Loading...
nl

Michael Jackson (50) overleden

admin
admin jun 27 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ik vind het wel bizar dat Hans hem zomaar kon/mocht scannen... je moest toch toestemming daarvoor hebben van de betreffende persoon?? Of vervallen die regels als iemand dood is??
Voor levende personen is toestemming zeer gewenst. Voor overledenen is het een kwestie van proberen. Als het lukt, dan 'mag' het van de kosmos. Michael was heel erg makkelijk te scannen; ik had erg snel contact.
Cialara
Cialara jun 27 '09
Toch blijf ik het een beetje vreemd vinden dat dat dan mag hoor...
admin
admin jun 27 '09
Ik vind het mooi dat je daar van de kosmos toestemming voor krijgt!

Je bent speciaal en mij heel dierbaar, Hans.

Hebben jullie ook gehoord dat zijn lichaam is overgedragen aan de familie en dat de cardioloog die aanwezig was in zijn huis bij de hartstilstand door de politie wordt gehoord?

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara jun 27 '09
Hans, heb je het dan ook meegemaakt dat je het zonder toestemming deed en dat het toen niet mocht?

Ik heb gewoon een beetje moeite hiermee, betekend overigens niet dat ik je niet waardeer hoor Hans!
admin
admin jun 27 '09
Quote:
betekend overigens niet dat ik je niet waardeer hoor Hans!


Dit heeft toch ook helemaal niks persoonlijks met Hans te maken meis ... dit is iets waar jij tegenaan loopt en mijns inziens kan je daar gewoon naar vragen wink

Liefs,
Marjan
admin
admin jun 27 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Hans, heb je het dan ook meegemaakt dat je het zonder toestemming deed en dat het toen niet mocht?

Jazeker. Een collega lag na een verkeersongeval in coma in het ziekenhuis. Ik was dus niet in de gelegenheid toestemming te vragen. Toch getracht contact te krijgen met hem. Helaas, geen enkele kans. Na enkele weken overleed hij (op zijn verjaardag, na besluit van familie). Na het overlijden had ik direct contact. Dat was fijn.
gast
gast jun 27 '09
Volgens mij heb je daar geen "uitgesproken" toestemming voor nodig. Als je alleen al denkt dat je het zou willen is al genoeg om het te kunnen doen. Als je voor alles open staat, is het zelfde als een deur die open staat waar iedereen zo naar binnen kan. Houd je de deur dicht dan kan niemand zomaar naar binnen. Althans zo zie ik het.
Dat je het niet doet bij iemand die geen "uitgesproken" toestemming geeft zegt alleen iets over hoe je de grenzen van de ander aanvaard en respecteerd.
Maar zo zie ik het smileEen ander kan daar weer anders over denken.
miyase
miyase jun 27 '09
Ik wist wel dat hij 'iets' had. Iets speciaals. Ik ben helemaal niet verbaast dat hij een engelmens is.

Ik geloof nog steeds niet dat hij dood is. Ik weet niet, het voelt alsof het niet waar is...

Hij was ook zo apart. zijn lichaam (bv zijn schouders), zijn stem, zijn manier van praten/omgaan, zijn teksten en zelfs zijn manier van lopen en kijken enzo.
Hij was zo relax dat het leek alsof hij veel twijfelde n_n

Het voelt absoluut niet goed om opeens te horen dat hij dood is..
Niet altijd blijft een zanger/es je idool, soms mag je je idool niet meer, vind je die niet meer leuk.. Maar dat is bij Michael niet het geval! Echt niet..

...
Cialara
Cialara jun 27 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Quote:
betekend overigens niet dat ik je niet waardeer hoor Hans!


Dit heeft toch ook helemaal niks persoonlijks met Hans te maken meis ... dit is iets waar jij tegenaan loopt en mijns inziens kan je daar gewoon naar vragen wink

Liefs,
Marjan


Hahaha, ja je hebt gelijk, maarja, engelendeeltje zeg ik dan maar; ik verontschuldig me al bij voorbaat en hoop dan dat het niet verkeerd word begrepen ...
Ayasha
Ayasha jun 27 '09
Er is nog geen duidelijkheid over zelfmoord of niet. Er is ook een kans dat de dokter, al dan niet bedoelt, een overdosis toegedient heeft. Na een ongeluk had hij naar het schijnt veel pijnmedicatie nodig.

Ik heb altijd een beetje meegevoeld met MJ... Waar waren de mensen die hem om ter hards veroordeelden nu en toen hij nog leefden, toen hij als kindsterretje mishandeld werd door zijn vader en nooit heeft kunnen leven als een normaal kind?

De grapjes vind ik ook wansmakelijk.. Ik kan er niet om lachen. Ik treur niet om hem want daar heb ik het recht niet toe, ik kende hem niet beter of slechter dan de pers. Maar ik vind het niet kunnen dat er om de dood van een vader, echtgenoot, broer en zoon van iemand gelachen word... smile
Eruan
Eruan jun 27 '09
Ik vind dat het nog steeds raar aanvoelt dat hij er niet meer is. Vooral nu je weer veel liedjes van hem hoort, besef je pas wat er verdwenen is.
Nu ik erover nadenk dat hij een engelmens was, denk ik ook dat daar zijn hele verandering aan lag.

Ik zal het erg vinden als nu opeens die arts zou worden beschuldigd van zijn dood, ik vraag me namelijk af of een arts expres een overdosis toe zou dienen.
Ayasha
Ayasha jun 27 '09
Een vergissing is snel gemaakt. Geloof je liever dat hij zelfmoord pleegde terwijl dat niet zo is?

Beter huilen om de waarheid dan getroost worden met een leugen.
Helma
Helma jun 27 '09
Dat het leven van Michael niet over rozen ging is wel duidelijk. Hij heeft eens een flink ongeluk gehad met een commercial voor Coca cola, zijn haar vloog in de fik en hij had tweedegraads brandwonden. Ook is hij eens van een podium gevallen en daarbij zijn rug en een been gebroken: we weten de helft nog niet van deze man, en dat hij het zwaar heeft gehad lijkt me wel duidelijk. Ik ben blij voor hem dat hij nu eindelijk rust heeft. Aan Gene Zijde zal hij zeker met open armen ontvangen worden.

Zoals iedereen trouwens, wacko of niet.
Ayasha
Ayasha jun 27 '09
Niet te vergeten dat hij als zesjarige al op het podium stond en vaders niet de meest vriendelijke man was voor hem... smileMJ heeft nooit de kans gehad om te leren hoe hij mens moest zijn.... smileHij werd geleefd. Hij heeft nooit keuzes mogen maken en toen hij dat eindelijk kon, liep hij verloren... Als kind leer je met ouder worden als het ware "kaartlezen". Maar als je nooit hebt leren kaartlezen kan je ook nooit zoeken naar het juiste pad van het leven... En da's jammer... Het is heel jammer dat hij nooit heeft kunnen leven.
admin
admin jun 27 '09
Misschien moeten we de titel van dit topic aanpassen in afwachting van een definitieve doodsoorzaak. De laatste berichten wijzen op mogelijk een verkeerde combinatie van voorgeschreven medicatie.
admin
admin jun 27 '09
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik heb zelf een sterk gevoel...maar eens kijken of dat zo is.

Liefs,
Marjan
Ayasha
Ayasha jun 28 '09
Ik zou het veranderen van de titel ook geen slecht idee vinden.
gast
gast jun 28 '09
Tja, voor iemand die altijd over het invullen van anderen heeft.....zou ik die invulling maar weg halen ja wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 28 '09
Titel aangepast. Kunnen jullie weer rustig slapen allemaal wink
admin
admin jun 28 '09
Dank je wel NiMs ...

Iemand al wat gehoord over de tweede autopsie?? Heb nog geen nieuws gehoord vandaag eigenlijk.

Liefs,
Marjan
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki