Hoi lieverds,
Hevig om te lezen allemaal.
Blijf inderdaad vertrouwen houden!
Ik worstel zelf ook met de `opkomende wereld-angst` die ik voel.
Ook volgens mijn gidsen gaat er inderdaad iets gebeuren, maar als je vertrouwen hebt in hen en in jezelf en in anderen, ondanks wat er gebeurt, kan er absoluut niets gebeuren.
Ook heb ik gemerkt dat er, in het hierNUmaals (het nu) meer signalen zijn van boven dan ooit. Ik praat dan over dieren, planten, wolken en weer, maar ook mensen, films, tv-programma's ed. Als je iets kiest wat je leuk vindt, vindt je al snel een signaal (ik heb begrepen dat dit voor iedereen anders is, en het is ook maar net waar je op focust: angst of vertrouwen)
Mijn tv geeft alleen sneeuw, dus ik word niet verleid constant het nieuws bij te houden (ik kies het zelf wel uit, op internet)
Wel ben ik op de hoogte van de instorting van de markt, en op de rellen die nu overal komen (ik denk dat meer landen zullen volgen, na de UK).
Gister was ik in een winkeltje voor een envelop om iets te posten, en er kwam opeens in me op een nieuwe agenda te kopen (omdat ik me immers als New Moon voel)
Ik vroeg of ze ook een agenda van 2011-2012 hadden, en dat hadden ze; "the 13-moon diary of Natural Time".
In deze agenda is de hele hopi-prophecy en maya-propehcy geintregeerd en uitgelegd, kan je je eigen zegel en ritme berekenen volens een oude Maya en Hopi traditie, terwijl er nog zat schone en lege ruimte over blijft voor werk, afspraken en studie!
Dit is precies wat ik nodig had.
Mijn gidsen zeiden tegen me: "zie het als een cadeau van ons"
Aangezien ik er onlangs achtergekomen ben dat ik bipolair ben (en dus relatief veel uitschiet naar het verleden en de toekomst), is dit heerlijk om ritme te houden op spiritueel en aards niveau, en op deze manier in balans te blijven en me niet mee laten zuigen door angst.
Misschien is dit ook wat voor sommigen van jullie? :-)
Heel veel succes iedereen, met name jij Gast, mijn gedachten gaan naar je uit, sterkte, en weet dat alles goed komt.
Hoop je veilig en wel te zien op de Merudi-meeting (ik kan vrijwel zeker komen!)
Liefs en liefde, New Moon
ps: wat grappig Miri! Ik heb precies zo'n wasbal cadeau gekregen van mijn vader en zijn vriendin (samen met een paar warme wollen wanten uit Ijsland :P) Veel plezier ermee :), scheelt ook nog bakken met geld _+ waspoeder als ik het goed begrepen heb.
ps2: Welcome back in "reality" Emuca :-) Ben blij dat je het leuk hebt gehad. Dat soort festivals zijn erg bijzonder, vooral de sfeer en veel mensen zoals hier op Merudi.
ps3: Superfijn dat het allemaal gelukt is Groene Heks! Geniet van je nieuwe inrichting, en doe rustig aan he :-). Goed healingproces toegewensd.