Loading...
nl

Hoeveel uur slaap je per nacht?

admin
admin jul 16 '09
Origineel bericht van: miyase
Normaal gezien 8 uur. Maar laatste tijden is dat veel minder...


En weet je ook waarom je minder slaapt??

Liefs,
Marjan
flow
flow jul 20 '09
haha ben een echte slaper ik slaap als ik me goed voel
heb ik slecht 8,5 uur nodig anders meer.
Als ik te weinig slaap heb gehad ben ik uit balans humeurig.

groetjes
miyase
miyase jul 21 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: miyase
Normaal gezien 8 uur. Maar laatste tijden is dat veel minder...


En weet je ook waarom je minder slaapt??

Liefs,
Marjan


Nee eigenlijk niet. Ik kan pas slapen als het licht is buiten. Dus zo'n 5-6 uur.. Daarvoor kan ik geen minuut slapen.
admin
admin jul 21 '09
Wat raar, heb je er straks wel last van als het langer donker blijft....
Hmm, heb er ook geen verklaring voor eigenlijk, hoelang heb je dat al??

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 21 '09
Quote:
Nee eigenlijk niet. Ik kan pas slapen als het licht is buiten. Dus zo'n 5-6 uur.. Daarvoor kan ik geen minuut slapen.

Heeft het te maken met je angstig zijn in het donker en jouw ervaringen die je beschrijft in andere topics? Je zou een nachtlampje kunnen laten branden. Ik slaap ook nooit in het donker maar heb altijd een klein lichtje aan.
admin
admin jul 22 '09
Weet je dat als je gaat slapen en je de ruimte niet volledig donker maakt, dat je dan nooit goed zal slapen? Je derde oog heeft ook rust nodig en dat krijgt ie minder als je in een "verlichte" ruimte slaapt. Je kan het ook oplossen door een ooglapje voor te doen (bv alleen op je derde oog), die mensen ook gebruiken als ze nachtdiensten draaien. Ik heb er eentje standaard naast mijn bed liggen.
Probeer het maar eens uit, je ogen dicht en daarna je hand op je derde oog, het wordt écht donkerder!!

Liefs,
Marjan
nibel
nibel jul 22 '09
ik slaap meestal door dus zonder wakker te worden,soms als ik weet dat het laat is wil ik nooit kijken hoe laat het is ,vroeger was ik o.k. met 4uur maar nu met mijn ziekte van greves is dat anders , ik kan ook niet meer rustig met een boek lezen jammer
Maryssa
Maryssa jul 22 '09
Quote:
Weet je dat als je gaat slapen en je de ruimte niet volledig donker maakt, dat je dan nooit goed zal slapen? Je derde oog heeft ook rust nodig en dat krijgt ie minder als je in een "verlichte" ruimte slaapt. Je kan het ook oplossen door een ooglapje voor te doen (bv alleen op je derde oog), die mensen ook gebruiken als ze nachtdiensten draaien. Ik heb er eentje standaard naast mijn bed liggen.
Probeer het maar eens uit, je ogen dicht en daarna je hand op je derde oog, het wordt écht donkerder.

Hmmm dat is wel het proberen waard. Ik heb ergens nog wel zo'n ooglapje liggen
miyase
miyase jul 22 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Quote:
Nee eigenlijk niet. Ik kan pas slapen als het licht is buiten. Dus zo'n 5-6 uur.. Daarvoor kan ik geen minuut slapen.

Heeft het te maken met je angstig zijn in het donker en jouw ervaringen die je beschrijft in andere topics? Je zou een nachtlampje kunnen laten branden. Ik slaap ook nooit in het donker maar heb altijd een klein lichtje aan.


Dat is het denk ik niet. Want ik kan er een beetje mee omgaan. Dit slaapgedoe wordt steeds erger.. Ik probeer urenlang, maar kan gewoon niet slapen V_V Ik voel me 's nachts hyperactief en 's ochtens zwaar..
admin
admin jul 22 '09
Origineel bericht van: miyase
Origineel bericht van: Maryssa
Quote:
Nee eigenlijk niet. Ik kan pas slapen als het licht is buiten. Dus zo'n 5-6 uur.. Daarvoor kan ik geen minuut slapen.

