Ai ai... Ik hoorde het gisteravond al op het nieuws... maar nog niet dat hij dood was. Jammer, maar eigenlijk zat het er al aan te komen... ik bedoel, hij was bang dat zijn neus eraf zou vallen...
Eerst noemde ze het een hartstilstand, later zelfmoord... Misschien een gevolg van? Hoe dan ook... de man heeft nooit echt een leven gehad... op zijn vierde trad hij al op...
Ja, ik denk ook wel eens bij jonge 'sterretjes', zijn ze niet teveel gepushed door hun ouders? En is het wel gezond?
Tot halverwege zijn leven was het steeds wel dezelfde Michael. Daarna zijn er rare dingen gebeurd.... RIP.
Ik hoopte dat ie het wel zou redden toen ik het nieuws zag gisterenavond. Hij werd geleefd en heeft weinig zelf kunnen genieten. Die druk die op hem stond vanaf zn jeugd, zijn obsessie met zn uiterlijk. Het was niet makkelijk, arme man. RIP Michael.
Flauw, maar ik moet er wel om lachen, sorry.
Het zal ook zeker niet de laatste grap zijn. Zijn leven van de laatste jaren geeft er alle aanleiding toe. Er zal straks wel een boekwerk uitkomen met de beste grappen over.....