Loading...
nl

Hoe maak je een zielenkoppeling?

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 20 '09
Zie: http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/gabriel/12_zielen%20koppelen.htm

Het koppelen van zielen geeft ongekende krachten waarmee er een nieuwe stap in de menselijke evolutie gezet kan worden.

Deze link kan goed gebruikt worden om stilstaande zielen verder te helpen. Deze link is ook bruikbaar voor een heel ander doel, namelijk "compatibel" worden met zielen met een hogere afstemmingsfrequentie. Hierdoor is "contact" met de verder geëvolueerde zielen ineens een stuk eenvoudiger geworden.

Wanneer er voldoende zielen gekoppeld zijn kan zelfs de afstemmingsfrequentie van God worden bereikt. Je kunt dit de komst van God op aarde noemen.
gabriel
gabriel okt 21 '09
ok, dat snap ik. maar hoe herken je dan de zielen met een hogere afstemmingsfrequentie?

ik merk namelijk dat ik veel van anderen voel, is dat hetzelfde?

groetjes Gabriel
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 21 '09
Nee dat is niet hetzelfde. Heb je ooit contact gehad met een engel? Dat is de hogere afstemmingsfrequentie.
gabriel
gabriel okt 21 '09
ja, ik heb contact met twee engelen, met de 1 meer dan de ander. heb ik mij dan op hun afgestemd of zij op mij? of wij weer op elkaar. en hoe gaat dat dan met mensen?

intrigerend onderwerp hoor Nims
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 22 '09
Jullie hebben je op elkaar afgestemd. En met mensen gaat het op precies dezelfde manier.
AV999
AV999 jan 20 '10
NiMS.. alles om elkaar heen is al met elkaar gekoppeld en alles wat is zal zijn..

NiMS.. welke bronnen vertellen dat er zielenkoppeling kan plaatsvinden.. behalve de tekst ''Engelenmensen''.

Er vindt zich namelijk altijd ''koppeling'' plaats.. Als twee ''mensen'' bij elkaar zijn en zich concentreren op de energieën van de elementen is er altijd een versterkt gevoel aanwezig.. het is niet zo dat men elkaar dan koppelt met elkaars ziel, want alles is al met elkaar verbonden.

NiMS.. het is mooi dat jullie een tekst hebben uitgebracht waardoor mensen zich verbonden kunnen voelen en eventuele bevestiging kunnen krijgen voor bepaalde gevoelens die zij in zich hebben..

Bewustwording van de energieën creëren bij mensen is licht, veroorzaken dat men gaat denken dat men invloed heeft op het zijn is donker..

De waarheid is enkel bestemd voor wie dit herkent.. hier ligt de verdienste in.. het gegeven vrije wil is het maken van keuzes in situaties die op je pad komen.. niet berust op het creëren van situaties..

oftewel eerder genoemd zielenkoppeling..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 20 '10
Gabriel heeft het ook over de zielenkoppeling:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/gabriel/12_zielen%20koppelen.htm

Voor de rest kan je inderdaad op vele manieren koppelen. Dat is helemaal waar.
AV999
AV999 jan 27 '10
NiMS.. alle teksten die op dit forum staan heb ik al bestudeerd gelezen.. dus ook jouw teksten over "Engelmensen".. lees nu ook mijn tekst goed door en kies je antwoord..

NiMS.. mijn vervolg vraag; heeft Gabriël tegen je gesproken of komt het uit andere bronnen? Zo ja.. verklaar die bronnen en toch een kleine test; verklaar de naam Enoch!

Wanneer men met valse tongen spreekt.. voorzie de gevolgen en erken dat alles wat is zal zijn..

NiMS.. dat snapt een "Engelmens" wel toch.. als je wilt voorkomen dat het overige forum deze confrontatie niet leest.. reageer prive.. je snapt wel dat het voor de rest goed zit toch.. dit enkel om een gesloten gesprek te voorkomen..

Meritium in Veritatum Discernendo
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 28 '10
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito
NiMS.. alle teksten die op dit forum staan heb ik al bestudeerd gelezen.. dus ook jouw teksten over "Engelmensen".. lees nu ook mijn tekst goed door en kies je antwoord..

Kies mijn antwoord?
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

NiMS.. mijn vervolg vraag; heeft Gabriël tegen je gesproken of komt het uit andere bronnen? Zo ja.. verklaar die bronnen en toch een kleine test; verklaar de naam Enoch!

Nee er zijn geen andere bronnen en hij heeft tot mij gesproken. Verklaar de naam Enoch? Het eerste beeld dat in mij opkomt was een groot wit paard met witte vleugels, maar geen idee wat ik daar verder mee moet.
Origineel bericht van: Akhnookh999Adito

Wanneer men met valse tongen spreekt.. voorzie de gevolgen en erken dat alles wat is zal zijn..

NiMS.. dat snapt een "Engelmens" wel toch.. als je wilt voorkomen dat het overige forum deze confrontatie niet leest.. reageer prive.. je snapt wel dat het voor de rest goed zit toch.. dit enkel om een gesloten gesprek te voorkomen..

En met confrontatie bedoel je? Volgens mij ben je eerder kritisch naar de informatie die je leest en dat vind ik juist heel goed! Bekijk de informatie zoals die is en bepaal voor jezelf wat het met je doet. Reageer op inhoud en niet op de boodschapper wink.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 31 '10
Moet je een zielenkoppeling maken of krijg je m wederzijds aangereikt??
AV999
AV999 jan 31 '10
NiMS.. en hoe en wanneer heeft Gabriël dan tegen je gesproken.. en waar was Michael? Welke reden zat er achter dit bezoek.. als je dit mogelijk inmiddels al weet natuurlijk..

NiMS Kies mijn antwoord?.. Er staat kies je antwoord. Hiermee vraag ik of jij antwoord wil geven op mijn eerste tekst.

NiMS.. als "boodschapper of ontvanger van hoogste waarheid".. erken je de teksten en begrijp je deze ook toch..

NiMS.. ik zoek enkel verdieping..

Verheerlijking staat gelijk aan dwaling..

NiMS.. we zijn hier niet om elkaar de les te leren.. enkel van elkaar te leren.. toch!

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '10
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Moet je een zielenkoppeling maken of krijg je m wederzijds aangereikt??



Wat bedoel je precies?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 1 '10
Origineel bericht van: NiMS
Er is al veelvuldig gesproken over de zielenkoppeling, maar nog nergens staat echt uitgelegd hoe je dit maakt. Voor de duidelijkheid, een zielenkoppeling wordt altijd tussen 2 entiteiten gemaakt (en misschien zelf wel tussen meerdere mensen dan 2, heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd) die er ook open voor staan. Je kan dus geen zielenkoppeling maken met iets dat er niet voor open staat.


Ik hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is, en ik lees graag jullie ervaringen smile.


Jij vraagt in mijn vorig bericht hoe ik het bedoel. Ik vraag jou namelijk of je de zielenkoppeling actief moet maken, of dat het ook anders kan.

Volgens mijn gevoel is er een verschil met wat jij doet, en wat ook kan.

Jij beschrijft een actieve koppeling via het vleugelchakra wat tijdelijk stand houdt.
Ik ben er van overtuigd dat als de kosmos je een kado geeft een zielenkoppeling meer defintief is. En zuiverder.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '10
Ah ik snap je vraag. Ik wist niet waar je aan refereerde. Om antwoord te geven moet ik inderdaad actief een koppeling maken. Als ik niets doe, wordt er niet gekoppeld. Ook niet automatisch.

Over wat jij bedoeld met een zielenkoppeling vanuit de kosmos, dat weet ik niet. Ik heb het in ieder geval ook niet meegemaakt en vraag me af of het hetzelfde is. Ik weet in ieder geval wel, dat dit absoluut niet de onbreekbare band is, die je met een tweelingziel hebt. Want ik weet ook hoe zo'n koppeling voelt. Dat is niet hetzelfde.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 3 '10
Klopt. De band met een tweelingziel is idd anders. De band vanuit de kosmos zal anders zijn dan hetgeen je via een vleugelchakra (tijdelijk)legt. Hoe lang een verbinding vanuit de kosmos standhoudt, of beter gezegd, wat deze weer wegneemt, weet ik ook niet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '10
Kan jij aangeven wat je bedoeld met een band vanuit de kosmos? Heb je hier ervaring mee?
AV999
AV999 feb 11 '10
NiMS.. vergeten te antwoorden of is er geen antwoord?
--------------------------------------------------------------

-20-01-2010 02:25-
NiMS.. alles om elkaar heen is al met elkaar gekoppeld en alles wat is zal zijn..

NiMS.. welke bronnen vertellen dat er zielenkoppeling kan plaatsvinden.. behalve de tekst ''Engelenmensen''.

Er vindt zich namelijk altijd ''koppeling'' plaats.. Als twee ''mensen'' bij elkaar zijn en zich concentreren op de energieën van de elementen is er altijd een versterkt gevoel aanwezig.. het is niet zo dat men elkaar dan koppelt met elkaars ziel, want alles is al met elkaar verbonden.

NiMS.. het is mooi dat jullie een tekst hebben uitgebracht waardoor mensen zich verbonden kunnen voelen en eventuele bevestiging kunnen krijgen voor bepaalde gevoelens die zij in zich hebben..

Bewustwording van de energieën creëren bij mensen is licht, veroorzaken dat men gaat denken dat men invloed heeft op het zijn is donker..

De waarheid is enkel bestemd voor wie dit herkent.. hier ligt de verdienste in.. het gegeven vrije wil is het maken van keuzes in situaties die op je pad komen.. niet berust op het creëren van situaties..

oftewel eerder genoemd zielenkoppeling..

--------------------------------------------------------------

--27-01-2010 23:20--
NiMS.. alle teksten die op dit forum staan heb ik al bestudeerd gelezen.. dus ook jouw teksten over "Engelmensen".. lees nu ook mijn tekst goed door en kies je antwoord..

NiMS.. mijn vervolg vraag; heeft Gabriël tegen je gesproken of komt het uit andere bronnen? Zo ja.. verklaar die bronnen en toch een kleine test; verklaar de naam Enoch!

Wanneer men met valse tongen spreekt.. voorzie de gevolgen en erken dat alles wat is zal zijn..

NiMS.. dat snapt een "Engelmens" wel toch.. als je wilt voorkomen dat het overige forum deze confrontatie niet leest.. reageer prive.. je snapt wel dat het voor de rest goed zit toch.. dit enkel om een gesloten gesprek te voorkomen..

Meritium in Veritatum Discernendo

--------------------------------------------------------------

---31-01-2010 23:49---
NiMS.. en hoe en wanneer heeft Gabriël dan tegen je gesproken.. en waar was Michael? Welke reden zat er achter dit bezoek.. als je dit mogelijk inmiddels al weet natuurlijk..

NiMS Kies mijn antwoord?.. Er staat kies je antwoord. Hiermee vraag ik of jij antwoord wil geven op mijn eerste tekst.

NiMS.. als "boodschapper of ontvanger van hoogste waarheid".. erken je de teksten en begrijp je deze ook toch..

NiMS.. ik zoek enkel verdieping..

Verheerlijking staat gelijk aan dwaling..

NiMS.. we zijn hier niet om elkaar de les te leren.. enkel van elkaar te leren.. toch!

--------------------------------------------------------------
NiMS.. ik doel op deze zin van je..

- Reageer op inhoud en niet op de boodschapper wink.

NiMS.. zoals hierboven in drie blokken een reactie op de inhoud.. ik erken namelijk niet dat je een boodschapper bent gezien je reacties en overige teksten op dit forum. Je mag je wel iets bescheidener opstellen of niet!

NiMS.. Is Gabriël wel tot je gekomen.. je bent niet de enige uitgever van de engelenmens teksten.. maakt niet uit.. de mens is snel verleidt om zichzelf te verheven. Als je maar enkel open en eerlijk bent naar jezelf en de Ene! Verantwoording afleggen voor je eigen woorden en daden leidt tot het Licht.

NiMS.. laatste poging om tot een discussie te komen.. zie dit niet als een excuus om dan ook dit bericht te vermijden he laugh!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 11 '10
Beste schrijver.

What ever your name is. Je zegt het, ik denk het.Niet altijd even gemakkelijk.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 11 '10
Origineel bericht van: NiMS
Kan jij aangeven wat je bedoeld met een band vanuit de kosmos? Heb je hier ervaring mee?


Ja.

Ten tijde van jouw toppic voelde het niet als juist. Nu snap ik het. Ik heb een gestuurde zielenkoppel vanuit de kosmos mogen ervaren. En mocht je je afvragen, sinds vorig jaar al.

Ik wil het even aanvullen. Ik zei, voelde niet juist. Wat ik daarmee bedoel is dat ik toen al het idee had dat er een gegunde manier was. En dat is gebleken.
TravelinThru
TravelinThru feb 11 '10
Origineel bericht van: NiMS
Het is niet raar als je dit leest:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/7_10_voelen%20zich%20alleen.htm

"Een Engelmens heeft geen identiteit. Het voelt zich vaak onbegrepen en alleen. Wanneer de Engelmens een andere ziel verder helpt, wordt deze zich ook bewust van deze andere ziel. Bij het insluiten van deze ziel kan er ook een gevoel van diepe binding ontstaan. De Engelmens wordt weer herinnerd aan de individualiteit die het ooit had. Daarmee komen ook de beperkingen van de ziel weer boven en kan de Engelmens zich weer even gewoon mens voelen. Dit heeft meteen tot gevolg dat de Engelmens zich in dit gevoel kan verliezen vanwege de kracht die het heeft.

Bij het loslaten van de "geholpen" ziel, treedt er direct een gevoel van eenzaamheid op, omdat het vertrouwde gevoel van de ziel is verdwenen. Ineens draait alles weer om het grotere doel en is er geen excuus meer om je van je taak af te houden. Op die momenten beseft de engel zich, dat zij niet uniek is en er alleen maar is om te geven. Het gemis van een ziel is op die momenten duidelijk voelbaar.

Dit gemis heeft wel degelijk een functie en is een oerinstinct van de Engelmens. Het is altijd op zoek naar een nieuwe "prooi" om verder te helpen. Het is een drift die gestuurd wordt door het goddelijke plan: een gekoppeld netwerk van nieuwe zielen in een universeel netwerk. De komst van God op aarde."


Het is al een oud berichtje, maar herken mezelf hierin momenteel.
Het vreemde is, dat dit dus door mijn gedachten ging vandaag, en nu dit bericht toevallig lees.
Heb nog nooit eerder van een Engelmens gehoord overigens, voor mij nieuw.
Maar, ik dacht vanmiddag in mijzelf, dat het wel lijkt of ik enkel relaties aan ga om de ander een duwtje in de rug te geven, ergens over een onzekerheid heen te stappen, en dat ze dan vervolgens weer door gaan.
Ook op dit moment heb ik dat net mee gemaakt, en heb een soort van heimwee gevoel wat ik niet echt kan plaatsen.
Ook een soort van eenzaamheid, terwijl ik niet echt eenzaam ben en veel mensen om me heen heb.
Nog nooit heb ik ook zoveel moeite gehad een relatie los te laten als deze, het is alsof ik uit een word getrokken. Alsof ik moeite heb om met beide benen weer op de grond te gaan staan, en mijn eigen leven weer op te pakken.
We vingen elkaars gedachten op, zeiden of deden wat de ander dacht, en gaven elkaar zelfs antwoorden in onze dromen. Ik voel mij enorm thuis bij zijn ziel, en miss daarom ook de heimwee gevoel.

Misschien dat iemand mij hier mee kan helpen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki