moet eerlijk toegeevn ,dat ik soms ook wel een beetje Te hard wens ,en of hoop..dat een ander die mij iets aandoet,hetzelfde op zijn/haar pad terug krijgt..
dat ik het eigenlijk een beetje "meestuur"..is ook niet helemaal zuivertjes..oei oei
Idem!! En dan bedenk ik me dat dat een negatieve gedachten gang is en dan verander ik hem het liefs in een positieve gedachten en dat ik dat eerder hoop dat die positieve gedachten uitkomt ipv die negatieve gedachten.
Maar nu vraag ik me af in hoever negatieve gedachten echt slecht zijn soms bereik je namelijk meer ermee.
Of kan het zo zijn dat hij of zij moest dan waarschijnlijk daaruit een les trekken .
Tja ik weet het niet zo goed meer immers hebben zowel positief als negatief nodig om een goede balans te hebben .
De duisternis is ook onder de grond terwijl daar ook van alles en nog wat leeft.
En toch hebben wij alle kwaliteiten die in de aarde te vinden zijn ook nodig.
Zouten, mineralen zelf zuiver water stroomt in de duisternis en planten zaadjes gedijen goed in het duister waarnaar ze wel weer daglicht nodig hebben om zichzelf verder te laten groeien maar vooral om zichzelf voort te planten.
Dus ik snap het eventjes niet meer, snappie?