Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Serenity
Serenity aug 7 '11
Ahhh fijn voor je Karin!!!
Geniet maar lekker van het resultaat dat er al is!

Liefs..
Serenity
Serenity aug 7 '11
Ik ben in mijn eentje boekjes wezen kopen eentje over tarot kaarten van Renée Maas en eentje van Paul Soloman:De stuwende kracht van de liefde.
Dat leek mij een leuk boekje ook lekker makkelijk leesbaar en dun, hihihi.

Ennnn ik heb een biowashbal gekocht voor in de wasmachine zo hoef ik weinig tot geen wasmiddel te gebruiken en dus minder chemicaliën en scheelt ook weer centjes, ik kocht hem voor een tientje en op internep staat hij voor ... heel duur! http://www.factoryprices.nl/product_info.php?products_id=120402
Hij ziet er zo uit:
Emuca
Emuca aug 7 '11
Castlefest was geweldig! Wel een nachtje eerder thuis omdat mijn slaapzak doorweekt was.. Maar het was geweldig! Ben kapot moe en de foto's en het verslag komen zeker nog... maar niet vandaag! laugh

Bijzondere dingen meegemaakt en heerlijk genoten van de muziek... laugh

Is je huisje al weer wat meer je thuisje Karin? smile
Groene_heks
Groene_heks aug 8 '11
Beneden ben ik praktisch uitgepakt, nog wat kleine dingen maar ik zit al helemaal gezellig smile
Nu nog kasten boven gaan inruimen, ik wil nog een kast verven en de eettafel schuren.
Maar voorlopig ben ik helemaal blij, had me geen beter verjaarscadeau kunnen voorstellen!
Mijn rug ligt helaas wel in puin, komende dagen wordt echt plat liggen..maar dan wel plat in een mooie kamer..ghi smile
Serenity
Serenity aug 8 '11
Leuk zeg Karin, ik ben erg blij voor je, en idd een ge-wel-dig kado!
gast
gast aug 9 '11
De laatste paar weken heb ik een bepaald gevoel in mijn lijf wat ik niet helemaal kan duiden. Soms voelt het als heimwee, soms voelt het als ontaard zijn, soms juist als verbonden met alles wat aards is. Onrust maar ook compleet vertrouwen in alles wat komen gaat. Maar dan ook weer het ws moeten loslaten van alles wat ik nu ken en daarmee een soort van weemoed. Het zal de tijd van nu wel zijn.
Wat ook mee speelt; ik heb gedroomd dat ik naar Nederland ging en niet meer terug kon naar hier. Nu ga ik in september dus een week naar Nederland om er even voor mijn moeder te zijn (ze is ziek en heeft dan net haar 4de chemokuur achter de kiezen)maar die droom laat me niet los. Ook als ik dan de berichten op tv zie over de instortende economie, de rellen in Engeland en andere plekken op de wereld, dan geeft dit me niet echt veel vertrouwen dat de droom maar een droom was maar ook wel eens werkelijkheid kan worden. De gedachten dat ik mijn man, mijn honden en het eiland niet meer zou zien......ik weet, ik moet er niet aan denken. Maar onbewust doe ik dat toch....We zien wel, ondanks alles vertrouw ik erop dat wat er ook gaat gebeuren voor het grote geheel ten goede komt.
Serenity
Serenity aug 9 '11
Misschien moest je even afscheid nemen en je moest onverwachts hier een tijdje blijven wat langer blijkt te zijn dan je had verwacht, en had je heimwee.

Ik heb ook de zelfde gevoelens en ik moest er de afgelopen tijd ook erg aan denken dat ik heel aards bezig was en soms erg met 1 been in de hemel door heel erg in mijn gedachtes af te dwalen.

2012 komt eraan, wellicht heeft dat er idd mee te maken.
Door de vlugge vooruitgang van de mens mede door de technologie, kennis, streven naar verbetering zal toch wel veel in teweeg hebben gebracht vooral qua energie wellicht een aardse energie dat weer een kettingreactie teweeg brengt in de rest van het universum, denk ik.

Succes Gast en sterkte met wat komen gaat, ga niet uit vanuit het slechte zodat goed je tegemoet kan komen.

Veel liefs.
New Moon
New Moon aug 10 '11
Hoi lieverds,

Hevig om te lezen allemaal.
Blijf inderdaad vertrouwen houden!

Ik worstel zelf ook met de `opkomende wereld-angst` die ik voel.
Ook volgens mijn gidsen gaat er inderdaad iets gebeuren, maar als je vertrouwen hebt in hen en in jezelf en in anderen, ondanks wat er gebeurt, kan er absoluut niets gebeuren.

Ook heb ik gemerkt dat er, in het hierNUmaals (het nu) meer signalen zijn van boven dan ooit. Ik praat dan over dieren, planten, wolken en weer, maar ook mensen, films, tv-programma's ed. Als je iets kiest wat je leuk vindt, vindt je al snel een signaal (ik heb begrepen dat dit voor iedereen anders is, en het is ook maar net waar je op focust: angst of vertrouwen)

Mijn tv geeft alleen sneeuw, dus ik word niet verleid constant het nieuws bij te houden (ik kies het zelf wel uit, op internet)
Wel ben ik op de hoogte van de instorting van de markt, en op de rellen die nu overal komen (ik denk dat meer landen zullen volgen, na de UK).

Gister was ik in een winkeltje voor een envelop om iets te posten, en er kwam opeens in me op een nieuwe agenda te kopen (omdat ik me immers als New Moon voel)
Ik vroeg of ze ook een agenda van 2011-2012 hadden, en dat hadden ze; "the 13-moon diary of Natural Time".
In deze agenda is de hele hopi-prophecy en maya-propehcy geintregeerd en uitgelegd, kan je je eigen zegel en ritme berekenen volens een oude Maya en Hopi traditie, terwijl er nog zat schone en lege ruimte over blijft voor werk, afspraken en studie!
Dit is precies wat ik nodig had.
Mijn gidsen zeiden tegen me: "zie het als een cadeau van ons" shocked
Aangezien ik er onlangs achtergekomen ben dat ik bipolair ben (en dus relatief veel uitschiet naar het verleden en de toekomst), is dit heerlijk om ritme te houden op spiritueel en aards niveau, en op deze manier in balans te blijven en me niet mee laten zuigen door angst.

Misschien is dit ook wat voor sommigen van jullie? :-)

Heel veel succes iedereen, met name jij Gast, mijn gedachten gaan naar je uit, sterkte, en weet dat alles goed komt.
Hoop je veilig en wel te zien op de Merudi-meeting (ik kan vrijwel zeker komen!)

Liefs en liefde, New Moon
ps: wat grappig Miri! Ik heb precies zo'n wasbal cadeau gekregen van mijn vader en zijn vriendin (samen met een paar warme wollen wanten uit Ijsland :P) Veel plezier ermee :), scheelt ook nog bakken met geld _+ waspoeder als ik het goed begrepen heb.
ps2: Welcome back in "reality" Emuca :-) Ben blij dat je het leuk hebt gehad. Dat soort festivals zijn erg bijzonder, vooral de sfeer en veel mensen zoals hier op Merudi.
ps3: Superfijn dat het allemaal gelukt is Groene Heks! Geniet van je nieuwe inrichting, en doe rustig aan he :-). Goed healingproces toegewensd.
Serenity
Serenity aug 10 '11
hahaha New moon wat een prachtige post!
Ik zie de dingen die ik krijg ook het liefs als kadootjes en ben daardoor erg gezegend vind ik zelf! ^^
Mooi om te horen dat jij het ook zo ervaart!

Ik voel me ge-wel-dig en heb een leukere verjaardag dan vorig jaar!
Terwijl het feestje nog moet komen!!! ^^
Ik heb al een mega grote bos met prachtige bloemen gekregen van mijn zoon en ex-man met een kaart en een gift kaart plus hebben heel veel mensen al een liedje gezongen, speciaal voor mij!!
Én op hyves en FB heb ik ook heeeeeeel veeeeeeel felicitaties mogen ontvangen, zo leuk allemaal!

Oja dit is mijn eerste verjaardag als singel mam, lachen hé!
Lena
Lena aug 10 '11
het zijn onzekere tijden inderdaad en er gebeurt veel in de wereld.je onderbewuste spreekt gast, en het kan zo zijn dat je er rekening mee houdt om misschien niet gelijk weer terug te kunnen vliegen...
maar wat the moon schrijft en jezelf ook al aangeeft,vertrouwen boven de angst...houden,niet altijd gemakkelijk,maar misschien een belangrijke les voor ons allemaal in deze tijd..
voel veel van wat jullie hier neerschrijven, herkenning van weemoed heimwee,maar probeer ook mee te gaan met de flow...het is zoals het is...vaak denk ik, ik moet wat,maar heb nog steeds geen inzicht wat...dan het lijkt wel even stuurloos allemaal,dus probeer te focussen op iedereen die me lief is..
maar verbinden gaat moeizaam...
Emuca
Emuca aug 10 '11
Ja, was wel even terugstappen in de echte wereld.. hahaha. Hadden we het ook over met de groep, dat het echt voelt alsof je in een andere wereld bent en de aardse wereld heel ver weg ligt. Ligt er misschien ook aan omdat ik met zo'n enorme gimlibijl door een woonwijk liep met een mantel om.. hahaha

Ach.. ik had een fijn weekend.. heerlijk was het. Iedereen is daar zoooo lief. Foto's staan ondertussen op facebook.. En omdat het verslagje van de wicker boar pas laten online komt op mijn blog zal ik het bizarre deel nu al vertellen.

Bij de wicker beast mag je altijd een goede wens offeren voor de goden, dus ik en een vriendin stonden al klaar met onze appels.. en wat zagen we toen... een stuk of acht voodoopoppen, met namen erop. Geschreven door een iemand met totaal geen goede bedoelingen. Die vriendin was meteen van slag en het voelde zoooo negatief dat ik zonder verder nog na te denken de namen heb weggehaald. Ik heb me toen gemeen geprikt aan een speld, maar het was het waard.. 's avonds brandde hij echt heel slecht, alsof er teveel zooi inzat.. zo zonde. Het is gewoon stom dat mensen negatieve wensen uberhaupt durven te offeren.
Groene_heks
Groene_heks aug 10 '11
Stom en dom, what comes around goed around..

Ik ben op, helemaal leeg, zodra ik opsta ben ik eigenlijk al te moe om iets te doen.
Vanwege mijn rugpijn had ik mij ziek gemeld op het werk, ondertussen voel ik me zo uitgeput dat ik eigenlijk niet weet waar ik het zoeken moet.
Vrijdag moet ik naar de bedrijfsarts, ben benieuwd wat hij zegt.
Ik baal ook best dat ik afgelopen maandag door veel mensen ben *vergeten*, ik weet dat ik me dat niet moet aantrekken, maar toch wringt het wel..

Ik wilde dat ik dat eens kon loslaten.
Groene_heks
Groene_heks aug 10 '11
Dank je wel New Moon smileklinkt supergaaf die agenda.
gast
gast aug 10 '11
Ja new moon ik ga denk ik ook maar op zoek naar die agenda als ik in Nederland ben. Al is het alleen maar om bepaalde dingen bij te houden van mezelf om te zien of er een patroon in zit. En daar is een 13 maanden agenda een stuk praktieser voor dan een 12 maanden agenda.
gast
gast aug 10 '11
Karin, rustig aan nu hè.
Serenity
Serenity aug 10 '11
Beterschap en wel-te-rusten Karin!
X
Groene_heks
Groene_heks aug 11 '11
Komt goed, ik ben wel een klaagbox...ik zal ermee ophouden want ik zeur zelfs tegen mezelf...lol. Das het lastige als je geen klankbord hebt realiseer ik me smile
Groene_heks
Groene_heks aug 11 '11
Vanavond naar Peter van den Hurk smile
Serenity
Serenity aug 11 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Komt goed, ik ben wel een klaagbox...ik zal ermee ophouden want ik zeur zelfs tegen mezelf...lol. Das het lastige als je geen klankbord hebt realiseer ik me smile

Nou je hebt het forum toch?

Klaag maar raak dan ben je er ook zo vanaf!!
gast
gast aug 11 '11
Wie is Peter van de Hurk?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy