De geheime kamer vond best eng om te lezen
vooral het einde met de Basilisk! Maar met de film vond ik de basilisk tegen vallen. Maar dat stukje in Steen der wijzen dat Harry met de slang in de dierentuin praat best eng, het gaf me echt rillingen
En ook dat stukje in de geheime kamer dat harry en draco tegen elkaar duelleren brr...
Inmiddels is het wel een stukje minder, ondertussen ben ik al eens naar de dierentuin geweest om naar slangen te kijken. Ik ben toch samen met twee vriendinnen geweest, maar ik was eigenlijk best gefasineerd door ze. Het was eng, maar toch niet... Vorig jaar heb ik ook een slang aangeraakt, heel snel hihi. Het was een raar gevoel, niet warm of koud, het voelde net als rubber...
Dromen zijn ook stukken minder geworden, net alsof ik het geaccepteerd heb. Soms als ik heel boos ben, krijg ik ineens een beeld voor me van een hele kwade slang, maar dat geeft dus in feite een weerspieling van mijzelf.
Het heeft zo ook zijn voordelen, zo heb ik geleerd dat slangmensen zichzelf voortdurend ontwikkelen, net als dat slangen hun oude huid af gooien. En dat slangmensen kennis als waren op vreten, omdat slangen flexibele kaken hebben. En zo zijn er nog meerdere dingen