Loading...
nl

Hoe maak je een zielenkoppeling?

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 11 '10
Lieve Bianca, het heimwee dat je ervaart is de behoefte om weer te "weten"!

Laat aub de term Engelmens los. Er zijn wel kenmerken die deze anders maken dan anderen. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om je drive. Het gaat om je kracht en onvoorwaardelijkheid.

Veel plezier met je ontdekkingsreis!

Liefs Paulette
TravelinThru
TravelinThru feb 11 '10
Dank voor je reactie Paulette.

Wou mij ook niet echt op engelenmens spitsen, wil mij het liefst nergens aan vast houden dat ik iets zou zijn, zoals engelenmens.

Maar je raakt daar wel een goed punt aan, kracht en onvoorwaardelijkheid.
Iets wat ik een beetje ben kwijt geraakt de laatste maanden, en zou het liefst gewoon weer gaan leven, en lachen, en lol trappen, maar ben ergens toch een beetje onzeker geworden lijkt wel.

En een ontdekkingsreis is het haha

Thanks.
admin
admin feb 11 '10
Origineel bericht van: TravelinThru
Origineel bericht van: NiMS
Het is niet raar als je dit leest:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/7_10_voelen%20zich%20alleen.htm

"Een Engelmens heeft geen identiteit. Het voelt zich vaak onbegrepen en alleen. Wanneer de Engelmens een andere ziel verder helpt, wordt deze zich ook bewust van deze andere ziel. Bij het insluiten van deze ziel kan er ook een gevoel van diepe binding ontstaan. De Engelmens wordt weer herinnerd aan de individualiteit die het ooit had. Daarmee komen ook de beperkingen van de ziel weer boven en kan de Engelmens zich weer even gewoon mens voelen. Dit heeft meteen tot gevolg dat de Engelmens zich in dit gevoel kan verliezen vanwege de kracht die het heeft.

Bij het loslaten van de "geholpen" ziel, treedt er direct een gevoel van eenzaamheid op, omdat het vertrouwde gevoel van de ziel is verdwenen. Ineens draait alles weer om het grotere doel en is er geen excuus meer om je van je taak af te houden. Op die momenten beseft de engel zich, dat zij niet uniek is en er alleen maar is om te geven. Het gemis van een ziel is op die momenten duidelijk voelbaar.

Dit gemis heeft wel degelijk een functie en is een oerinstinct van de Engelmens. Het is altijd op zoek naar een nieuwe "prooi" om verder te helpen. Het is een drift die gestuurd wordt door het goddelijke plan: een gekoppeld netwerk van nieuwe zielen in een universeel netwerk. De komst van God op aarde."


Het is al een oud berichtje, maar herken mezelf hierin momenteel.
Het vreemde is, dat dit dus door mijn gedachten ging vandaag, en nu dit bericht toevallig lees.
Heb nog nooit eerder van een Engelmens gehoord overigens, voor mij nieuw.
Maar, ik dacht vanmiddag in mijzelf, dat het wel lijkt of ik enkel relaties aan ga om de ander een duwtje in de rug te geven, ergens over een onzekerheid heen te stappen, en dat ze dan vervolgens weer door gaan.
Ook op dit moment heb ik dat net mee gemaakt, en heb een soort van heimwee gevoel wat ik niet echt kan plaatsen.
Ook een soort van eenzaamheid, terwijl ik niet echt eenzaam ben en veel mensen om me heen heb.
Nog nooit heb ik ook zoveel moeite gehad een relatie los te laten als deze, het is alsof ik uit een word getrokken. Alsof ik moeite heb om met beide benen weer op de grond te gaan staan, en mijn eigen leven weer op te pakken.
We vingen elkaars gedachten op, zeiden of deden wat de ander dacht, en gaven elkaar zelfs antwoorden in onze dromen. Ik voel mij enorm thuis bij zijn ziel, en miss daarom ook de heimwee gevoel.

Misschien dat iemand mij hier mee kan helpen.


ik herken het heel zeker, die eenzaamheid.
Nu heb ik die wel niet meer.
En dat is ook te danken aan het feit dat ik verschillende puzzelstukjes over het Engelmens zijn heb kunnen plaatsen in m'n leven en zijn.
Ik wil je helpen.. geef me even tijd, om het te doorvoelen,
Je kan je foto hier plaatsen, en die laten lezen, of over je gevoel vertellen.. of wat je ervaart,
er is veel hulp, TravelinThru.. die komt.

Liefs van mij,
Bellefleur
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 11 '10
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito
NiMS.. vergeten te antwoorden of is er geen antwoord?


Er zijn heel veel antwoorden, maar in dit geval gewoon vergeten. Ik vind het alleen lastig om te volgen welke tekst hieronder van jou is, of wat van mij is, of dat je iets vraagt. Maar ik zal mijn best ervoor doen om het te volgen. Misschien kun je de volgende keer mijn tekst "quoten" en de jouwe gewoon neerzetten? Dan is het voor mij wat makkelijker om te volgen.
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

--------------------------------------------------------------

-20-01-2010 02:25-
NiMS.. alles om elkaar heen is al met elkaar gekoppeld en alles wat is zal zijn..

En je vraag is?
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

NiMS.. welke bronnen vertellen dat er zielenkoppeling kan plaatsvinden.. behalve de tekst ''Engelenmensen''.

Zoals ik al eerder direct in dat berichtje eronder aangaf, is dat gabriel.
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

NiMS.. het is mooi dat jullie een tekst hebben uitgebracht waardoor mensen zich verbonden kunnen voelen en eventuele bevestiging kunnen krijgen voor bepaalde gevoelens die zij in zich hebben..

Bewustwording van de energieën creëren bij mensen is licht, veroorzaken dat men gaat denken dat men invloed heeft op het zijn is donker..

De waarheid is enkel bestemd voor wie dit herkent.. hier ligt de verdienste in.. het gegeven vrije wil is het maken van keuzes in situaties die op je pad komen.. niet berust op het creëren van situaties..

oftewel eerder genoemd zielenkoppeling..

En is hier ook nog een vraag?
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

--------------------------------------------------------------

--27-01-2010 23:20--
NiMS.. alle teksten die op dit forum staan heb ik al bestudeerd gelezen.. dus ook jouw teksten over "Engelmensen".. lees nu ook mijn tekst goed door en kies je antwoord..

En is hier ook een vraag?
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

NiMS.. mijn vervolg vraag; heeft Gabriël tegen je gesproken of komt het uit andere bronnen? Zo ja.. verklaar die bronnen en toch een kleine test; verklaar de naam Enoch!

Wanneer men met valse tongen spreekt.. voorzie de gevolgen en erken dat alles wat is zal zijn..

Dit had ik ook al beantwoord dus het ontgaat me wat je nu wilt.
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

NiMS.. dat snapt een "Engelmens" wel toch.. als je wilt voorkomen dat het overige forum deze confrontatie niet leest.. reageer prive.. je snapt wel dat het voor de rest goed zit toch.. dit enkel om een gesloten gesprek te voorkomen..

Meritium in Veritatum Discernendo

--------------------------------------------------------------

---31-01-2010 23:49---
NiMS.. en hoe en wanneer heeft Gabriël dan tegen je gesproken.. en waar was Michael? Welke reden zat er achter dit bezoek.. als je dit mogelijk inmiddels al weet natuurlijk..

Gabriel heeft tegen mij gesproken in augustus 2003, dat is ook wanneer deze website is ontstaan. Hij heeft via automatisch schrift tegen mij gesproken. Michael was er toen nog niet. Die sprak pas tegen mij in augustus 2006 ook via automatisch schrift. De reden hiervan is het verspreiden van de teksten onder de lezers en het bereiken van gelijkgestemden.
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

NiMS Kies mijn antwoord?.. Er staat kies je antwoord. Hiermee vraag ik of jij antwoord wil geven op mijn eerste tekst.

Dat heb ik gedaan, dus ik weet niet wat je nu precies wilt.
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

NiMS.. als "boodschapper of ontvanger van hoogste waarheid".. erken je de teksten en begrijp je deze ook toch..

Ik erken en begrijp mijn teksten volledig.
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

NiMS.. ik zoek enkel verdieping..

Verheerlijking staat gelijk aan dwaling..

Verdieping is altijd goed om na te streven. Wees duidelijk in je intenties en je zal krijgen waar je om vraagt.
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

NiMS.. we zijn hier niet om elkaar de les te leren.. enkel van elkaar te leren.. toch!

--------------------------------------------------------------
NiMS.. ik doel op deze zin van je..

- Reageer op inhoud en niet op de boodschapper wink.

En daarmee wil je zeggen?
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

NiMS.. zoals hierboven in drie blokken een reactie op de inhoud..

Klopt en aangezien je bevestigt wat er al staat en geen vragen stelt, is het nogal een gesloten reactie waarmee ik zelf niets kan behalve te zeggen dat ik het met je eens ben. Waarom zoek je bevestiging van de dingen die je al weet?
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

ik erken namelijk niet dat je een boodschapper bent gezien je reacties en overige teksten op dit forum.

Dat hoef je toch ook niet te erkennen? Waarom is het voor jou belangrijk om mij als een boodschapper te zien? Laat mijn teksten gewoon eens binnenkomen en ervaar wat het met je doet.
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

Je mag je wel iets bescheidener opstellen of niet!

Ik vind dit een vreemde vraag. Wat wordt hier in jezelf geraakt dat jij vind dat ik me niet bescheiden naar jou toe opstel?
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

NiMS.. Is Gabriël wel tot je gekomen.. je bent niet de enige uitgever van de engelenmens teksten.. maakt niet uit.. de mens is snel verleidt om zichzelf te verheven.

Jammer dat jij vind dat als Gabriel je bezoekt je dan ook meteen verheven zou zijn. Dat is voor mij namelijk helemaal niet zo. Ik ben juist blij dat ik niet de enige uitgever van engelen teksten ben, want dat is namelijk precies waarom de teksten op zo veel plaatsen te lezen zijn. Verspreiding is veel belangrijker om het doel te bereiken.

Wat roept verhevenheid voor een gevoel bij jou op?
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

Als je maar enkel open en eerlijk bent naar jezelf en de Ene! Verantwoording afleggen voor je eigen woorden en daden leidt tot het Licht.

En leidt tot jezelf. Daar waarom wij allen hier zijn.
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

NiMS.. laatste poging om tot een discussie te komen.. zie dit niet als een excuus om dan ook dit bericht te vermijden he laugh!

Is het gelukt?
AV999
AV999 feb 13 '10
TravelinThru.. Ik moet dit kwijt.. teveel toevalligheden(?)

Ik was hier ingelogd om reacties te bekijken van forumberichten omstreeks 00.30 uur.. mijn vriendin kwam thuis en ik heb hier op het forum niets meer gedaan.. een paar uur verstreek, na praten etc, ook over verder verloop van onze relatie (kinderen etc), ze viel in slaap en ik begon behoorlijk na te denken over hoe nu verder... Ik liep naar de computer en wilde uitloggen en gaan slapen.

Toch ging ik zoeken en ik klikte in één keer op de engelmens-tekst(zoals jij hierboven neergezet hebt). Dit sloot precies aan in woorden wat mijn gevoel aangaf toen ik zat na te denken. Vervolgens keek ik naar reacties op mij forumberichten, zag mijn vorige "uitlating" en.. toen las ik jouw bericht.

- Jij plaatst dus diezelfde engelmens-tekst die ik eerder las en je omschrijft heel mooi en exact in jouw woorden precies wat ik voel en te vaak in relaties meegemaakt hebt... toeval?

Ik weet precies hoe je je voelt, je bent niet de enige.. en ik zou ook echt een antwoord willen hebben.. ik wil namelijk met haar verder.. samen oud worden en dan verder tot in de eeuwigheid.. ze is precies mij en toch zijn we tegenpolen in vele zaken. Het gevoel wat ze me geeft is onbeschrijfelijk.. ze lijkt op een engel en dit ziet ze ook in mij.. we zien elkaar ook in onze dromen en het is alsof we dit al hebben meegemaakt.. we voorspellen zo vaak wat er gaat gebeuren.. vaak lachen we erom, maar ook is het soms echt beangstigend.

Nog nooit in eerdere relaties heb ik dit meegemaakt, voorheen hielp ik ze en zij mij en ging ik gemakkelijk verder, vaak door invloed van studie en werk dacht ik vaak.. maar ook toch die onverklaarbare redenen wat jij en de tekst ook omschrijven..

Mijn gedachte kom nu weer naar boven, is het weer zo'n relatie of.. Ik neem onderstaande situatie als voorbeeld..

We sliepen een aantal weken geleden samen en ik werd weer eens midden in de nacht wakker na een heftige vechtdroom (vaak als engel tegen het duister) en nadat ik nog geen minuut wakker was zegt ze in haar slaap.. we moesten gewoon weer een keer samen zijn in dit leven.. ik vroeg haar wat ze daarmee bedoelde, maar ze gaf geen antwoord.. ze sliep gewoon.. toen we wakker werden zei ze dit nooit gezegd te hebben, maar vond het wel een leuke gedachte..

Ik denk dat we enkel moeten accepteren dat het zijn is zoals het is en zo moet zijn.. vele zaken hebben ook wij niet in de hand.. het "lot".. dit laat ons verder groeien in moeilijke situaties en maakt ons sterker.. maar dat ik zeker niet gemakkelijk.

Is dit voor mij (voor jou misschien) een mogelijk antwoord? Ik weet het nu nog niet, maar geeft mij wel rust en laat mij verder gaan in het dagelijks leven..
AV999
AV999 feb 13 '10
NiMS.. Excuses voor de test, wilde weten of je echt was..

NiMS.. Ik zal een deze dagen tijd maken om je antwoord te geven op de vragen die je stelden..
Serenity
Serenity feb 9 '11
Ik dacht dat dit een onderdeel van het Tantra was, klopt dit?
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 5 '13
als je bewust inziet dat je iets niet wil, sluit je hart de poort als het ware... dat gaat vanzelf...

soms doet je gids het want hij heeft ook een poort waar hij de wacht over heeft... de poort naar het hiernamaals
jij beheert de poort van het leven
deze 2 poorten zijn verbonden met het hartchakra... tussen de poorten is de ruimte waarin gecommuniceerd wordt...
Onderbewuste...
Denk maar aan: hoe ik het weet, dat weet ik niet...
maarhet klopt wel!! (Onderbewuste)
Pas als je bewuster wordt besef je dat het een soort van blue-print is... (de waarheid) die is er al...
Alleen daarvoor heb je gewoon een goede band met je gids nodig
hij ziet zulke dingen... en waarschuwt daar waar het nodig is...
hoe beter dit contact, hoe beter je de signalen herkent!

Ik geloof dat de mens een eenheid is...
we zijn allemaal aan elkaar verbonden
Dus blokkeren is eigenlijk niet zo slim, wetende dat alles wat op je pad komt, precies is wat je nodig hebt, om sterker en wijzer van te worden...
Je kan iemand blokkeren alleen je schuift het voor je uit...
vroeg of laat kan je het niet meer voor je uitschuiven, (het is zwaar) en ben je bekaf, van het vechten tegen eigenlijk:jezelf
Je zal het moeten zien als een uitdaging, een levensles...
bedenk daarbij dat er geen dingen op je pad komen, die je niet aan kan...
alles komt precies op tijd wink

groetjes Moonflowertje smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 6 '13
de mens wil zich goed voelen, plezier maken, geen zorgen enz
sommige mensen raken aan de alcohol, of aan cocaine
Ze voelen zich prima...
Tot er inzicht komt, dat het zo niet verder gaat
elke keer die stress hebben voor je volgende shotje
hoe kom ik aan geld, enz enz
het is vaak een ander die negatieve opmerkingen maakt, waardoor ze aan zichzelf gaan twijfelen...
ook het feit dat cocaine en heroine (roken en spuiten) ontzettend verslavend is, omdat na de eerste keer, je eigenlijk al verlangd naar meer, en als je niet meer neemt wordt je zo ontzettend ziek...

eigenlijk zit het gevecht al voordat je het neemt
zal ik het wel of niet doen...

Ik heb daar een beeld van, van Hoog Catharijne Utrecht en al die junks die de hele dag krom lopen omdat ze naar geld aan het zoeken zijn.... gruwelijk
Ik weet dat als je er mee begint, dat je daar ergens eindigt...
(dat wil ik niet tongue)
het is een kwestie van inzicht
en dat kan soms heel lang duren voordat dat komt...
En als het komt, dan vecht je tegen je lichaam, die roept om drugs, anders krijg je jeuk en wordt je ziek
je moet dan wel ontzettend sterk in de schoenen staan om het te laten...
Ik heb wel respect voor de mensen die er uiteindelijk vanaf kunnen blijven wink

groetjes wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki