Loading...
nl

Hoeveel uur slaap je per nacht?

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 6 '09
In de lijn van het dag en nachtritme topic ben ik ook wel benieuwd naar deze.

Graag een reactie als je gestemd hebt.
Delen:
admin
admin feb 6 '09
Door de week 7 uur. Dat is incl de tijd dat ik wel eens wakker lig, en dat is soms substantieel. In het weekend haal ik die uurtjes weer in.... smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 6 '09
Voor mij meestal 5.5 uur. Heb gelukkig niet zoveel slaap nodig.
Wouter
Wouter feb 6 '09
7 uur per nacht smileIk kan wel zeggen dat mijn streven 8 uur is..
Maryssa
Maryssa feb 6 '09
Ik zit gemiddeld doordeweeks rond de 6,5 uur per nacht. Ben een avond mens en dan is het moeilijk om op tijd te gaan slapen. In de weekends slaap ik dan wel weer langer.
Muin
Muin feb 6 '09
6,5 tot 7 uur per nacht laugh
Maria
Maria feb 12 '09
Ik wilde dat ik wat langer kon slapen dan gemiddeld zo een 3 uur per nacht is beter voor je energie
linkie
linkie feb 12 '09
op dit moment vaak 5,5 uur, hoop dat dat binnenkort 6,5 -7 wordt
Claire
Claire feb 12 '09
Mijn streven is 8 uur, soms ben ik zo ontzettend moe dat ik 10 á 11 uur slaap en soms lig ik uren 's nachts wakker en moet ik het met 4 á 5 uur doen. Maar ik hoop dat ik mijn nachtritme weer snel geregeld krijg.

Vriendelijke groet, Claire.
Emuca
Emuca mrt 3 '09
Wel, ik kan gelukkig goed tegen weinig slaap, maar toch probeer ik elke nacht 7 uur te slapen, omdat ik het anders na enkele dagen toch wel ga merken.
koenewoen
koenewoen mrt 3 '09
Ik slaap gemiddeld 6uur per nacht. Maar ik zou het ook wel fijner vinden als ik wat langer kon slapen.
Rory
Rory mrt 6 '09
Bij mij is het verschillend, maar ik denk dat het gemiddelde op 6 uur komt. Heel tipisch, maar 's winters heb ik meer slaap nodig dan in de zomer laugh's zomers ben ik regelmatig nachten wakker....
admin
admin jun 5 '09
Ik kom nooit zo vroeg in bed,,, ik geniet savonds van het even met z'n tweetjes zijn als de kinderen naar boven zijn.
Islandlady
Islandlady jun 5 '09
Wilde dat ik langer kon slapen. Vannacht alweer om 4 uur wakker pffff... zou nu moeten slapen maar kan niet slapen... confused
Cialara
Cialara jun 5 '09
Ik slaap meestal zo'n 8 a 8,5 uur, maar hoef in het weekend ook niet in te halen of bij te slapen.
Meestal slaap ik heel goed zonder wakker te worden, maar de laatse tijd wordt ik vaak rond 3 uur wakker en heb dan soms echt moeite weer in slaap te komen.
Richie Richard
Richie Richard jun 5 '09
2 uur per nacht.. Ik slaap nauwelijks. 2 uur is meer dan genoeg voor mij.
Heidelroos
Heidelroos jun 5 '09
Origineel bericht van: NiMS
Voor mij meestal 5.5 uur. Heb gelukkig niet zoveel slaap nodig.


Had ik ook niet op jouw leeftijd gna-gna..

Maar euhm deze dame ligt er tussen 23:00 en 0:00 uur in..
en staat ergens tussen 06:00 en 7:30 op..

Hééééérlijk om vroeg naar bed te gaan..
Wijntje, tv aan.. beetje buurten met het manneke en dan naar het lichaam luisteren, gewoon lekker meteen in slaap dommelen als je moe bent..

Bij ons gaat er een heel ritueel vooraf.. eerst alle lampen uit maken, verwarming af.. sint bernard en jack russel laten plassen, kinderen gaan kijken of ze niet naast bed liggen achter de computer in plaats van in bed met ogen docht (pubers hé).. de bank afschermen tegen kwijlende sint bernards die er stiekem op gaan liggen.. oh en de kotsende jack russel in de douche leggen in haar bontmandje.. Dan de katten naar buiten, vooral de ene (de andere is te oud en die slaapt lekker in huis) .. dan nog het bed-ritueel als tanden poetsen enzovoorts..

smile
Helma
Helma jun 5 '09
Allemensen Heidelroos! Je lijkt me een echte huismus grin
Ik probeer altijd voor 23.00 uur boven te zijn, liever nog om 22.00 uur. Brood uit de vriezer, water in het senseoapparaat, zorgen dat de voetjes warm zijn anders slaap ik niet. En als de kids de volgende dag vrij zijn, dan zeg ik: 'tabee! Check ff of de kat binnen is en doe de deur op slot! Tot morgen.' Als ze naar school moeten, dan sleur ik ze de trap op, tenzij het vriendje hier nog rondhangt. Dan doe ik pluggen in mijn oren en ben vertrokken. Ja, ik weet het - een beetje een-ieder-voor-zich-methode, maar als ik op de hele gemeenschap moet gaan wachten, dan ben ik degene die het loodje legt en dat weiger ik. Drie bladzijden lezen en als mijn ogen dichtvallen gauw het lampje uit. Slaapkamer aardedonker, raam op een kier. Heerlijk, slapen. Geweldige uitvinding.
Maryssa
Maryssa jun 5 '09
Zo Heidel wat heb jij het druk voor het slapen gaan! Hahaha ik moest zo lachen dat je een kotsende Jack Russel in de douche moet leggen. Zie dat dan weer gelijk voor me zo'n cartoon dat je dan de volgende dag gaat douchen en er ligt een verrassing...
admin
admin jun 5 '09
Hoeveel uur? Heeeel veel!
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki