Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

niels
niels aug 3 '11
Goeiemorgen laugh

@ Emuca ,dankje wel ik ga er zeker mijn tijd voor nemen laugh
@ Miri, wat fijn dat je het toch van je hebt kunnen afzetten.Het moet enorm frustrerend zijn dat je ouders niet in jou geloven.
@Tatora, Ik vind het heel erg voor je dat je door zo'n situatie heen moet maar ik wens je enorm veel liefde en licht toe om jouw te helpen.En om eerlijk te zijn ik ben blij dat ik nog een bericht van jouw op merudi zie laughHeel veel sterkte Tatora
@ Merel-Marij,ik vind het tof van je dat je je man nog een eerlijke kans geeft zonder vooroordelen. Maar je moet wel jezelf niet wegcijferen hoor,in geen geval. Maar ik wens je enorm veel plezier met je date laugh
@ MoonFlowertje, als je denkt dat je ziek wordt ga dan maar even rusten zodat je snel weer terug kunt genezen laugh

Vandaag begin ik aan mijn derde werkdag in het kinderdagverblijf. Om eerlijk te zijn vind ik dit het fijnste vakantiewerk dat ik ooit heb gedaan laughJe krijgt zoveel liefde terug van de kinderen,maar je bent wel zo moe als iets als je weer terug thuis bent laugh
Gisteren ook nog mijn tane aan de lijn gehad en we hebben afgesproken om volgende week zaterdag eens samen te komen. Ze ging proberen om een kaartlegger die haar nauw aan het hart ligt om een afspraak te vragen en dan gaan we er samen naar toe. Als het niet ging dan gingen we naar een bewustzijnscentrum of blijven we gewoon thuis en trekken daar een paar kaartjes en praten laugh
Serenity
Serenity aug 3 '11
Dank jullie wel erg lief van jullie, het is zeker frusterend vooral omdat ik zo mijn best doe, waar ik gewoon heel verdrietig van word.
Ik blijf me er elke keer weer over verbazen, ik ben dan verbijsterd, totale ongeloof waneer hun zulke dingen uitkramen en ernaar handelen.

Sterkte Tatora en Merel, lijkt me zwaar.
Tatora
Tatora aug 3 '11
dank je wel lieve niels..
ja ,ik was er een poosje niet..gebeurde zo veel,
en en om me heen..en had geen energie,plus ook even op een plek zonder internet..
vandaag gaat het Iets beter...mar kom ook mijn eigen patronen tegen,keihard..
dat ik al jaren lang hetzelfde doe..met de nadruk op Doe!..
in plaats van te Zijn..In mezelf...
enfin
veel liefs knufffs
Emuca
Emuca aug 3 '11
Morgen naar castlefestverzamelpunt! laughEn dagje met Karin was super tof!
Groene_heks
Groene_heks aug 4 '11
(((((Tatora)))))

Veel plezier Emmy!
Ja we hebben wel de bouwvakkers uitgehangen, als echte mannen hebben we kruiwagens vol met tegels gesjouwd en we hebben de houten vloer twee keer gelakt smile

En volgens Jessy vieze spaghetti gegeten ..lol
Emuca
Emuca aug 4 '11
Nee joh die spaghetti was heel lekker!

Echte kerels zijn wij.... Maar ik heb wel spierpijn!
Tatora
Tatora aug 4 '11
mijn zoon is ook naar castlefest met een zielemaat van hem.
mn zoon wordt 13 augustus 18 jaar...en ik heb m dit gegeven voor zijn verjaardag..
we wonen namelijk in belgie,dus is ni dicht bij de deur.
hij is gefascineert door het keltische,en ierse aspect,en de muziek van de openings avond..vanavond dus.
ik had er eigenlijk stiekumpjes ook wel bij willen zijn ,maar helaas....er is maar cash genoeg voor 1...dus koos ik natuurlijk dat Jo dit mee mocht maken..
mischien ikke volgend jaartje..
Dan kom ik als......uhm;..Elfje ,natuurlijk ..hihihihi
Serenity
Serenity aug 4 '11
ikke ben de 10jarig!
Tatora
Tatora aug 4 '11
ook een leeuwtje dus...smile
Serenity
Serenity aug 4 '11

Wel een hele lieve....oke niet als ik honger heb dan grom ik.
En als ik me aangevallen voel dan brul ik hahahaha!

Ik heb net de fam. een uitnodiging verstuurd voor lekker Japans te gaan eten mmmmm.
Ik ben benieuwd naar de reacties! ^^
Groene_heks
Groene_heks aug 4 '11
Ik ben maandag jarig, dus ook een leeuwtje smile
Merel-Marij
Merel-Marij aug 4 '11
Ha, allemaal Leeuwtjes hier smile
Ik niet hoor, ik ben waterman.

Groene Heks en Emuca bergen werk verzet zie ik. Lekker om te doen, goed voor de energie, minder voor de spieren wink

Gisteren heb ik voor het eerst sinds tijden een heerlijke avond met vriendinnen gehad. Geen woord gesproken, niks gevraagd over mijn scheiding. Wat heb ik toch fantastische vriendinnen die me goed aanvoelen. Ik heb een keer niet over mijn gevoelens en verwachtingen hoeven praten, maar gewoon lekker over niks.
Mijn beste vriendin heeft mij helaas wel wat teleurgesteld. Toen zij een paar jaar geleden middenin haar scheiding zat was ik er letterlijk dag en nacht voor haar, wat ik heel gewoon vind bij mensen van wie je houdt. Maar nu ik hierin zit.. Ik heb haar 1 keer gezien en ze heeft me nog een keer een tweet gestuurd, maar verder hoor ik niks van haar. Jammer. Ik denk namelijk niet eens dat ze het expres doet, maar dat ze er gewoon niet aan denkt.
Gelukkig heb ik 2 andere vriendinnen die me steunen, no matter what. In moeilijke tijden leer je inderdaad je beste vrienden kennen.

Groetjes Merel
Tatora
Tatora aug 4 '11
en daar heb je een goed punt..
het is inderdaad dat je in moeilijke tijden echt gaat zien wie je echte vrienden zijn ...
en dan kan je de rest beter loslaten ..
sterkte merel..

ik herken het wel,doch meer in de zin,dat als ik iets over "ons" vertel aan de "verkeerde" ,er gelijk een gestook komt..en het steeds weer opnieuw erachter komen dat niet iedereen Echt goede bedoelingen heeft met ons.
terwijl de Echte vrienden mij neutraal aanhoren,en er vanuit gaan dat ik voor Ons een oplossing wil vinden ,en niet een afbreken van de andere partner..
Groene_heks
Groene_heks aug 5 '11
Daar gaat het vaak mis Merel, je verwacht terug wat je een ander geeft, probeer dat los te laten anders stoot je nog vaak je neus.
Eigenlijk is echt geven niks terug verwachten..echt smile

Sterkte meis, je kunt het!!
Groene_heks
Groene_heks aug 5 '11
Vandaag laatste crisisdag, terugverhuizen!!!
Ik heb het overleefd yihaaaaa!!!!
Serenity
Serenity aug 5 '11
yeahhhhh!! Van harte Karin!
Ik hoop dat je je heerlijk voelt in je nieuwe oude huis!

Vandaag is het weer vrijdag de dag dat Ukkie weer naar paps gaat, en er komt een dinnetje koffie drinken en laat het zo zijn dat ik nog heerlijk pannenkoeken over heb van gisteren én een ijskoude meloen !
Beschermengel
Beschermengel aug 5 '11

Nou fijn zeg! weer lekker terug ...héél véél geluk in je nieuwe huis Karin smile

Klinkt lekker Miri smile

Ik ga zo oppassen dus ben pas vanmiddag laat weer terug.
Serenity
Serenity aug 5 '11
Veel plezier met oppassen BE!
Mijn huis is wel een zooi en mijn dinnetje is heel netjes, schoon en strak in haar huishouden dus ik zit wel een beetje in mijn maag ermee... met de zooi.
Maar dat MOETEN staat mij zo tegen en ik verzet mezelf ertegen, tegen het MOETEN.
Ik weet niet waarom ik me zo verzet tegen MOETEN maar ik weet wel dat mijn haren er recht overend ervan gaan staan en mijn tenen ervan krom staan en dat ik er misselijk van word vooral misselijk van de obstakels op mijn pad, bah!
goudsbloem
goudsbloem aug 5 '11
vandaag lekker in mijn velletje..straks lekker zwemmen met de kids en morgen samen steengrillen...nog ff samen genieten van de vakantie!!
Groene_heks
Groene_heks aug 7 '11
Sinds vrijdagmiddag ben ik officieel weer terug in mijn eigen nieuwe oude huis.
Wat een klus....ik doe dit nooooooooiiit meer..
Nu alles op zijn plek terughangen, opbergen, voorlopig staan er nog overal dozen.
Mijn rug doet verschrikkelijk zeer, maar het is de moeite waard geweest smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420