Loading...
nl

Michael Jackson (50) overleden

Eruan
Eruan jun 26 '09
Erg jammer dat hij overleden is, want ondanks dat ik zijn begintijd niet heb meegemaakt ben ik onder de indruk van wat hij met muziek kon.
Alleen jammer dat hij zich zo heeft laten verbouwen.
Ooit heb ik eens een documantaire gezien over MJ en zijn leven, en ook wat de chirurgie met een mens doen kan. Daar werd verteld dat veel mensen uiteindelijk overlijden doordat ze toch ongelukkig zijn.
Het is wel jammer...

Hoezo denk je dat gast?
gast
gast jun 26 '09
Gewoon, een gevoel....
admin
admin jun 26 '09
Zal ik hem scannen op een voorwerp bij het hart?
Eruan
Eruan jun 26 '09
Oke gast... wink

Kan dat ook als mensen al overleden zijn dan? wink
admin
admin jun 26 '09
Ik heb dat nog niet gedaan, bij overledenen. Maar volgens mij maakt het niet uit; een engelmens neemt het voorwerp mee na het overlijden, lijkt mij.
Eruan
Eruan jun 26 '09
Wat bijzonder eigenlijk, voor altijd een engelmens...
admin
admin jun 26 '09
Ben heel benieuwd of dat lukt Hans smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 26 '09
Ja ik ben ook wel benieuwd hans.
admin
admin jun 26 '09
ja, zou best kunnen.
Voel zoiets ook bij John Lennon!
Helma
Helma jun 26 '09
De Jackson kids werden door hun vader toen ze klein waren zowat het podium opgeslagen, dit werd eens gezegd tijdens een documenataire. Als je zo gepusht wordt dan word je vanzelf ongelukkig.
Maryssa
Maryssa jun 26 '09
Inderdaad Helma. Hij heeft nooit kind kunnen zijn moest altijd maar optreden en werd mishandeld. Ik vind het niet zo gek dat ie een soort van droomwereld voor zichzelf had gecreëerd (landgoed Neverland) waar hij weer kind kon zijn. Hij wilde die tijd gewoon inhalen die hij niet heeft gehad.
admin
admin jun 26 '09
Goed, ik heb even Michael Jackson gescand.
Het is wat raar om een overledenen te scannen, het beeld vertoond een soort wazigheid. Een soort transitie-beeld. Toch is het voldoende duidelijkheid om een diagnose te stellen.
Zijn hoofd was bizar. Alsof alles omgekeerd zit, door elkaar geschud. Bah.

Gast heeft gelijk, hij was een engelmens. Bij zijn hart is een glazen bol te zien. Er loopt een kartellijn over, zoals bij en tennisbal. Het glas is erg troebel, de hele omgeving is trouwens troebel. Het is geen fijn licht wat ik zag, het gaf me geen goed gevoel.

Ik heb niet verder gescand. De extra dimensie in het hoofd ontbrak duidelijk.
gast
gast jun 26 '09
Maar je weet niet of die troebelheid te maken heeft met zijn dood. Dat het allemaal omgekeerd zat vind ik ook niet zo vreemd, en dit zal ongetwijfeld bij meer mensen voor komen.

Weet je ook of er verschil te zien is tussen rechts en links handige mensen?
admin
admin jun 26 '09
Ik vermoed dat zijn dood niet natuurlijk was, En de vaagheid komt door het verlaten van het stoffelijk lichaam. Het is alsof je door matglas moet kijken. Zoiets.

Verscil tussen links/rechtshandigheid zie ik niet. Wel zie ik soms blokkades links of rechts. Die zijn verklaarbaar omdat ze te maken hebben met materie/geld (rechts) of gevoelszaken (links).
gast
gast jun 26 '09
Oké, bedankt voor het antwoord, Hans smile
Natalie1986
Natalie1986 jun 26 '09
Ik verbaaas me er niks over dat hij een engelmens is. Als je zijn teksten goed luisterd zitten er altijd hele mooie boodschappen in.
Wat ik wel raar vind is dat iedereen nou opeens zijn cd's enzo gaan kopen confusedterwijl ze dat niet deden toen hij nog leefde op sommige nagelaten dan he wink
admin
admin jun 26 '09
Het stond vanmorgen vroeg al in de krant dat er twijfels waren.
Verder gaan er elke dag leuke en lieve mensen dood, hij is er gewoon 1 van.
Sinds de verhalen van kindermisbruik heb ik deze man niet hoog zitten.
gast
gast jun 26 '09
karin; ben je er zelf bij geweest om het op waarheid te beoordelen? Ik denk dat het nl niet zo'n vaart liep met dat vermeende kindermisbruik. Het ging bij velen meer om het geld dat ze op die manier konden los krijgen.
Maar wederom heb ik niet de waarheid in pacht want ik was er ook niet bij wink
admin
admin jun 26 '09
Daarom schreef ik ook verhalen smile
Maar dat beeld van die kinderen met die eeuwige sjaaltjes of maskers, de baby die over het balkon hing... daar word ik niet vrolijk van.
Cialara
Cialara jun 26 '09
Ik vind het wel bizar dat Hans hem zomaar kon/mocht scannen... je moest toch toestemming daarvoor hebben van de betreffende persoon?? Of vervallen die regels als iemand dood is??

Verder vond ik hem ook een rare nadat hij zo met zijn kinderen omging zoals Karin beschrijft. Vond dat een beetje eng eerlijk gezegd, met dat balkon.

Maar misschien dat de kinderen door die sjaaltjes wel lekker onherkenbaar en dus veel vrijer door het leven kunnen later? Als dit zijn doel hiermee was, kan ik daar vrede mee hebben. Niemand herkent ze dan, wat hen hopelijk meer kans geeft op een rustige jeugd (voor zover dat mogelijk is dan wink)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki