Loading...
nl

Wie doen er hier allemaal pendelen..?

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 21 '09
Dat ligt eraan wat jouw pendel betekenissen is. Ik zou je aanraden om er even een boekje over aan te schaffen, zodat daarin helder wordt uitgelegd wat het precies is en hoe je het kan leren.
koenewoen
koenewoen feb 21 '09
Zelf pendel ik ook af en toe. Maar de pendel geeft mij eigenlijk enkel de antwoorden die ikzelf wil horen. Nochtans maak ik mijn geest leeg van gedachten. Nu heb ik hem terug opgeborgen. Later zal ik mij er nog eens aan wagen.
Helma
Helma feb 21 '09
Ik heb mijn pendelboekje uitgeleend, maar ik weet niet meer aan wie cry

Gelukkig heb ik de pendel nog laugh
koenewoen
koenewoen feb 21 '09
alleszinds niet aan mij. Anders zou ik het misschien kunnen.
Helma
Helma feb 21 '09
laugh
Cialara
Cialara jul 8 '09
Hoi allemaal,

Het topic is alweer een beetje oud, maar ik heb vandaag m'n allereerste pendel gekocht, en er een beetje mee gestoeid grin
Ik vond het wonderbaarlijk dat als ik "ja" zeg, dat ie dan gaat bewegen in een rechte verticale lijn, en als ik "nee" zeg, gaat ie rondjes draaien. Ik vind dit op zich al zo speciaal! Had nooit gedacht dat ik dat zou kunnen.

Heb ook gevraagd of er iemand anders mee mocht pendelen en het antwoord was nee. En toen ik vroeg of ik ermee mocht pendelen was het antwoord ja... eigenlijk wel heel erg mooi!

S zag natuurlijk gelijk dat het wel goed zit tussen die pendel en mij, op zijn manier; de uitstraling van de pendel bij mij was enorm volgens hem grin

Ga er lekker vragen op uitoefenen die ik lekker simpelweg met ja of nee beantwoord wil hebben. Want alle orakels ten spijt, dat vind ik soms toch wel erg vaag. Tja, ik blijf een simpele ziel hè? smile
admin
admin jul 8 '09
Mooi is dat he! Ik heb het ook al een hele poos niet gedaan winkMisschien dat ik het dit weekend weer eens ga proberen. Mijn pendel hangt hier voor bij het raam.
Wil hem eigenlijk zuiveren. Wie weet hoe ik dat het beste kan doen? Ik heb een bergkristal.... Hij hangt wel altijd in de ochtendzon....

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 9 '09
20 minuten onder stromend water afspoelen, opladen in maanlicht of zonlicht.
Een nacht in de aarde zuivert ook of in een schaal met hematiet leggen.
admin
admin jul 9 '09
Dank je wel Karin, voor je uitleg.
Mijn gevoel zegt dat ik het inderdaad een nacht in de aarde moet doen, want in zonlicht is het al elke dag en daarna afspoelen onder stromend water.

Nogmaals thnxxx
Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara jul 9 '09
Als je net een nieuwe pendel hebt moet je hem dan ook eerst zuiveren en of opladen Karin? Ik heb er een van roze kwarts. Heb hem wel Reiki gegeven (dat gaat eigenijk automatisch, maar heb het nog even extra gedaan).
admin
admin jul 10 '09
Ik zou dat wel doen, je weet niet wie de steen allemaal in handen heeft gehad. In principe moet je een nieuwe steen altijd eerst reinigen, dan pas dragen of gebruiken waar je hem/haar voor nodig hebt.
Cialara
Cialara jul 17 '09
Heb net even met m'n pendel geoefend, het gaat wel aardig, maar alleen met de dingen die ik echt kan weten, als ik iets anders vraag lukt dat nog niet zo goed.

Heb wel de aura van mijn pendel net gezien; zo mooi! Hij was wel twee keer zo groot grinVond het wel heel bijzonder om dit te mogen zien...
admin
admin jul 17 '09
geweldig om te ervaren, Jorine!!

En ja, ik denk dat ook hier vertrouwen een grote rol speelt, vertrouwen dat het antwoord op je vraag goed zal zijn. Want nu "voelt" de pendel de twijfel. Het is jouw energie en de energie uit de kosmos die de pendel stuurt.

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara jul 17 '09
Nee hoor, ik twijfel niet, maar ik vraag bijvoorbeeld naar de temperatuur in de woonkamer of die hoger is dan... en dan ga ik daarna kijken en dan klopt het niet. Maar op de vragen die ik wel kan weten; reageert hij goed, dus ik echt wel vertrouwen, maar misschien zijn mijn eigen gaven nog niet ver genoeg ontwikkeld grinik weet het; Oefening baart kunst hè!
admin
admin jul 17 '09
Dat absoluut!!!! smile
Maryssa
Maryssa jul 17 '09
Herkenbaar ik heb dat ook met mijn pendel. Maar ik moet denk ik ook wat vaker oefenen. Ergens heb ik ook gelezen dat het goed is om de pendel bij je te dragen bijvb in je broekzak om jouw energie en die van de pendel te synchroniseren. Het is het proberen waard. Mijn pendel is van opaliet, rozenkwarts lijkt me ook erg mooi.
Cialara
Cialara jul 17 '09
Ja, ik ben helemaal gek op rozenkwarts grinhelemaal sinds ik een dochter heb, vind ik roze mooi. Het straalt gewoon zachte tedere liefde uit smile
Ik heb mijn pendel ook al wel in mijn broekzak gedragen, maar ik doe het nog maar zo kort, kan niet gelijk een wonder verwachten vind ik.
admin
admin jul 17 '09
Heb je ook speciale pendelkaarten? Daar hoor je ook wel eens over?
Cialara
Cialara jul 17 '09
Ik heb ze nog niet; maar ga ze binnenkort wel een keertje uitprinten. Er is een cursus pendelen op internet, en daar kun je gratis die kaarten downloaden grin
admin
admin jul 17 '09
Ja, ze bestaan dus toch smileMisschien zullen ze je ter ondersteuning zijn. En als je dat nou morgen eens doet en lekker meeneemt op vakantie? Is maar een ideetje hoor, zou ik denk ik doen grin
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki