Hallo iedereen
Allereerst
@Merel-Marij,bedankt voo je lieve woorden en ja ik heb ondertussen al reacties op gehad en ze waren enorm positief en het grappige was dat ze me nog moedig vonden ook
Maar over moedig gesproken ,eerlijk gezegd vind ik jouw een heel moedige vrouw. Allereerst al om een scheiding aan te vragen ,nu mijn ouders zijn ook gescheiden en die scheiding was nu wel niet iets om over naar huis te schrijven maar het was niet voor niets want nu zijn ze beiden enorm gelukkig omdat ze zich zelf kunnen zijn. Ik weet goed dat als ze de schijn hadden opgehouden ze beiden enorm ongelukkig worden en daarmee ik ook. Dus met andere woorden wens ik je heel veel succes,liefde en geluk
Ik zou me ook willen verontschuldigen dat je nog steeds op je legging moet wachten maar geen nood morgenvroeg doe ik jouw legging samen met de overige die nog steeds wachten.
@loaded Colours, wat onzettend lief van je om dit te schrijven ik heb er enorm veel aan . Dankje
@Groene Heks, Jij ook enorm bedankt voor je lieve woorden. Ik weet dat ik hier wordt gezien en ik voel mij hier ook zeer welkom en thuis maar toch ga ik dat ander forum niet zomaar opgeven ,hoewel Merudi mijn lievelingsforum zal blijven
@Emuca, dat zou een goed idee zijn ik ga er eens even over nadenken maar ik zal je zeker iets laten weten als ik iets opschrijf
Voor de rest als ik iemand vergeten ben dan spijt het me enorm.
Vandaag heb ik de hele avond aan mijn piano gezeten en heb zo een mooi stukje kunnen maken dat ik het meteen heb opgenomen ,het is geen gezongen stukje dus wees niet bang dat je doof wordt
Heel veel liefs
Niels