Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 16 '09
Origineel bericht van: gast
Bij deze was de halo niet veel groter als bij de zon maar ik heb hem dus ook wel eens veel groter gezien hier:

http://www.lyricsmode.com/lyrics/b/beyonce/halo.html
gast
gast mei 16 '09
laugh
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mei 16 '09
Het is een scheiding, maar ook een enorme bevrijding en een start naar iets nieuws!
Richie Richard
Richie Richard mei 16 '09
Ik voel me vandaag blij =D. Daarbij heb ik Denzil vandaag flink geholpen! =3
Hij ziet zoveel fouten gewoon, zo erg, niet =. Hij is echt chaotisch bezig vandaag =P.
En ja, wat heb ik nog meer gedaan vandaag =.. Volgens mij, was dit alles whistle

Groetjes, Aelita
admin
admin mei 17 '09
Gisteren gepoetst, gewassen, grmbl...weekend..ha ha soms voelt het alsof je alleen maar aan het schoonmaken bent, maar komende week moet ik veel werken en heb ik tussendoor weinig tijd en met 7 katten lig je gauw achter.. laughVandaag onkruid trekken, het heeft geregend en dan kan ik het makkelijker los krijgen, ik woon nog maar kort hier en de voortuin is een rimboe en moet nu echt opgeruimd worden. Flinke pollekes dus.
Ow en ook nog mijn administratie vanmiddag, ben weer aan het worstelen met die *slimme vogels* van de belastingdienst, makkelijker is het nog steeds niet en leuk al helemaal niet.
Gelukkig heb ik een mannetje gevonden dat mij helpt anders zag ik door de bomen het bos niet meer.
Huiswerk maken voor de tarot cursus maar das gewoon leuk!
Heidelroos
Heidelroos mei 17 '09
Ik voel me ONGESTELD!!
(auw auw)

Jaaaaaaaaaa, Karin herkenbaar..
GRMBL.. vier huisdieren, katten die binnenpoepen als ze per ongeluk opgesloten zitten .. haren haren en nog meer haren, kwijl van de sint bernard, geblaf en korte haren de de jack Russel.. de vissen hebben een schimmel, dus moeten behandeld worden..

PUBERS!! (maar die zijn er nu niet wink)

eheheh, druk heb jij het maar, als ik het zo hoor..
Ik mag strakkies gaan koken met een nieuwe mentorjongere..
Eigenlijk heb ik vandaag méér zin om lekker op de bank te hangen en gewoon simpel me vrouw voelen.. frown

Maarja, had ik maar een ander vak moeten leren uhuh..
admin
admin mei 17 '09
Eruan
Eruan mei 17 '09
Mooie foto gast! smile

Wow 7 katten Karin wat moet dat een drukte in huis zijn! Wij hebben geen huisdieren... Niks geen haren, maar ook niet extra gezelschap.

Haha... tongueHeidel, sterkte maar even vandaag dan... winkeven doorzetten en dan toch een fijne dag!

Mijn neefje is nu net weg, wat een gezellig jochie is het toch geworden! En maar kletsen, hij is enigskind dus is al die drukte in huis niet gewend, maar hij vond het geweldig(en wij ook)!
Gisteren heb ik uiteindelijk toch kunnen rijden, en heb een buitenrit gemaakt met het dochtertje van de eigenaren van de paarden, heerlijk een eind buiten gefietst en zij gereden! Daarna samen uitmesten en poetsen, lol maken, en toen ben ik maar naar huis gegaan.
Was een lekker dagje in ieder geval!
Vandaag moet ik wat werk doen voor school, en voor mijn vaders werk. Dus lekker geld verdienen, en huiswerk maken, maarja daar is het nu ook wel weer voor.
Helma
Helma mei 17 '09
Vandaag voel ik mij mooi en 'lekker in mijn vel'.
gast
gast mei 17 '09
Karin ik kan me een klein beetje voorstellen dat je het niet echt een weekje over kunt slaan met 7 katten en 4 kinderen wink
Dat huishouden is ook alles behalve mijn hobby. Ik zeg altijd voor de grap; als ik de volgende keer weer als vrouw ter aarde kom wil ik schoonmaken als hobby hebben, haha LOL.

Gisteren toch weer een duik gemaakt. Ik wilde heel graag naar de tukboot (klein sleepbootje dat gezonken is in de Caracasbaai) mede omdat die niet diep ligt (6m ofzo) Maar het ging zo goed en ik had er zowaar vertouwen in, dat we nog even door zijn gegaan en uiteindelijk toch nog naar 15 meter zijn gegaan. Het had net zo goed 20 kunnen zijn want het was zo mooi en zoveel vissen dat ik niet meer aan de rest dacht.
Karin; ik wou dat je door mijn ogen kon kijken, het was zo mooi!
Natalie1986
Natalie1986 mei 17 '09
Ik ben verliefd haha
Helma
Helma mei 17 '09
Wat fijn Natalie! Sinds net, of is dat gevoel er allang? Geniet ervan meid!
Eruan
Eruan mei 17 '09
Klinkt ontzettend gaaf Gast! Een zijn met de zee. Heerlijk!

