Dankjewel Niels
Ben blij je weer te zien op het forum en te horen dat het goed met je gaat.
Heb je verschijning hier best wel gemist
Heb net vanalles geregeld op de uni wat betreft hulpverlening.
Ze waren superaardig en hebben me een aantal goeie (studie)tips gegeven, en welke vakken ik juist wel en niet ga volgen komend half jaar
Zat in een crisis de afgelopen dagen, mijn moodswings zijn heel erg, dit heeft mede met mijn aard te maken (ik kom uit een totaal andere dimensie). Hierdoor moet ik steeds terugkoppelen/goed verankeren in de aarde, maar mijn wezen vindt de voeding van de aarde niet 100 procent prettig dus dat valt soms niet mee.
Volgens de maya kalender (in mijn agenda) is dit een "rode cyclus" (magnetic bat moon), wat inhoudt dat er een tijdje energie in de lucht hangt die ervoor zorgt dat we goed in ons lijf komen te zitten, en goed verankert in de aarde raken.
Omdat ik hiervoor een manie had (=steeds naar hogere dimensies en de aarde totaal vergeten), werd ik door deze energie als het ware teruggesmeten naar de aarde (geen prettig gevoel, veel verdriet, lichamelijke pijntje ontstonden ook, zoals intense hoofdpijn)
Deze maancyclus duurt tot 21 augustus, dus dit kan energetisch gezien mede jouw pijn ook verklaren, Groene Heks.
- lichamelijke verzorging
- goede voeding
- aan de kleur rood denken (kruinchakra/3e oog dicht of een beetje open)/op een rood kussen zitten/onder een rood kleedje kruipen
- meditatie
zijn voor mij goede oplossingen die op dit moment helpen.
Ik ben nu goed gegrond (alleen al het woord aarde opschrijven helpt voor mij nu al), en voel me ook stukken veiliger voor wat komen gaat (gesteund door de aarde) Voel me ook stukken rustiger nu en lekker in mijn vel.
Liefs, New Moon
ps: ik ga vanaf nu voor mezelf de maan cycli in mijn handtekening zetten. De geintresseerden kunnen zich dan ook afstemmen op de kleur energie en de bijbehorende chakra (de kleur van de chakra is gelijk aan de energiekleur) Afstemmen kan naar mijn gevoel alleen al door de naam te lezen van de "soort" maan