Loading...
nl

Hoe maak je een zielenkoppeling?

Richie Richard
Richie Richard apr 13 '09
Jaa, sorry dat ik je wakker hield xD..
Al weet ik echt niet meer waarom .. Ik denk dat ik het onbewust deed. Excuses daar voor. Btw, mocht ik vaker iets doen, en je wilt het hier zeggen, mag je gerust mijn naam noemen hoor wink

Maar ik herken dit eigenlijk niet.. Als ik mij afkoppel van iemand, krijg ik juist een tevreden gevoel.. Vaak omdat ik ze dan een plezier gedaan heb.
Emuca
Emuca apr 13 '09
Ik was toch al half wakker. smileDus geen probleem.

Ik vind het denk ik gewoon veels te 'fijn' om met een ziel verbonden te zijn. Dat ik me daarom verdrietig voel bij het loskoppelen.
Harbringer
Harbringer jun 15 '09
Ik zou dit ook wel eens willen testen.
admin
admin jun 16 '09
Ik zou dat niet doen als test!
admin
admin jun 18 '09
Origineel bericht van: Harbringer
Ik zou dit ook wel eens willen testen.


Wat bedoel je met testen???? Een zielenkoppeling maken is lijkt mij een heel mooi gebaar en een mooi warm gevoel, maar heeft niets te maken met testen, of zie ik dat verkeerd?
admin
admin jun 18 '09
Nee, testen is niet de goede manier om te doen. In een ver verleden heb ik dit wel eens "getest". Het was een ongevraagd bezoek van mij aan een collega toen met wie ik een goede band had. Zij stond open voor dit soort zaken en ik heb gevisualiseerd dat ik een bezoek aan haar bracht en haar een vraag zou stellen. Het was in de avond en toen ik haar "zag" lag ze in bed. Ik stelde haar toch een vraag waarvan ik dacht dat ze deze niet hoorde, maar de vraag was echt uit mijn hart.

De komende paar dagen zag ik haar niet en begon me al af te vragen.. toen ik haar de volgende dag tegenkwam, keek ze me niet aan en ze zei alleen maar nee. Ze was boos en er eigenlijk niet van gediend dat ik dit zo op deze manier heb gedaan, maar dit heeft ze nooit verder tegen me gezegd. Maar daarom: ongevraagd, nee, spontaan is wat anders.
Harbringer
Harbringer jun 18 '09
Ik bedoel testen met iemand die dat ook wilt testen, het gaat er toch om dat je elkaar kan emailen met je gedachten ofzo als ik het goed begrijp? xD
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 18 '09
Origineel bericht van: Harbringer
Ik bedoel testen met iemand die dat ook wilt testen, het gaat er toch om dat je elkaar kan emailen met je gedachten ofzo als ik het goed begrijp? xD


Testen, is niet mijn idee. Ervaren is een ander. Er zijn vast mensen die met je willen testen, ik vraag me alleen of ervaar je dan ook wat het is??

En het is veeeeel meer dan in gedachten mailen.. Maar dat mag je zelf eens ervaren.

Liefs Paulette
Maryssa
Maryssa jun 18 '09
Ik heb eens getest met mijn leraar van de cursus Intuitieve en helende vaardigheden die ik toen bij hem volgde. Hij heeft mij een bezoek gebracht toen ik in bed lag. Ik kon voelen dat hij me een kus gaf en dat was nou weer niet de bedoeling....

Wat ik wil zeggen is dat je heel voorzichtig moet zijn met wie je het doet en met welke intentie. Het kan voor de ontvanger heel kwetsbaar voelen. Dat was in mijn geval tennminste wel zo.
admin
admin okt 1 '09
Is het de uiteindelijke bedoeling van het zielenkoppelingsproces dat "de geholpene" volledig losgelaten wordt?
Dat heeft verder alleen "goede" gevolgen??
admin
admin okt 1 '09
Maryssa dat was geen zielekoppeling, hoor.
Dat was zijn Dubbel.. die tot bij jou kwam.
Emuca
Emuca okt 1 '09
Dubbel?
admin
admin okt 2 '09
energetisch dubbel.
vb, jij stelt je open voor een healing en ik stel me open om een healing te geven. Vanop afstand!
Vanuit deze openheid ontstaat er soort tweede zichzelf in energie. Het lijkt dan alsof je werkelijk bij elkaar bent, maar het is het energetisch dubbel. Op die manier kan er heel veel healende dingen gebeuren, oa.
admin
admin okt 2 '09
wordt ook spiritueel dubbel genoemd.. wie weet worden daar nog andere namem aan gegeven.
admin
admin okt 2 '09
Bellefleur hoe weet je dat je bezig bent zielenkoppeling of met een healing dmv spiritueel dubbel ?
admin
admin okt 2 '09
Als ik een healing doe, vanop afstand, via spiritueeel Dubbel, is er geen koppeling met het andere dubbel.
Das ook niet aangewezen, want er blijft anders energie plakken bij je die je dan te zuiveren hebt, en virsa versa.
Ik doe niet aan zielenkoppeling.
Maryssa
Maryssa okt 2 '09
Quote:
Bellefleur: Maryssa dat was geen zielekoppeling, hoor.
Dat was zijn Dubbel.. die tot bij jou kwam.

Dat zou kunnen inderdaad dat dat zijn dubbel was. Ik ben daar nog niet zo in thuis, vind het wel interessante materie. Had nog niet eerder van het begrip dubbel gehoord.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 2 '09
Origineel bericht van: Artemis
Is het de uiteindelijke bedoeling van het zielenkoppelingsproces dat "de geholpene" volledig losgelaten wordt?
Dat heeft verder alleen "goede" gevolgen??

Nee, in mijn ogen is het uiteindelijk de bedoeling dat iedereen met iedereen gekoppeld is, en er dus niets losgelaten hoeft te worden.
Emuca
Emuca okt 4 '09
Oh, dan is dat bij mij ook een soort dubbel... Denk ik.
gabriel
gabriel okt 20 '09
wat ik mij afvraag, nu ik dit gelezen heb, ook al is er lang niet gereageerd op dit topic, waarom je een zielenverbinding tot stand zou brengen. wat is het doel. iemand helen? of liefde versturen?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki