Loading...
nl

Wie doen er hier allemaal pendelen..?

roosa
roosa jan 16 '09
OLa allemaal..!!

Ik ben al tijdje aan pendelen en vroeg me af wie dat allemaal nog meer doen..

Hoe is het voor jou..??

Ik vind het soms moeilijk met de vragen stellen moet ik zeggen enne ik had in begin toen ik me pendel had, eerste dag zei ik ja is rechtdoor en nee is stil..

Dan houd ie zich daar aan toch..?
Ik weet dat het apart is mijne ja en nee hahah..

Hoor graag alle ervaringen..

liefs roosa
Delen:
Maris1976
Maris1976 jan 16 '09
Ja ik!!!
Ik ben met de pendel in aanraking gekomen toen ik een jaar of 13 of 14 was, heb een mooie blauwe pendel en een boekje gekocht op latere leeftijd, in mijn twintiger jaren was ik erg afhankelijk van de pendel en heb het toen afgekapt, nu ligt ie even in mijn la naast mijn bed, wachtend tot ik de rust heb gevonden om er weer iets mee te doen.

Ik geloof dat je zelf je eigen regels mag maken met je pendel, je maakt in het begin een afspraak met je pendel en vraagt wat ja of nee is.

Bij mij is linksomdraaien ja en rechtsom nee. Als ie op en neer gaat is het twijfel.

Leuk hoor dat je pendelt, heb je er zelf goede ervaringen mee?

Liefs Maris
admin
admin jan 16 '09
Ik heb ook gependeld. Je kan kiezen hoe de pendel antwoord geeft.

Een mogelijkheid is: als de pendel tegen de klok indraait is het nee, met de klok mee is ja.

Andere mogelijkheid: als de pendel zwaait van links naar rechts, dan is dat nee, vertikaal (naar je toe en van je af) is ja.

Je kan het beste oefenen met gesloten vragen, dus waar je een ja-of-nee moet krijgen. Door bijvoorbeeld speelkaarten op tafel te leggen en boven elke te pendelen met de vraag: is deze kaart rood? (dwz harten of ruiten)

Ik heb een tijdje geoefend met pendelen (met kaartjes enzo) en vastgesteld dat het voor mij niet werkt. Ik kies liever voor orakels als het trekken van een kaart (ook op internet), I tjing (ook op Internet te vinden) en Het boek met alle Antwoorden.
roosa
roosa jan 16 '09
Hey maris..!!!

ow oke

Maar ej hebt wel goede ervaringen er mee..?

uhm nou het is voor mij ff denk wennen ofzo, want soms doet ie ook linksomdraai wel rustig en ik weet niet wat dat is.. ik denk dus twijfel, maar dat kan ik dan vragen..??

Ik vind ook moeilijk een goede vraag te stellen, want hoort open te zijn he..?

heb ook gehoord dat je specifiek een maand kan noemen of niet?

liefs roosa
roosa
roosa jan 16 '09
hey hans..!

Oh oke..

Ja met kaarten heb ik ook gehoord ja, dat je dat kan doen..

I tjing is ook mooi zeg trouwens..
liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '09
Ja ik pendel ook alweer een paar jaar. Wat ik heb geleerd is dat je de pendel eerst moet vragen wat jouw "ja/nee/twijfel" is. Bij mij is Ja:op en neer, nee:links en rechts en twijfel is rondjes draaien (kant maakt niet uit).

Ook moet je altijd eerst aan de pendel vragen of hij wel met je wilt werken. Hij zal zelf het antwoord geven.

Ook is het erg handig om het antwoord controleren met controle schijven. Ik heb een super handig boekje en die kan je vragen of het antwoord "wensdenken" of "klopt" of "niet klopt" was. Ook zit daar een schijf bij met hoeveel procent zeker het is.
roosa
roosa jan 16 '09


Hey..!

Oh oke..

Uhm maarre ik heb dat nu al gedaan, die ja en nee..

Kan ik dat dan alsnog doen..?

liefs
Maris1976
Maris1976 jan 16 '09
Hoiii Ja tuurlijk, gewoon een vraag stellen waarvan je het antwoord al zeker weet en dan kijken wat hij zegt en dan is dat jouw ja en jouw nee.

Ik heb er zelf goede ervaringen mee wat betreft gevoelsvragen en je moet gesloten vragen stellen die je met ja en nee kunt beantwoorden en geen open vragen.

Liefs Maris
roosa
roosa jan 16 '09
hey hey..!!

Oh oke dat is een goede ja..
Ja had ik al met me naam gedaan en met me leeftijd weet je wel.. Ja precies ik bedoel gesloten ja hahaha..

Hoe bedoel je qua gevoelsvragen..? Is dat dan vanne: Vind(naam) mij leuk, bedoel je dat?

Liefs roosa
admin
admin jan 16 '09
Ook ik doe aan pendelen en het bevalt prima.