Heeft het te maken met je angstig zijn in het donker en jouw ervaringen die je beschrijft in andere topics? Je zou een nachtlampje kunnen laten branden. Ik slaap ook nooit in het donker maar heb altijd een klein lichtje aan.


Dat is het denk ik niet. Want ik kan er een beetje mee omgaan. Dit slaapgedoe wordt steeds erger.. Ik probeer urenlang, maar kan gewoon niet slapen V_V Ik voel me 's nachts hyperactief en 's ochtens zwaar..


Het lijkt wel alsof je je bioritme aan het omdraaien bent. Dat lijkt me toch echt iets om mee naar de huisarts te gaan, en ik zou daar ook niet te lang mee wachten, want dat moet gewoon zsm weer teruggedraaid worden.

Sterkte!
Marjan+
nynke
nynke jul 28 '09
Meestal rond de 7 uurtjes,
soms veel korter,dat komt door de kleine kids die of niet lekker zijn of melk willen..
Ik hou wel van lekker slapen en heb eigenlijk nooit moeite om in slaap te komen.
marian
marian sep 11 '09
ik slaap meestal 7.3 uur.

in de vakantie's wat langer.

maar ik wordt wel vaak wakker omdat ik pijn ergens heb of dat mijn hand slaapt ofzo
ik draai erg veel in mijn slaap

liefs marian
admin
admin sep 22 '09
ik werk met onregelmatige diensten dus het verschilt nogal qua slapen
admin
admin sep 27 '09
Origineel bericht van: kikkertje
ik werk met onregelmatige diensten dus het verschilt nogal qua slapen


Dat herken ik wel. Ik heb ook onregelmatig gewerkt (momenteel niet door mijn me/cvs). Maar pas er wel voor op dat je genoeg slaap krijgt! Ook door je onregelmatige diensten, pak tijd voor jezelf om te slapen en te rusten.

Liefs,
M
admin
admin sep 27 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: kikkertje
ik werk met onregelmatige diensten dus het verschilt nogal qua slapen


Dat herken ik wel. Ik heb ook onregelmatig gewerkt (momenteel niet door mijn me/cvs). Maar pas er wel voor op dat je genoeg slaap krijgt! Ook door je onregelmatige diensten, pak tijd voor jezelf om te slapen en te rusten.

Liefs,
M


ik merk vooral als ik tot 22uur werk en de dag erna om 7uur moet beginnen dat ik kapot moe ben, maar het is wel een voordeel dat ik maar 20uurtje werk. onregelmatig werken heeft zijn voor maar ook zijn nadelen
admin
admin sep 27 '09
Dat is ook wel een reden waarom ik in de planning zoveel mogelijk rekening hou met AD en dan de volgende dag weer op tijd beginnen. Dat put mensen toch uit. Dus daar moet je als planner rekening mee houden en dat lukt gewoon prima. Er zijn collega's [waaronder ikzelf] die absoluut geen AD voor een vroege draaien. En terecht vind ik wel. En ja hoor, onregelmatige diensten werken heeft zeker ook voordelen, maar voor mij op dit moment alleen maar nadelen. Komt misschien ooit wel weer.

smileLiefs,
Marjan
susie14
susie14 okt 8 '09
ik slaap 6 tot 7 uurtjes. Dor mijn werk vak laat thuis en dan s'morgens toch weer om half 8 op voor de kids.
Het went, maar in periodes van vakanties van kids merk ik toch dat ik er beter uit zie in mijn gezicht...uitgeruster.
Dus....8 uren slapen is toch eigenlijk wel het beste..maar ja
Richie Richard
Richie Richard okt 9 '09
Sinds kort slaap ik veel meer. Mijn school is nu uitputtend en uitdagend, wat het leuk maakt. Waar ik heerlijk mijn energie in kan steken. Dus tegenwoordig lig ik tussen half 11 en half 12 in bed en ga ik er om half 6 uit.
Hypnose
Hypnose nov 18 '09
Ik slaap meestal 6 tot 7 uurtjes doordeweeks.
admin
admin feb 22 '10
Ik werk onregelmatige diensten
bij een vroege dienst slaap ik 5/6 uurtjes
maar ben ik vrij of heb ik een avonddienst kan ik soms wel 10 uur slapen dan heb ik het ook echt nodig want zeker nu met mijn nieuwe studie ben ik echt snel moe!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki