Loading...
nl

Wie doen er hier allemaal pendelen..?

Cialara
Cialara jul 17 '09
Mmmm, weet niet, wil eigenlijk even een weekje er echt zijn voor de kids en manlief... en als ik ga pendelen, wil ik rust en stilte om me heen, gaat niet echt werken denk ik blush
admin
admin jul 17 '09
Nee, dat klopt wel, rust en stilte is wel belangrijk natuurlijk. En mijn kinderen zijn ouder, dus ik kijk ook weer vanuit een ander perspectief misschien wink
Cialara
Cialara jul 17 '09
Ja, dat is toch wel een verschil hoor, of ze 3 zijn of 12 grinGelukkig heb ik allebei in mijn gezin, ha ha ha, dat maakt het lekker makkelijk wink
admin
admin jul 17 '09
Jazeker!! En ik heb ze hier rondlopen van 13,15 en 18....dus ja, dat is een groot verschil smile
Cialara
Cialara jul 17 '09
Maar ook niet altijd makkelijk denk ik, zitten toch ook in de pubertijd enzo? Geeft weer andere stress vind ik, maar er valt wel beter mee te praten en afspraken mee te maken smile
Cialara
Cialara jul 17 '09
FF terug op topic; het is erg leuk om te doen, en ik vind het heel mooi om te zien hoe zo'n kristal op je reageert grin
admin
admin jul 18 '09
Je onderbewuste stuurt de pendel (is mijn mening) de pendel moet altijd naar je luisteren, wil niet zeggen dat je ook de antwoorden krijgt die je wil. Ik kan overal pendelen, zelfs midden in een winkel met allemaal mensen om me heen, het is ook een kwestie van durven wellicht. Maar ik heb makkelijk praten, pendel al heel lang.
admin
admin jul 18 '09
Ik denk dat je het inderdaad overal kan, omdat je al heel lang pendelt. Je onderbewustzijn moet goed afgestemd worden lijkt me op het fenomeen pendelen.
Maar ik denk dat als je je er genoeg in verdiept, dat het dan gewoon goed komt. Of als je er lang genoeg mee geoefend hebt. Wat denk jij, Karin, dat het zo ook werkt zoals ik het denk?

Liefs,
Marjan
Fatna
Fatna jul 18 '09
geloven jullie ook echt wat de pendel "voorspelt"?
(ik hoor namelijk vaak het antwoord, ik neem het met een korrel zout)
admin
admin jul 18 '09
De korrel zout denk ik is de uitleg die degene die pendelt eraan geeft. Dit wel degelijk vanuit zijn/haar onderbewustzijn. En als dat niet strookt met de jouwe, krijg je misschien een vertwijfeling. Het is puur Weten dat maakt dat ik wel in pendelen geloof, ja zeker wel.

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 18 '09
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen, dan komt het vanzelf goed Marjan. je zult merken als je langer bezig bent dat je je pendel ook gaat "kennen" en dat je precies weet wat de beweging die hij maakt betekent.
De pendel voorspelt niet, geeft alleen ja, nee, of misschien.
Ik gebruik geen kaarten maar ga puur op de beweging van de pendel af. De pendel reageert ook vanuit je bewustzijn, je innerlijk weten Marjan.
admin
admin jul 18 '09
Ben ik absoluut met je eens, Karin!!

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara aug 27 '09
Heb pas bij een familie lid gependeld... zij is in verwachting en ik zei dat ik m'n pendel bij me had en dat ik kon proberen te zeggen of ze een jongen of een meisje bij zich draagt. Ze was enthousiast dus mocht ik het gelijk doen. Ik had zelf eigenlijk geen enkele verwachting en vroeg dus; wordt het een jongetje? De pendel begon heftig te slingeren, wat bij mij dus JA betekend. Ook nog even een controle vraag; wordt het een meisje? Pendel ging rondjes draaien, wat bij mij NEE betekend. Dus hij was heel duidelijk en uitgesproken, geen twijfel. Nu nog kijken of mijn onderbewuste dat via de pendel goed heeft gezien. November wordt het kindje geboren grin
Heidelroos
Heidelroos aug 27 '09
Zo nu en dan.
Kep laatst een Godinnenpendel gekocht.. hele fijne..
de andere was echt een ouwetje, dus zit nu in mijn 'bewaarzakje'


Pendelen is iets wat ontstaat in relatie tot je eigen pendel smile
Best leuk om te doen.
Changing
Changing aug 27 '09
Het pendelen doe ik vooral in een periode dat ik met veel vragen zit en er niet direct een antwoord op heb. Soms is dat dagelijks, soms zit er ook een hele tijd tussen. Wat ik wel regelmatig pendel is hoe het ervoor staat met mijn chakra's. Zijn deze 'in de war' dan probeer ik dat met Reiki weer in balans te krijgen.
Cialara
Cialara aug 27 '09
Dit vind ik heel interessant Changing!

Hoe doe je dat dan? Dat pendelen hoe het ervoor staat met je chakra's?

Houd je de pendel dan boven of voor je lijf op het punt waar de chakra's zitten? Of stel je vragen aan je pendel?
Changing
Changing aug 27 '09
Het kan middels de pendel boven je chakra's te houden, maar ik heb ook een speciale chakra pendelkaart met de punten voor elke chakra. Ik hou mijn pendel dan boven bv. mijn kruinchakra op de kaart en vraag de pendel hoe het gesteld is met de betreffende chakra. De pendel gaat dan links- of rechtsom draaien. De chakra's zijn in balans als ze om en om de andere kant opdraaien. Dus kruinchakra linksom, voorhoofdschakra rechtsom etc. Als er disbalans is dan draait de pendel de 'verkeerde' kant op dan de kant waarop ie verondersteld is te draaien.
Mocht de kruinchakra verstoord zijn dan blijkt dat ook door een verkeerde draairichting.
Cialara
Cialara aug 27 '09
Dank je voor je uitleg Changing smileDat is heel interessant. En heb je dan zelf die speciale chakra pendelkaart gemaakt of heb je die ergens gekocht?
Changing
Changing aug 27 '09
Die heb ik gekregen van mijn Reiki lerares. Zij heeft toen ook deze uitleg gegeven en ik moet zeggen dat het me vaak heel behulpzaam is.
Cialara
Cialara aug 28 '09
Mooi hoor, zo'n kadootje. Ik kan me voorstellen dat je er veel aan hebt. Ik heb zelf nog maar kort een pendel, en probeer uit wat ik er mee kan, dus dan is dit soort informatie heel erg leuk. Ik denk dat ik zelf maar zo'n kaart ga maken, moet te doen zijn...

Groetjes Jorine
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki