Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Groene_heks
Groene_heks jul 30 '11
Mijn huisje wordt zo mooooi smile
Jessy heeft een lila kamer, wat een gedoe want de muren waren groen en blauw...mijn nieuwe kamer had een rode muur, die is nu weer spierwit.
Ik heb fotobehang met een bos, dat komt op mijn kamer, nu nog iemand vinden die dat durft te plakken smile
De zolder van de jongens is supermooi met de dakkapel.
De oude badkamer is een kast geworden, en de nieuwe badkamer heeft een raam, een hangwc en ik kan er zowaar mijn armen wijd houden, wat een verademing dat je in je badkamer kan lopen smile(de oude was echt zoooo klein.
De keuken is ook groter gemaakt, je kunt nu met meer dan twee mensen de keuken in, ik geniet van de ruimte overal!!

Em als je komt is dinsdag denk ik de beste dag, ik zal je vandaag even bellen xxx
Merel-Marij
Merel-Marij jul 30 '11
Nee hoor mijn man en ik hebben geen ruzie. Op dit moment vindt hij het gewoon te moeilijk om nog bij mij in de buurt te zijn en te weten dat het over is, dus heb ik besloten even met mijn dochter naar mijn ouders te gaan, maar morgen gaan we naar huis, kan Sterre haar vader zien en hij haar en we eten met elkaar morgen. Tja, hij hoopt dat ik hem ga missen als ik een tijdje niet bij hem ben, hoe erg dit ook klinkt.. Ik voel me nu juist heel goed alleen. Dat kan alleen maar betekenen dat ik de juiste beslissing heb genomen.

@Groene Heks, Ik snap wel dat je nog niemand hebt gevonden die het aandurft om fotobehang te plakken. Dat is me moeilijk.. Ik hoop dat je snel iemand vindt die het mooi voor je kan doen smile

@Moonflowertje, Dat is een verdrietig verhaal dat je je vader niet kent. Ik ken mijn vader ook niet (meer), maar dat is mijn eigen keuze geweest. En als je je vader echt wilt leren kennen komt die tijd er voor jou. Daar ben ik van overtuigd.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 30 '11
Het is niet verdrietig, hoor smile
wat niet weet, wat niet deert...
ik heb hem nog nooit gezien, maar dat komt wel,alles op zijn tijd smile
Serenity
Serenity jul 30 '11
Het gaat goed, ik nam vandaag de touwtjes in handen en ging niet afwachtend wachten maar ondernam actie, en toen had ik een hele gezellige dag ipv thuis te zitten wachten.
niels
niels jul 30 '11
Hallo iedereen
Allereerst
@Merel-Marij,bedankt voo je lieve woorden en ja ik heb ondertussen al reacties op gehad en ze waren enorm positief en het grappige was dat ze me nog moedig vonden ook laugh
Maar over moedig gesproken ,eerlijk gezegd vind ik jouw een heel moedige vrouw. Allereerst al om een scheiding aan te vragen ,nu mijn ouders zijn ook gescheiden en die scheiding was nu wel niet iets om over naar huis te schrijven maar het was niet voor niets want nu zijn ze beiden enorm gelukkig omdat ze zich zelf kunnen zijn. Ik weet goed dat als ze de schijn hadden opgehouden ze beiden enorm ongelukkig worden en daarmee ik ook. Dus met andere woorden wens ik je heel veel succes,liefde en geluk laugh
Ik zou me ook willen verontschuldigen dat je nog steeds op je legging moet wachten maar geen nood morgenvroeg doe ik jouw legging samen met de overige die nog steeds wachten.
@loaded Colours, wat onzettend lief van je om dit te schrijven ik heb er enorm veel aan . Dankje
@Groene Heks, Jij ook enorm bedankt voor je lieve woorden. Ik weet dat ik hier wordt gezien en ik voel mij hier ook zeer welkom en thuis maar toch ga ik dat ander forum niet zomaar opgeven ,hoewel Merudi mijn lievelingsforum zal blijven laugh
@Emuca, dat zou een goed idee zijn ik ga er eens even over nadenken maar ik zal je zeker iets laten weten als ik iets opschrijf laugh

Voor de rest als ik iemand vergeten ben dan spijt het me enorm.
Vandaag heb ik de hele avond aan mijn piano gezeten en heb zo een mooi stukje kunnen maken dat ik het meteen heb opgenomen ,het is geen gezongen stukje dus wees niet bang dat je doof wordt laugh

Heel veel liefs
Niels
Merel-Marij
Merel-Marij jul 30 '11
Lieve Niels,
Fijn dat je goede reacties terug hebt gehad en bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jouw woorden waren eigenlijk precies de woorden die ik nodig had. De twijfel sloeg namelijk toe bij mij, maar ik weet als ik blijf dat ik mezelf nooit zal terugvinden. Als ik blijf doe ik dat voor anderen en niet voor mezelf.
En wat betreft die legging, doe maar rustig aan hoor.
Ik heb geduld. smile
Liefs Merel
niels
niels jul 30 '11
Dankje wel Merel-Marij laugh
Soms moet je aan jezelf denken wil je voor anderen iets goeds doen laugh

Heel veel liefs
Niels
Emuca
Emuca aug 1 '11
Ik kan morgen wel komen hoor Kaatje.. Komt prima uit smile

Buuh nog meer pech.. kreeg de post te laat.. anders had ik nu een bezichtiging gehad voor een nieuw huisje.. FUUUUUU. Super balen.. en als ik de trein had gehaald had ik nog terug gekund om het te halen.. maarja.. to bad.. Er was ook geen andere kijkmogelijkheid.. Dus nu maar duimen voor snel iets anders.

@Niels, neem je tijd. smile
Emuca
Emuca aug 1 '11
Ik ga woensdag lekker Karin helpen laughJeuhhh gezellig! Morgen kostuum proberen af te maken! Wordt nog een hele klus, geloof me maar!
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 2 '11
smileheel veel plezier, Emuca en Groene heks smile

dit gaat helemaal goed komen, heb ik het idee!

ik voel me nu een beetje moe, dus ga ik slapen! morgen weer een dag (vandaag) smile
groetjes moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks aug 2 '11
Jaaa, Emmy komt morgen smilegaan we aan de schilder!
Serenity
Serenity aug 2 '11
Kut, ben gisteren bij mijn ouders geweest ze respecteren nog steeds mijn 'zijn' niet, ik moet mijn mond houden en ze worden direct boos en toch wel wat afzeikerig waneer ik het over een bepaald onderwerp wil hebben.
Ik kreeg ook weer te horen : Nee Miri dat is niet zo, jij voelt dat zo maar dat is niet zo.
Alsof ik een verachtelijk gevalletje ben, nou dan is de verantwoording bij hun, hun hielden me dom voor de wereld en stuurde me de wereld in zonder genoeg kennis waardoor ik niet wist hoe ik om moest gaan in situaties.
Nu doen ze het zelfde bij andere waardoor hun ook wellicht onwetend en gestrest worden en niet op hun eigen 'kunnen' kunnen/mogen vertrouwen.
Ze zijn zo gestrest dat hun zo nu en dan van de stres in hun broek zeiken.
'Zenuwpezen' maken ze van ons terwijl we al zo gevoelig waren of nog steeds zijn.
Ronduit schandalig en respectloos gaan ze met mij om, als een stuk vuil, ik mag alleen komen als ik mijn bek maar dicht houd en gedwee mee doe met hun, 'zijn hun achterlijk of zo' om zo met mij om te gaan.
Ik werd wakker met een brok in mijn keel, pijnlijk zeg.

@ Emuca en Kaatje, veel plezier met de kwast vandaag!
@Niels, toi toi toi, alles komt goed! ^^
@Moonflower, GOEDEMORGENNNNN!! ^^
Beschermengel
Beschermengel aug 2 '11

Probeer er boven te staan Miri, je bent al verder als je ouders smileHet is moeilijk ik weet het, maar laat zien dat je al ontzettend gegroeid bent! dat maakt veel meer indruk als er tegenin gaan.
Emuca
Emuca aug 2 '11
Niks van aantrekken Miri, mensen die anders denken zal je altijd wel houden... smile

Kom maar op met die roller morgen laughIk ga nu even zelf verder rollen aan mijn bureau.. haha.. Dan is de naaimachine vanmiddag aan de beurt!
Tatora
Tatora aug 2 '11
me even uiten..heb al ook op ander topic bericht geschreven,
voel me raar en leeg van binnen..
een gat...leegte..
gevoel dat ik iemand moet loslaten..en dat hij zijn weg verder dient te gaan..zonder mij,en dat het hem nu wel gaat lukken..dat genoeg " materiaal" heeft ervoor..
maar dat een "Ons" niet bestaat..althans..niet voor hem.
zonder vingertje te wijzen naar hem,ik was er evengoed bij.
en heb ook gekozen voor de ervaring..zag zoveel potentieel in hem;
en ik kwam tot rust bij hem,we heelden elkaar..maar ja..hij is "volwassen" aan het worden ..en als er verder niets gewenst is;van zijn kant..
dien ik hem los te laten..en zijn pad te laten vervolgen..en eventueel een partner te laten vinden...
want wat zeur ik nou? ik en mijn tweelingstraal zijn al verbonden op etherisch nivo,ook al is hij niet op aarde;.
en deze man:ziel vind wellicht zijn partner nog..mits Ik opzij stap..en hem laat..
enfin..
voel me leeg van binnen ..bah bah bah....voelt verschrikkelijk!..
Emuca
Emuca aug 2 '11
Sterkte Tatora!

Ik heb mijn kostuum bijna af! laugh
Serenity
Serenity aug 2 '11
Dank jullie wel, ik heb het gelukkig na dat avondje huilen , los kunnen laten.
Op mijn werk heb ik keihard gewerkt om wel 2opdrachten af te maken en toen mocht ik inderdaad eerder weg, zodoende konden we naar het strand!!
Merel-Marij
Merel-Marij aug 2 '11
Oooh Tatora, sterkte.

Miri, wat moet dat naar voor je zijn. Wel fijn dat je het los hebt kunnen laten. Goed van je.

Ik heb gisteren lang met mijn man aan de telefoon gezeten. Bijna 2 uur. Zolang hebben we nog nooit gepraat. Ik heb me door hem laten overtuigen dat ik het nog een soort van kans moet geven. Hij stelde voor om weer te gaan "daten" om te kijken of mijn gevoel echt weg is. Ik vind dat hij die kans op zijn minst verdient, maar heb er wel duidelijk bij gezegd dat hij hier geen hoop op mag vestigen. Ik zal er open voor staan (of althans dat zo goed mogelijk proberen), maar ik geeft het een kleine kans dat we weer bij elkaar komen. Ik voel me lekker alleen met mijn meisje in het huis van mijn ouders. Zaterdag de 13e gaan we daten. Ik ben benieuwd. Ik denk dat ik het als ik hem zie al gelijk wel weet of er ergens nog een vonkje verstopt is. Maar ik zal het echt een eerlijke kans proberen te geven.

Fijne avond allen.

Groetjes Merel
Tatora
Tatora aug 2 '11
Merel..ik wens je kracht en moed en inzicht en oneindig veel innerlijke wijsheid toe..laat je hart spreken!
veel liefs
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 2 '11
@Miri, geef het een plekje, dat je ouders anders zijn dan jou!
anders word je doodongelukkig...
je bent juist met sprongen vooruit gegaan! en Natuurlijk wil je dit met je ouders delen... alleen bij jou ouders lijkt de tijd wel stil te staan...
jammer frown
maar, kop op! er komt een tijd dat ook hun tot inzicht komen!
net als ieder mens, ook wij wink

@Merel, soms moet je een stapje terug doen, om weer verder te kunnen gaan!
Wat ik heel goed van je vind, is dat je het een kans wil geven!
en wie weet...
heel veel succes alvast met je "nieuwe" date smile

zelf voel ik me vandaag een beetje alsof ik niet helemaal in mijn lichaam zit blush
ik voel me soort van duizelig, en ben moe...
misschien ben ik wel ziek aan het worden smirk

groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske