Loading...
nl

Harry Potter en andere fantasy boeken

Ariel
Ariel okt 14 '11
Ik mis nog 2 fantasie series.
Die van Michael Scott : de alchemist
de tovenares
de magier
de necromancer.
de warlock.
en;
Christopher Paolini:eragon
oudste
brisingr
in november komt erfenis uit
Erg mooie boeken ook.
Eruan
Eruan okt 23 '11
Ik Heb laatst een ontzettend leuke fantasy serie gevonden, en het is nog niet compleet. Alleen de eerst 2 boeken zijn momenteel verschenen. Het zijn boeken die je meezuigen in de wereld van de Chandrian een demonengroep en tovenaars al dan niet alchemisten. Ik ben iig helemaal weg van deze serie. smile
De eerste 2 delen heten: The name of the wind en The wise man's fear geschreven door Patrick Rothfuss of hoe je zijn naam ook schrijft. smileZe zijn ook in het Nederlands verschenen. De naam van de wind. Ik weet niet hoe het tweede deel in het Nederlands heet. smile
Het zijn in ieder geval boeken met ook veel humor. smile
Emuca
Emuca okt 23 '11
De tweede heet: Angst van de wijze smile
admin
admin jan 2 '12
Ik geloof dat ie er nog niet in stond, maar iets volwassener fantasie is de "A Song of Ice and Fire" reeks. Erg goede boeken waar de fantasie net een iets lager pitje staat maar wel met veel characters en veel verschillende facties / ideeen daarbinnen waar iedereen zich wel met een persoon kan identificeren zo niet mee leven.
Witte_lelie
Witte_lelie jan 2 '12
Philip Pullman is volgens mij nog niet genoemd...

Zijn trilogie 'His dark materials' vind ik ook de moeite waard:
Northern lights
The subtle knife
The amber spyglass

Ik kon me er net zo in verliezen als de In de ban trilogie.
The film The golden compass is hier op gebaseerd.. maar haalt het bij lange na niet van de boeken.

Monica Furlong heeft ook een aardige (kinder) boeken geschreven Juniper en Wise child (hoe deel drie heet ontschiet me nu even...)
Morgana
Morgana jan 2 '12
Ik ben helemaal weg van de Twilight Saga, heeft wel niets met het spirutele te maken in de vorm zoals wij het kennen,maar toch wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki