Goeiemorgen
@ Emuca ,dankje wel ik ga er zeker mijn tijd voor nemen
@ Miri, wat fijn dat je het toch van je hebt kunnen afzetten.Het moet enorm frustrerend zijn dat je ouders niet in jou geloven.
@Tatora, Ik vind het heel erg voor je dat je door zo'n situatie heen moet maar ik wens je enorm veel liefde en licht toe om jouw te helpen.En om eerlijk te zijn ik ben blij dat ik nog een bericht van jouw op merudi zie Heel veel sterkte Tatora
@ Merel-Marij,ik vind het tof van je dat je je man nog een eerlijke kans geeft zonder vooroordelen. Maar je moet wel jezelf niet wegcijferen hoor,in geen geval. Maar ik wens je enorm veel plezier met je date
@ MoonFlowertje, als je denkt dat je ziek wordt ga dan maar even rusten zodat je snel weer terug kunt genezen
Vandaag begin ik aan mijn derde werkdag in het kinderdagverblijf. Om eerlijk te zijn vind ik dit het fijnste vakantiewerk dat ik ooit heb gedaan Je krijgt zoveel liefde terug van de kinderen,maar je bent wel zo moe als iets als je weer terug thuis bent
Gisteren ook nog mijn tane aan de lijn gehad en we hebben afgesproken om volgende week zaterdag eens samen te komen. Ze ging proberen om een kaartlegger die haar nauw aan het hart ligt om een afspraak te vragen en dan gaan we er samen naar toe. Als het niet ging dan gingen we naar een bewustzijnscentrum of blijven we gewoon thuis en trekken daar een paar kaartjes en praten