Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara aug 24 '11
De energieën van dit moment zijn heftig, ik merk het aan veel mensen. Dingen veranderen en waar kiezen we voor... welke keuzes kunnen we zien, willen we zien, durven we te zien.

Op heel de aarde wrikt het, schuurt het, en ook op persoonlijk vlak voelen we het.

Tatora, heel veel sterkte nog vandaag meis. Gast, jij ook smile
Tatora
Tatora aug 24 '11
dank je Cialara
veel liefs X
Groene_heks
Groene_heks aug 25 '11
(((((Gast)))))

Ik zal je meenemen in mijn reiki avond vanavond als je dat fijn vind smile
New Moon
New Moon aug 26 '11
Heeeeeeeey mede mensen. Ik ga op vakantie naar Ibiza, dus ben er even niet. Ik zie/voel en weet sweet binnenkort. Cya! (zie facebook via Merudi pagina.)

Kus
Beschermengel
Beschermengel aug 26 '11

Fijne vakantie New Moon! smile
Serenity
Serenity aug 26 '11
Origineel bericht van: New Moon
Heeeeeeeey mede mensen. Ik ga op vakantie naar Ibiza, dus ben er even niet. Ik zie/voel en weet sweet binnenkort. Cya! (zie facebook via Merudi pagina.)

Kus

Lekkkerrrrrr!! Fijne vakantie New Moon!!

Ik heb gedroomd over een eclips vannacht een maan eclips en de maan was koud met ijskristallen, ik voelde de koelte op mijn gezicht.

Ik heb dat beeld op gezocht en een foto gevonden die er warempel zowat het zelfde eruit zag:

En het meest schrokkende was de site waarop ik precies dat foto van kopieerde: http://eindtijdinbeeld.nl/7%20en%2033%20jaren..htm
Serenity
Serenity aug 26 '11
Oja van de week viel er een hele dikke groene sprinkhaan op mijn hoofd (in het donker!!) de symboliek heb ik net op gezocht.
Sprinkhaan:

Springt rond in ruimte en tijd
Handelt in vertrouwen
Springt zonder te weten waar hij landt
Astraal reizen
Stapt over obstakels heen
Maakt nieuwe stappen vooruit
Vermogen om snel van carrière te veranderen
gast
gast aug 26 '11
Origineel bericht van: Groene heks
(((((Gast)))))

Nou volgens mij heeft het wel geholpen Karin, dank je wel! Voel me alweer een stuk relexter. Wel weer hoofdpijn sinds gisteren. Paracetamol werkt helaas niet.

PS. ik weet niet of je het al wel of niet gedaan hebt maar iets is er in iedergeval verandert.

gast
gast aug 26 '11
Origineel bericht van: New Moon

Kus

Fijne vakantie meis. Geniet van de zon en de warmte.
Groene_heks
Groene_heks aug 27 '11
Origineel bericht van: gast
(((((Gast)))))

Nou volgens mij heeft het wel geholpen Karin, dank je wel! Voel me alweer een stuk relexter. Wel weer hoofdpijn sinds gisteren. Paracetamol werkt helaas niet.

PS. ik weet niet of je het al wel of niet gedaan hebt maar iets is er in iedergeval verandert.

Zo zie je wat gedachtenkracht kan doen wink
Ik heb niks gedaan aan reiki, want ik wist niet of je het oke vond, dus heb ik je bergen licht en liefde gestuurd.
(wat in mijn ogen eigenlijk precies hetzelfde is wink)
Groene_heks
Groene_heks aug 27 '11
Fijne vakantie New Moon, ik zou best willen ruilen..:)
gast
gast aug 27 '11
Origineel bericht van: gast
(((((Gast)))))

Zo zie je wat gedachtenkracht kan doen wink
Ik heb niks gedaan aan reiki, want ik wist niet of je het oke vond, dus heb ik je bergen licht en liefde gestuurd.
(wat in mijn ogen eigenlijk precies hetzelfde is wink)

Dat is zeker zo. Alleen al iets gunnen aan een ander kan er voor zorgen dat het gebeurd wat je gunt. Dit geldt volgens mij ook voor de minder "aardige" dingen die je een ander gunt. Dus wat dat betreft moet je altijd wel uitkijken met wat je denkt.....Maar een zuiver mens gunt ook zuivere dingen aan een ander.
Groene_heks
Groene_heks aug 27 '11
Wat je uitzend krijg je terug..best creepy want je wil niet weten wat ik degene toewenste die mijn auto zo zwaar heeft beschadigd, ik ben me er wel bewust van en realiseer me dat ik nog niet zo heel goed liefde kan sturen naar iemand die zoiets flikt...ik ben dus gaan wensen dat hij/zij krijgt wat hij/zij mij heeft gegeven, what goes around comes around smile
Tatora
Tatora aug 27 '11
hihih..dat is het beste..en dat gebeurt vanzelf ook wel; zeker in deze tijd..
dus.."gewoon" laten waaien..en het komt vanzelf goed..alleen .ja .je auto is er niet mee gemaakt natuurlijk..hmm..tja;.
Tatora
Tatora aug 27 '11
blushmoet eerlijk toegeevn ,dat ik soms ook wel een beetje Te hard wens ,en of hoop..dat een ander die mij iets aandoet,hetzelfde op zijn/haar pad terug krijgt..
dat ik het eigenlijk een beetje "meestuur"..is ook niet helemaal zuivertjes..oei oei blush
Natalie1986
Natalie1986 aug 27 '11
Ik ben blij want ik ben weer helemaal terug!! nog even alles bij lezen wink
Serenity
Serenity aug 27 '11
Origineel bericht van: Tatora
blushmoet eerlijk toegeevn ,dat ik soms ook wel een beetje Te hard wens ,en of hoop..dat een ander die mij iets aandoet,hetzelfde op zijn/haar pad terug krijgt..
dat ik het eigenlijk een beetje "meestuur"..is ook niet helemaal zuivertjes..oei oei blush

Idem!! En dan bedenk ik me dat dat een negatieve gedachten gang is en dan verander ik hem het liefs in een positieve gedachten en dat ik dat eerder hoop dat die positieve gedachten uitkomt ipv die negatieve gedachten.
Maar nu vraag ik me af in hoever negatieve gedachten echt slecht zijn soms bereik je namelijk meer ermee.
Of kan het zo zijn dat hij of zij moest dan waarschijnlijk daaruit een les trekken .
Tja ik weet het niet zo goed meer immers hebben zowel positief als negatief nodig om een goede balans te hebben .
De duisternis is ook onder de grond terwijl daar ook van alles en nog wat leeft.
En toch hebben wij alle kwaliteiten die in de aarde te vinden zijn ook nodig.
Zouten, mineralen zelf zuiver water stroomt in de duisternis en planten zaadjes gedijen goed in het duister waarnaar ze wel weer daglicht nodig hebben om zichzelf verder te laten groeien maar vooral om zichzelf voort te planten.

Dus ik snap het eventjes niet meer, snappie?
Tatora
Tatora aug 27 '11
Origineel bericht van: ~ Miri ~
Origineel bericht van: Tatora

Idem!! En dan bedenk ik me dat dat een negatieve gedachten gang is en dan verander ik hem het liefs in een positieve gedachten en dat ik dat eerder hoop dat die positieve gedachten uitkomt ipv die negatieve gedachten.
Maar nu vraag ik me af in hoever negatieve gedachten echt slecht zijn soms bereik je namelijk meer ermee.
Of kan het zo zijn dat hij of zij moest dan waarschijnlijk daaruit een les trekken .
Tja ik weet het niet zo goed meer immers hebben zowel positief als negatief nodig om een goede balans te hebben .
De duisternis is ook onder de grond terwijl daar ook van alles en nog wat leeft.
En toch hebben wij alle kwaliteiten die in de aarde te vinden zijn ook nodig.
Zouten, mineralen zelf zuiver water stroomt in de duisternis en planten zaadjes gedijen goed in het duister waarnaar ze wel weer daglicht nodig hebben om zichzelf verder te laten groeien maar vooral om zichzelf voort te planten.

Dus ik snap het eventjes niet meer, snappie?

hmm..tja,daar zeg je wat..
ik voel dat we soms wel met zuivere kracht voor onszelf mogen opkomen,en daardoor zorgen dat er niet over ons heen gelopen wordt.
want inderdaad...er zijn gewoon nog menen die Niet altijd het beste met ons voor hebben ,en daar mogen we krachtig tegen optreden ..zonder daarbij onze trilling te verlagen..maar wel met Kracht!...zoiets dus.... smile
Serenity
Serenity aug 27 '11
Jaaaaaa juist ja, heel erg bedankt voor te antwoorden! ^^

Zelfliefde.
Grenzen.
Begrenzen.
Opkomen voor je 'Zijn'.

Klinkt wel mooi! ^^
Tatora
Tatora aug 27 '11
Origineel bericht van: ~ Miri ~
Jaaaaaa juist ja, heel erg bedankt voor te antwoorden! ^^

Zelfliefde.
Grenzen.
Begrenzen.
Opkomen voor je 'Zijn'.

Klinkt wel mooi! ^^

hihihhi ,jaaa...ik geloof dat Jzus ook zoiets deed als voorbeeld...dat hij tegen de farizeers zei,dat ze witgekalkte graven waren,van buiten mooi,maar van binnen verrot..en ook joeg hij handelaren de tempel uit..hij riep toen,"dit dient een plek van gebed te zijn! geen handelsplaats!"..
rechtvaardigheid is op zijn plaats..en zeker als het onszelf aangaat...
en ..ik spreek vanuit veelvuldige ervaringen,waarbij ik dat niet deed,en zo het welkoms matje werd van sommigen zielen,die zelf bang waren van het licht...met alle gevolgen vandien...us;.
hihih
liefs X

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske