan deze ware Liefde.
Sinds wanneer draait de liefde alleen maar om jezelf? Het valt me op dat zodra jij spreekt over liefde, dat je voorbij gaat dat liefde bindings-energie TUSSEN twee andere energieën is. Hetgeen je zegt is dat alleen maar de herkenning van iets in jezelf bij die ander zorgt dat je je daarmee bindt.
Maar ik geloof daar niet zo in, want als dat zo was, dan was jij hopeloos verliefd op een spiegel, want daarin zul je jezelf volledig herkennen.
Ik ga dus ook niet met je mee dat ware liefde vanuit jezelf komt, maar dat ware liefde een energie is, die jezelf overschrijdt en veel krachtiger is dan de enkele individuen, waarvan jij streeft naar duplicaten.
Als ik je tenminste nu goed begrepen heb
.