Hier vind je twee linken naar gratis online cursussen pendelen
-http://www.hyves.nl/...81611/d1E_/Pendelen/
-http://www.starmanproductions.nl/...en/pendelcursus.html


Lieve groet
Precious1
Precious1 jan 16 '09
Ik werk er af en toe mee.
Wat ook leuk is om te doen, is om je pendel boven een voedselproduct te houden en te vragen: Is dit goed voor mij?

Dit doe ik niet alleen met voedselproducten, ook met cosmetica.

Je kan er ook energiepunten in je huis mee opsporen zoals aardstralen.
Op mijn werk heb ik dat ook een keer gedaan. Ik zat op een plek en steevast iedere dag was ik om 2 uur uitgeput.
Met mijn pendel kwam ik erachter dat ik midden op een negatief punt zat.

Erg handig! smile
admin
admin jan 16 '09
Met de pendel kan je etenswaren controleren. Nogal wat spullen uit een supermarkt zijn negatief. Dat kan je uitpendelen.
Daarna kan je met reiki de negativiteit van etenswaren omzetten. Dat kan je na afloop leuk controleren.
Met cosmetia heb ik geen ervaring smile
En werkplekken kan je met reiki ook verbeteren, zoal een reiki-douche. Gelukkig werk ik op een kantoor met veel positieve energie.
gast
gast jan 16 '09
Denk je niet dat je juist door dit te doen, negatieve energie eigenhandig omzetten naar positieve, dat je dan juist negatieve energie aantrekt? Positief en negatief zijn onderdeel van hetzelfde geheel en dat geheel wil niets liever dan de boel in evenwicht houden. Ik geloof er daarom ook niet zo in dat de mens dit kan beheersen, maar dat is mijn mening wink
Precious1
Precious1 jan 16 '09
Met de pendel kan je etenswaren controleren. Nogal wat spullen uit een supermarkt zijn negatief. Dat kan je uitpendelen.
Daarna kan je met reiki de negativiteit van etenswaren omzetten.
Oh ja? Wat grappig!

En werkplekken kan je met reiki ook verbeteren, zoal een reiki-douche. Gelukkig werk ik op een kantoor met veel positieve energie.
Ja ik ook. Maar dan meer door de mensen die er werken. smile
admin
admin jan 16 '09
@gast: reiki geven is niet eigenhandig. Reiki energie geef ik slechts door, het komt uit de onuitputtelijke universele bron.
Hoe het exat is weet ik niet. Maar ik heb gelerd en zelf gemerkt dat je etenwaren, zoals koffiemelk die uit een fabriek komt, dat die eerst negatief pendelt en na reiki positief pendeelt. Ook fruit is na reiki echt een stuk lekkerder. En ook alles wat je eet kan je extra lekker maken met reiki. Als je gelooft in onuitputtelijke energie, dan ga je een stap verder dan de gewone natuurkunde die zegt dat energie niet kan toenemen (wet van behoud van energie). Reiki is als liefde. Als ik iemand liefde geef, moet ik dan ergens iemand haten om dat mogelijk te maken?
gast
gast jan 16 '09
Hans; het is niet dat ik niet in Reiki of andere energie geloof, ik geloof er wel degelijk in dat reiki invloed heeft alles is per slot van rekening energie, ik geloof er alleen niet in dat de mens hier op deze manier mee moet werken. Het is beheerszucht, het niet accepteren en daarom manipuleren van de werkelijkheid.
De mens is te kortzichtig (in de zin van geen overzicht hebben op het grote geheel) om dit voor zijn/haar eigen rekening te nemen. Je weet nooit welke gevolgen het heeft voor anderen/de wereld.
Is de liefde die je geeft van jou?
admin
admin jan 16 '09
@gast: ik probeer je te volgen. Betekent dit dat een dokter een patient niet mag helpen?

Je krijgt in je leven hulpmiddelen en technieken aangereikt, en als dat op je pad komt, dan is dat onderdeel van je leven. Ik ben op heel bizarre wijze met reiki in aanraking gekomen. 3 jaar geleden wist ik nauwelijks iets ervan, nu ben ik reiki-master. Het was een hele rare en snelle ontwikkeling, die duidelijk kosmisch gestuurd was. Ik liet het gewoon gebeuren, en maakte in alle rust de volgende stap. Ik werd hierin geleid. Het was alsof ik in een taxi zat die me vanzelf langs een zekere route bracht.
Doe ik iets, volgens jou, wat boven mijn macht is? Voor mij is het iets wat ik heb verworven. Mensen vragen nu om reiki, en dan doe ik dat. Zoals nu, met een grieperige dochter.
Precious1
Precious1 jan 16 '09
Dan zou magnetiseren ook niet goed zijn?

Daarmee behandel je mensen ook met energie die daar dan veel baat bij hebben.
Muin
Muin jan 16 '09
Ik geloof niet zo in pendelen, ik kies liever voor Orakels. Wat Reiki eigenlijk is weet ik niet maar van Reiki behandelingen kom ik snel tot ontspanning. grin
Lena
Lena jan 16 '09
welke orakels?
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki