Loading...
nl

oeps mijn kind ziet aura's...

Cialara
Cialara mei 24 '09
Hoi allemaal,

Zoals jullie weten ben ik moeder van 3 kiddo's. De middelste is voor mij altijd speciaal geweest en gisteravond bleek wel weer eens waarom.

"Mam, ik zie ook van die witte randen langs mensen als ze in de schaduw zitten."

"Oh, jongen" zei ik, "dat zijn de aura's van mensen..."

Het lijkt zo'n gewoon gesprek, maar is het eigenlijk niet!

Hij heeft afgelopen jaar wat problemen gehad op het sociale vlak en heeft daarvoor een sociale behendigheids training gekregen, hij is dyslectisch (maar alleen met schrijven...) hij is linkshandig, hij zegt al van kleins af aan zulke wijze dingen dat je als groot mens soms echt moet nadenken...

Naar mijn gevoel echt een nieuwe tijds kind dus.

Maar ja, dat valt niet altijd mee. Zijn er meer onder ons die te maken hebben met zo'n lieverd?
Delen:
Fatna
Fatna mei 24 '09
mijn zoontje is pas twee en hij kan zich nog niet echt verbaal uitdrukken maar vanaf zijn geboorte al heb ik zulke bijzondere ervaringen door hem gehad en ook dingetje die ik aan hem zie, of reacties van anderen mensen op hem dat ik ook wel eens denk dat hij bijzonder is

er zijn zelfs mensen die zeggen dat hij een crystalkindje is maar dat zegt me weinig
Cialara
Cialara mei 24 '09
Ja, de kristalkinderen staan hier wel omschreven, maar ik vind het een ietwat vage omschrijving...
Fatna
Fatna mei 24 '09
ik ook
Cialara
Cialara mei 24 '09
Wat voor ervaringen heb je gehad met je zoontje die jij bijzonder vind?
Fatna
Fatna mei 24 '09
nou dit klinkt misschien vergezocht maar in mijn geloof zeggen ze dat een vrouw tijdens de geboorte van haar kind met 1 been reeds in het graf staat, het is een hele gebeurtenis die dan plaats vindt en genoeg vrouwen hebben het leven gelaten voor dat van hun kindje

ze zeggen in mijn geloof dus ook dat je als vrouw zo dicht bij god/de bron bent dat je wensen vrijwel zeker woren vervult

ik heb een aantal wensen gedaan terwijl ik beviel van mijn zoontje, wensen die voor de belanghebbende personen als haast onmogelijk voor vervulling werden , ze zijn tot op de laatste na stuk voor stuk uitgekomen, ik persoonlijk link dit bijzondere iets aan mijn bijzondere jongetje maar goed dat is een overtuiging die niet iedereen deelt

meer duidelijke feiten zijn voorvallen die gebeurt zijn sinds zijn geboorte, lichten die opeens aangaan, deuren die opeens op slot worden gedraaid.....ik heb op de een of andere manier het idee dat het niet van hem komt maar wel dat het gebeurt omdat hij er is, waarom ik dat idee heb is moeilijk uit te leggen

ook zeggen velen dat hij zo wijs overkomt in zijn manier van kijken en zijn manier van doen, maar goed dit neem ik maar als een opmerking waarvan er 13 in een dozijn gaan
Cialara
Cialara mei 24 '09
Origineel bericht van: Fatna
meer duidelijke feiten zijn voorvallen die gebeurt zijn sinds zijn geboorte, lichten die opeens aangaan, deuren die opeens op slot worden gedraaid.....ik heb op de een of andere manier het idee dat het niet van hem komt maar wel dat het gebeurt omdat hij er is, waarom ik dat idee heb is moeilijk uit te leggen


Nou, dit lijkt me wel eng hoor! Vooral als deuren opeens op slot gaan, daar krijg je de kriebels van zeker? Heb je toen ook hulp ingeroepen ofzo?
Heidelroos
Heidelroos mei 24 '09
Origineel bericht van: Eniroj


Maar ja, dat valt niet altijd mee. Zijn er meer onder ons die te maken hebben met zo'n lieverd?


Ik kom hier nog op terug..
Mijn dochter (bijna 16) zag ga-ga's en praatte tegen ze..

Mijn nichtje zag aura's en wist precies wanneer iemand zou sterven of ernstig ziek was.. (modder-groen-bruine aura's)

Dus je hoort nog van me smile

Liefsssssssssssss
Cialara
Cialara mei 24 '09
Ga-ga's? Nooit van gehoord...
Ben wel benieuwd naar jou ervaringen Heidel, zelf wist ik trouwens als kind ook wanneer ik iemand voor "voor het laatst" had gezien... gelukkig is dit nog niet voorgekomen in de familie sins hij er is, ik weet hoe moeilijk dat soms kan zijn!

Tot nu toe heeft hij alleen nog maar witte/lichtgrijze aura's gezien zegt hij.
admin
admin mei 25 '09
Mijn dochter legt haar handen al op, maar ik geloof niet dat ze iets kunnen zien, vroeger zeker wel maar ik denk niet dat ze zich dat kunnen herinneren.
Zelf heb ik als kleine hummel wel voorspellingen gedaan die allemaal zijn uitgekomen. Ik denk dat mijn kinderen vooral uitblinken in het invoelen in een ander en daar ook echt rekening meehouden. Eigenlijk ben ik blij dat ze niets zien, mocht het zo zijn dan liever als ze wat ouder zijn dan als ze jong zijn. De wereld is af en toe al zo verwarrend voor ze.
Ik hoop dat je je zoon goed kan begeleiden Jorine, maar volgens mij kan jij dat prima!
Fatna
Fatna mei 25 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Origineel bericht van: Fatna
meer duidelijke feiten zijn voorvallen die gebeurt zijn sinds zijn geboorte, lichten die opeens aangaan, deuren die opeens op slot worden gedraaid.....ik heb op de een of andere manier het idee dat het niet van hem komt maar wel dat het gebeurt omdat hij er is, waarom ik dat idee heb is moeilijk uit te leggen


Nou, dit lijkt me wel eng hoor! Vooral als deuren opeens op slot gaan, daar krijg je de kriebels van zeker? Heb je toen ook hulp ingeroepen ofzo?

nee het voelt helemaal niet griezelig, dat is het hem nou juist

eigenlijk ben ik een echte bangerik en zeker voor dingen die ik niet kan verklaren met logica maar dit voelde aan als een grapje wat iemand met mij uithaalt , zelf denk ik dat het de zieltjes zijn van mijn twee ongeboren kindjes
Cialara
Cialara mei 25 '09
@Karin: S is nu 9, nog wel aan de jonge kant, maar ik blijf er zelf rustig onder en dat is voor hem wel fijn denk ik. En aangezien hij verder geen nare dingen enzo ziet vind ik het wel prima, eigenlijk wel mooi dat hij dat kan zien...

@Fatna: Eigenlijk is het wel heel mooi als het je twee ongeboren kindjes zijn, een soort van warmte komt er dan zeker over je?
Cialara
Cialara mei 25 '09
Ik wilde bij S ook Reiki doen, maar hij weigert het, wil er niets van weten. Iemand zei pas dat hij het waarschijnlijk liever zelf "op orde" houdt, zijn energie, en dat geloof ik wel.
Fatna
Fatna mei 25 '09
jazeker
admin
admin jun 13 '09
@ Fatna - zelf denk ik dat het de zieltjes zijn van mijn twee ongeboren kindjes

Hey Fatna, kan je meer vertellen over je ongeboren kindjes? Ik heb zelf een kindje verloren door een miskraam met 7 wkn. Ik weet nu dat het een meisje is geweest, en ze is bij me ... ze is als een beschermengel bij me, ze draagt de naam Ayla.

Kan jij er ook wat over vertellen?? smirk

Als je dat niet wil/kan, dan even goede vrienden hoor!!!
Cialara
Cialara jun 13 '09
Hoi Larapinta,

Heet je dochtertje Ayla? Heb jij wel eens de boeken van Jean M. Auel gelezen? De serie "De aardkinderen"; zo mooi, en de hoofdpersoon heet: Ayla!

Ik heb zelf gelukkig geen kindjes verloren; dat lijkt me echt heel erg moeilijk!

Liefs Jorine
admin
admin jun 13 '09
Verhip shockedJorine, die boeken heb ik allemaal gelezen en ik had zelf de link nog niet eens gelegd blush

Dank je om het me te helpen herinneren smile
Cialara
Cialara jun 13 '09
Ja, mooi zijn ze hè? En zo'n prachtige vrouw als Ayla uiteindelijk wordt!
admin
admin jun 13 '09
Echt wel smile
Frappant dat ik die link nooit gelegd heb, maar onbewust misschien ook wel, wie zal het zeggen blush
Cialara
Cialara jun 13 '09
Ja, dat blijft de vraag die alleen door jou te beantwoorden is winken ik weet hoe moeilijk dat soms kan zijn.

Liefs Jorine
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki