NiMS.. vergeten te antwoorden of is er geen antwoord?
Er zijn heel veel antwoorden, maar in dit geval gewoon vergeten. Ik vind het alleen lastig om te volgen welke tekst hieronder van jou is, of wat van mij is, of dat je iets vraagt. Maar ik zal mijn best ervoor doen om het te volgen. Misschien kun je de volgende keer mijn tekst "quoten" en de jouwe gewoon neerzetten? Dan is het voor mij wat makkelijker om te volgen.
--------------------------------------------------------------
-20-01-2010 02:25-
NiMS.. alles om elkaar heen is al met elkaar gekoppeld en alles wat is zal zijn..
En je vraag is?
NiMS.. welke bronnen vertellen dat er zielenkoppeling kan plaatsvinden.. behalve de tekst ''Engelenmensen''.
Zoals ik al eerder direct in dat berichtje eronder aangaf, is dat gabriel.
NiMS.. het is mooi dat jullie een tekst hebben uitgebracht waardoor mensen zich verbonden kunnen voelen en eventuele bevestiging kunnen krijgen voor bepaalde gevoelens die zij in zich hebben..
Bewustwording van de energieën creëren bij mensen is licht, veroorzaken dat men gaat denken dat men invloed heeft op het zijn is donker..
De waarheid is enkel bestemd voor wie dit herkent.. hier ligt de verdienste in.. het gegeven vrije wil is het maken van keuzes in situaties die op je pad komen.. niet berust op het creëren van situaties..
oftewel eerder genoemd zielenkoppeling..
En is hier ook nog een vraag?
--27-01-2010 23:20--
NiMS.. alle teksten die op dit forum staan heb ik al bestudeerd gelezen.. dus ook jouw teksten over "Engelmensen".. lees nu ook mijn tekst goed door en kies je antwoord..
En is hier ook een vraag?
NiMS.. mijn vervolg vraag; heeft Gabriël tegen je gesproken of komt het uit andere bronnen? Zo ja.. verklaar die bronnen en toch een kleine test; verklaar de naam Enoch!
Wanneer men met valse tongen spreekt.. voorzie de gevolgen en erken dat alles wat is zal zijn..
Dit had ik ook al beantwoord dus het ontgaat me wat je nu wilt.
NiMS.. dat snapt een "Engelmens" wel toch.. als je wilt voorkomen dat het overige forum deze confrontatie niet leest.. reageer prive.. je snapt wel dat het voor de rest goed zit toch.. dit enkel om een gesloten gesprek te voorkomen..
Meritium in Veritatum Discernendo
---31-01-2010 23:49---
NiMS.. en hoe en wanneer heeft Gabriël dan tegen je gesproken.. en waar was Michael? Welke reden zat er achter dit bezoek.. als je dit mogelijk inmiddels al weet natuurlijk..
Gabriel heeft tegen mij gesproken in augustus 2003, dat is ook wanneer deze website is ontstaan. Hij heeft via automatisch schrift tegen mij gesproken. Michael was er toen nog niet. Die sprak pas tegen mij in augustus 2006 ook via automatisch schrift. De reden hiervan is het verspreiden van de teksten onder de lezers en het bereiken van gelijkgestemden.
NiMS Kies mijn antwoord?.. Er staat kies je antwoord. Hiermee vraag ik of jij antwoord wil geven op mijn eerste tekst.
Dat heb ik gedaan, dus ik weet niet wat je nu precies wilt.
NiMS.. als "boodschapper of ontvanger van hoogste waarheid".. erken je de teksten en begrijp je deze ook toch..
Ik erken en begrijp mijn teksten volledig.
NiMS.. ik zoek enkel verdieping..
Verheerlijking staat gelijk aan dwaling..
Verdieping is altijd goed om na te streven. Wees duidelijk in je intenties en je zal krijgen waar je om vraagt.
NiMS.. we zijn hier niet om elkaar de les te leren.. enkel van elkaar te leren.. toch!
NiMS.. ik doel op deze zin van je..
- Reageer op inhoud en niet op de boodschapper wink.
En daarmee wil je zeggen?
NiMS.. zoals hierboven in drie blokken een reactie op de inhoud..
Klopt en aangezien je bevestigt wat er al staat en geen vragen stelt, is het nogal een gesloten reactie waarmee ik zelf niets kan behalve te zeggen dat ik het met je eens ben. Waarom zoek je bevestiging van de dingen die je al weet?
ik erken namelijk niet dat je een boodschapper bent gezien je reacties en overige teksten op dit forum.
Dat hoef je toch ook niet te erkennen? Waarom is het voor jou belangrijk om mij als een boodschapper te zien? Laat mijn teksten gewoon eens binnenkomen en ervaar wat het met je doet.
Je mag je wel iets bescheidener opstellen of niet!
Ik vind dit een vreemde vraag. Wat wordt hier in jezelf geraakt dat jij vind dat ik me niet bescheiden naar jou toe opstel?
NiMS.. Is Gabriël wel tot je gekomen.. je bent niet de enige uitgever van de engelenmens teksten.. maakt niet uit.. de mens is snel verleidt om zichzelf te verheven.
Jammer dat jij vind dat als Gabriel je bezoekt je dan ook meteen verheven zou zijn. Dat is voor mij namelijk helemaal niet zo. Ik ben juist blij dat ik niet de enige uitgever van engelen teksten ben, want dat is namelijk precies waarom de teksten op zo veel plaatsen te lezen zijn. Verspreiding is veel belangrijker om het doel te bereiken.
Wat roept verhevenheid voor een gevoel bij jou op?
Als je maar enkel open en eerlijk bent naar jezelf en de Ene! Verantwoording afleggen voor je eigen woorden en daden leidt tot het Licht.
En leidt tot jezelf. Daar waarom wij allen hier zijn.
NiMS.. laatste poging om tot een discussie te komen.. zie dit niet als een excuus om dan ook dit bericht te vermijden he

!
Is het gelukt?