Wat leuk Natalie! Heerlijk altijd die kriebels in je buik, en je dag kan dan niet meer stuk...
admin
admin mei 17 '09
Fijn dat het toch gezellig was met je neefje Ann!

Helma je BENT mooi! *knuf*

Verliefd? Ow heerlijk die vlinders in je buik, leuk Natalie!

Sylvia waarom ben je bang met duiken is er iets gebeurd dan?
Gaaf duiken, ik wilde dat ik met je mee kon, ik heb heeeuuul lang geleden op het barriëre rif in Australië gedoken, die beelden zal ik nooit vergeten! Inderdaad vergeet je dan alles om je heen en ben je helemaal in *awe* weet even het nederlandse woord niet *grijns*.
Eruan
Eruan mei 17 '09
In de zevende hemel? wink
Helma
Helma mei 17 '09
De stilte onder water lijkt me zo fantastisch, ware het niet dat ik vreselijk bang ben voor haaien, dus zou het nooit doen...
admin
admin mei 17 '09
Oh nee Ann, de zevende hemel is er echt niets bij, dit is minstens de tiende!

Haaien? Ja engerds, maar op zo'n moment denk je daar echt niet aan, het lollige is dat ik op een gegeven moment *iets* onder me door zag zwemmen, zo groot als een traktorband. Het bleek een Stekelrog maar dan zo'n hele grote (ben even de naam kwijt) te zijn. Oh ja Mantarog! Best creppy maar had het voor geen goud willen missen. Niet overal zijn haaien, dus wellicht als je ooit de kans krijgt....doen!
Eruan
Eruan mei 17 '09
Hahaha! Oke.. wink
Zelf ben ik helemaal weg van snorkelen, vind ik heerlijk op vakantie!

Een haai tegenkomen lijkt mij ook echt behoorlijk eng, tenzij het een kleintje is natuurlijk... Als het maar geen menseneter is.
Trouwens in het barriere rif zit nu toch ook een soort kwalletje die heel dodelijk is?
admin
admin mei 17 '09
Ja de Blue box jellyfish, volgens mij is dat tussen oktober en mei dat ze daar rondzwerven. Sommige stranden worden dan met netten afgezet.

Die wil je niet tegenkomen..brr...dan haast nog liever een haai, die kan je op zijn neus meppen.
gast
gast mei 17 '09
Waarom ik er geen vertrouwen in heb is dat ik heb ervaren dat ik in paniek kan raken. Tijdens de opleiding moesten we een stukje zwemmen met masker af en dan onder water weer masker opzetten enzo. Dit lukte me niet en raakte in paniek. Het enige wat mijn lichaam wilde was naar boven, lucht! terwijl ik mijn ademautomaat nog in had en wel adem haalde maar tegelijkertijd liep het water mijn longen in omdat ik de ruimte tussen mijn keel en neus niet kon afsluiten. Ik ging te snel naar boven, mijn instructeur heeft me tegen gehouden door me naar beneden te trekken. (ik schold hem verrot in mijn gedachten, haha) Dit is na een flinke hoestbui wel weer goed gekomen maar het feit dat ik zo kan reageren beviel me niet zo. En dit voorval heeft er voor gezorgt dat ik er niet zo veel vertrouwen in heb, vooral niet als ik te diep zit. Je mag nl maar 10 meter per minuut stijgen anders loop je kans op bellen in je bloed wat vervelende dingen kan veroorzaken. Om er 2 minuten over te doen om van 20 meter weer naar boven te komen gaat me in paniek niet lukken.
Met alle gevolgen van dien dus. Paniek is een raar iets, je hebt er echt geen invloed op. Het gebeurd...
Ik heb inmiddels wel door hoe ik mijn neus af kan sluiten van mijn keel dus gaat het al een stuk beter en begin ik er weer vertrouwen in te krijgen. Maar dit sluit andere paniek situaties niet uit natuurlijk.

Voor haaien ben ik niet bang. De meeste doen niets. Er zijn er echt maar een paar die mensen aan vallen en dan is het meestal nog een foutje ook van ze. Die dodelijke kwallen, potugees oorlogsschip ofzo, die komen hier ook wel eens voor. Vooral als er een westelijke wind is. En die is er niet zo vaak gelukkig.

Er zittel wel wat soorten roggen hier. Ben ze zelf nog niet tegen gekomen.
Pagina's: « Vorige ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki