Loading...
nl

Hoeveel uur slaap je per nacht?

Eruan
Eruan jun 6 '09
Ik slaap rond de 6,5 tot de 9 uur per nacht. In het weekend slaap ik bij wat ik door de week mis. 6,5 uur komt ook eigenlijk alleen maar voor wanneer ik een spannend boek heb, helaas gebeurt dat net iets te vaak. wink
Richie Richard
Richie Richard jun 6 '09
.. Stom, ik geniet niet meer van het slapen, al zal ik het graag doen. Maar daar slaap ik te weinig voor..Het zal me ook niet lukken om langer te slapen..
Duze
Duze jun 6 '09
Door de week slaap ik s'nachts +/- 7 uur,
meestal slaap ik dan na het eten nog een 0,5 tot 1 uurtje bij, in het weekend worden dat er meestal 9 of 10, ik slaap m'n hele leven al super onregelmatig.
Ben er ik blij mee........? mwha this niet anders, tot op dit moment.
Natalie1986
Natalie1986 jun 6 '09
ik heb echt veel slaap nodig dus 8 a 9 uur
Heidelroos
Heidelroos jun 7 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Zo Heidel wat heb jij het druk voor het slapen gaan! Hahaha ik moest zo lachen dat je een kotsende Jack Russel in de douche moet leggen. Zie dat dan weer gelijk voor me zo'n cartoon dat je dan de volgende dag gaat douchen en er ligt een verrassing...


Nou het mooie is, dat die Jack Russel hartstikke doof aan het worden is (bijna 15 jaar) en we hebben een godvergeten grote achtertuin (voor haar laatste plasje)
Acht van de tien keer dat ze haar laatste plasje doet, gaat ze helemaal naar achter en blijft lekker drie kwartier weg, op zoek naar muizen in het hout!!
Dus omdat we een grote tuin hebben, dat beest niks hoort, wij op sokken, in de winterkou, jas aantrekken, helemaal naar achter moeten lopen (en dan wil je gaan slapen hé) om dat beest op te pakken..
Dan schrikt ze, bijt ze.. en moet vervolgens toch naar haar bontmandje op de douche, om ervoor te zorgen dat ze het bankstel niet onderkotst. ehehehe..

Ons gezin is best wel een colum in de Margriet waard.. wink
admin
admin jun 7 '09
Een eigen strip!
Maryssa
Maryssa jun 7 '09
Hahahaha "Heidel en de Kinderen" stripboek laugh
Duze
Duze jun 11 '09
Hoe kun je je slaap verminderen............?
Maris1976
Maris1976 jun 11 '09
Ik slaap 7 uur per nacht, soms periodes dat ik er maar 2 maak.

Soms een goede slaper, soms een slechte slaper.

Hoe je slaap vermindert? Ik zou wel op dezelfde tijd gaan slapen, alleen de wekker eerder laten afgaan..zoiets?
Natalie1986
Natalie1986 jun 12 '09
Origineel bericht van: Duze
Hoe kun je je slaap verminderen............?


geen idee blijkbaaar heb ik het nodig ?
admin
admin jun 12 '09
Hoeveel je moet slapen ligt eraan wat je doet tijdens je slaap, wat je op een dag allemaal vanuit de cosmos gegund word en of je balans in orde is.

"ik zelf" mediteer altijd 1 uur lang voor ik ga slapen en zak dan vanuit de meditatie in slaap. Vaak slaap ik dan 6-7 uur.
Maryssa
Maryssa jun 12 '09
Quote:
Hoeveel je moet slapen ligt eraan wat je doet tijdens je slaap


Dat is een interessante Core, hoe weet je wat je doet tijdens je slaap? Weet jij wat je doet tijdens je slaap?

Ik weet dat niet. Mij is wel gezegd dat ik zo onrustig slaap vanwege uittredingen waarin ik nog niet zo handig ben en dan meerdere malen met een plof weer in mn lichaam beland en wakker schrik.
admin
admin jun 12 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Quote:
Hoeveel je moet slapen ligt eraan wat je doet tijdens je slaap


Dat is een interessante Core, hoe weet je wat je doet tijdens je slaap? Weet jij wat je doet tijdens je slaap?

Ik weet dat niet. Mij is wel gezegd dat ik zo onrustig slaap vanwege uittredingen waarin ik nog niet zo handig ben en dan meerdere malen met een plof weer in mn lichaam beland en wakker schrik.

Waarom zou je er niet handig in zijn?
Bij mij gebeurd het ook weleens dat ik met een plof weer in mijn lichaam beland. Vaak dan ook midden in de nacht.
Zie het juist als iets waardevols, sinds ik er bewuster mee bezig ben, ben ik in staat tijdens mijn slaap bewust aanwezig te zijn tijdens uittredens. Dus misschien is dit voor jouw dezelfde eye opener?
Maryssa
Maryssa jun 12 '09
Dat is bijzonder dat je je bewust bent van je ervaringen tijdens uittredingen. Ik heb dat (nog) niet. Ik ben er wel over aan het lezen dus wie weet dat het nog komt.
Lein
Lein jun 17 '09
Ondanks dat ik toch wel veel slaap nodig heb, lukt het me niet zo goed 'savonds echt optijd naar bed te gaan. Daarbij komt nog dat ik vaak moeilijk in slaap kom, omdat ik vaak nog aan vanalles lig te denken...
Reg79
Reg79 jul 16 '09
Ik heb minimaal 8 uur slaap nodig, maar liever 9 uur! Als ik minder slaap heb ik daar echt dagen last van....
Natalie1986
Natalie1986 jul 16 '09
Origineel bericht van: Reg79
Ik heb minimaal 8 uur slaap nodig, maar liever 9 uur! Als ik minder slaap heb ik daar echt dagen last van....


heel herkenbaar!!!
gast
gast jul 16 '09
De laatste tijd slaap ik niet zo veel meer als vroeger. Ik kon altijd minstens 8 uur achter elkaar slapen. Soms werd ik even wakker omdat ik naar de wc moest maar was dan zo weer vertrokken. Nu dus niet meer. Ik wordt vaak rond 5 uur 's morgens wakker en slaap dan niet meer in. Na een uurtje in bed hebben liggen ronddraaien ga ik er dan maar uit.
Soms, zoals vannacht, was ik al om kwart voor 2 klaar wakker maar ben gelukkig weer in slaap gevallen om weer om een uurtje of 5 wakker te worden. Het is niet zo dat ik er moeier van ben overdag, dat is eigenlijk wel een beetje het zelfde gebleven. Wel ga ik 's avonds wat eerder naar bed als het kan, om een uurtje of 10/half 11.
Er is dus wel iets aan mijn slaap patroon aan het veranderen.
miyase
miyase jul 16 '09
Normaal gezien 8 uur. Maar laatste tijden is dat veel minder...
Reg79
Reg79 jul 16 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Origineel bericht van: Reg79
Ik heb minimaal 8 uur slaap nodig, maar liever 9 uur! Als ik minder slaap heb ik daar echt dagen last van....


heel herkenbaar!!!


Maar af en toe ZO vervelend... confused
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki