NiMS.. vergeten te antwoorden of is er geen antwoord?
--------------------------------------------------------------
-20-01-2010 02:25-
NiMS.. alles om elkaar heen is al met elkaar gekoppeld en alles wat is zal zijn..
NiMS.. welke bronnen vertellen dat er zielenkoppeling kan plaatsvinden.. behalve de tekst ''Engelenmensen''.
Er vindt zich namelijk altijd ''koppeling'' plaats.. Als twee ''mensen'' bij elkaar zijn en zich concentreren op de energieën van de elementen is er altijd een versterkt gevoel aanwezig.. het is niet zo dat men elkaar dan koppelt met elkaars ziel, want alles is al met elkaar verbonden.
NiMS.. het is mooi dat jullie een tekst hebben uitgebracht waardoor mensen zich verbonden kunnen voelen en eventuele bevestiging kunnen krijgen voor bepaalde gevoelens die zij in zich hebben..
Bewustwording van de energieën creëren bij mensen is licht, veroorzaken dat men gaat denken dat men invloed heeft op het zijn is donker..
De waarheid is enkel bestemd voor wie dit herkent.. hier ligt de verdienste in.. het gegeven vrije wil is het maken van keuzes in situaties die op je pad komen.. niet berust op het creëren van situaties..
oftewel eerder genoemd zielenkoppeling..
--27-01-2010 23:20--
NiMS.. alle teksten die op dit forum staan heb ik al bestudeerd gelezen.. dus ook jouw teksten over "Engelmensen".. lees nu ook mijn tekst goed door en kies je antwoord..
NiMS.. mijn vervolg vraag; heeft Gabriël tegen je gesproken of komt het uit andere bronnen? Zo ja.. verklaar die bronnen en toch een kleine test; verklaar de naam Enoch!
Wanneer men met valse tongen spreekt.. voorzie de gevolgen en erken dat alles wat is zal zijn..
NiMS.. dat snapt een "Engelmens" wel toch.. als je wilt voorkomen dat het overige forum deze confrontatie niet leest.. reageer prive.. je snapt wel dat het voor de rest goed zit toch.. dit enkel om een gesloten gesprek te voorkomen..
Meritium in Veritatum Discernendo
---31-01-2010 23:49---
NiMS.. en hoe en wanneer heeft Gabriël dan tegen je gesproken.. en waar was Michael? Welke reden zat er achter dit bezoek.. als je dit mogelijk inmiddels al weet natuurlijk..
NiMS Kies mijn antwoord?.. Er staat kies je antwoord. Hiermee vraag ik of jij antwoord wil geven op mijn eerste tekst.
NiMS.. als "boodschapper of ontvanger van hoogste waarheid".. erken je de teksten en begrijp je deze ook toch..
NiMS.. ik zoek enkel verdieping..
Verheerlijking staat gelijk aan dwaling..
NiMS.. we zijn hier niet om elkaar de les te leren.. enkel van elkaar te leren.. toch!
NiMS.. ik doel op deze zin van je..
- Reageer op inhoud en niet op de boodschapper wink.
NiMS.. zoals hierboven in drie blokken een reactie op de inhoud.. ik erken namelijk niet dat je een boodschapper bent gezien je reacties en overige teksten op dit forum. Je mag je wel iets bescheidener opstellen of niet!
NiMS.. Is Gabriël wel tot je gekomen.. je bent niet de enige uitgever van de engelenmens teksten.. maakt niet uit.. de mens is snel verleidt om zichzelf te verheven. Als je maar enkel open en eerlijk bent naar jezelf en de Ene! Verantwoording afleggen voor je eigen woorden en daden leidt tot het Licht.
NiMS.. laatste poging om tot een discussie te komen.. zie dit niet als een excuus om dan ook dit bericht te vermijden he
!