Loading...
nl

Mijn handen voelen niet als de mijne

Emuca
Emuca mrt 12 '09
Misschien zal ik dat wel overwegen om te doen. Klinkt heel interessant. Mensen helpen is fijn.
Cialara
Cialara mrt 12 '09
Hoi allemaal,

Ik heb ook die tinteling in m'n handen als ik ze bij bijv. mijn man op een pijnlijke plek leg. Ook mijn kinderen vielen in slaap als ik mijn handen op ze legde toen ze nog erg klein waren. Ik ga binnenkort een reiki-cursus/inwijding doen. Ben erg benieuwd. Nog een klein vraagje, ik ben altijd statisch geladen en krijg vaak schokken als ik iets aanraak ... heeft dat daar ook mee te maken?
Emuca
Emuca mrt 12 '09
Dat zou kunnen.. Dat heb ik ook vaak, maar vooral dat ze warm zijn. Mensen laten slapen is me ook wel eens gelukt trouwens. smile
Cialara
Cialara mrt 12 '09
Ja, dat warm worden heb ik ook heel sterk.
koenewoen
koenewoen mrt 12 '09
Klinkt boeiend allemaal.
Houd ons op de hoogte hé, met jullie helende handen!
Wou dat ik deze ook had!
Die test leverde bij mij helaas niets op!
Emuca
Emuca mrt 13 '09
Je bedoeld die test met het voelen van energie tussen je handen?
koenewoen
koenewoen mrt 13 '09
ja die test, ik voelde daar niets van. Heb dit vandaag nogmaals geprobeerd. Ik voel er totaal niets bij.
Emuca
Emuca mrt 15 '09
Ik voel het altijd, waar ik ook ben. smile
Cialara
Cialara mrt 21 '09
Hoi Angel

Ik voel het niet altijd, maar kan het wel oproepen als ik dat wil... Vervelend vind ik dat "geladen" zijn met energie. Ik krijg vaak schokken als ik iets pak of aanraak. Ook als ik iemand een zoen geef bijvoorbeeld...

Maandag ga ik beginnen met de Reiki-curus/inwijding. 4 avonden achter elkaar en dan eind volgende week ben ik ingewijd. Ik kijk er erg naar uit. Ik vind het een fijn idee dat je iemand op deze manier zou kunnen helpen.

Mijn man heeft afgelopen week te horen gekregen dat hij beginnende artrose heeft en nu kan ik bij hem goed de pijn die hij heeft verlichten, dat geeft een liefdevol gevoel... kan het niet anders omschrijven.
admin
admin mrt 21 '09
Jorine,

Reiki werkt idd prima bij artrose. Niet dat de bewegingen ruimer worden, maar wel als pijnverlichting.
Mijn vader heeft artrose aan de nek en door slechts een enkele reiki behandeling heeft hij enorm veel bat erbij. Hij kan zijn hoofd nog steeds beperkt draaien, maar wel soepeler en zonder pijn.
Is dit jouw reiki 1 inwijding? Ik ben erg benieuwd naar de effecten op jou. Zelf ben ik nogal ziek ervan geworden. Toch heb ik er geen spijt van. Het is verder een geweldig geschenk!
koenewoen
koenewoen mrt 21 '09
Jorine,

Wat leuk dat je je inweiding cursus van Reiki doet.
Als ik die gave zou hebben zou ik zeker ook zo'n cursus volgen.
Het lijkt mij ook heel fijn om zo mensen te kunnen helpen.
Ik wens je veel succes!
Cialara
Cialara mrt 21 '09
Dank je
Cialara
Cialara mrt 21 '09
Trouwens, wie zegt dat jij die gave niet hebt? Mijn instructrice heeft me niet gevraagd of ik al iets voel ofzo... volgens mij kan iedereen het leren!
koenewoen
koenewoen mrt 21 '09
Als ik hier op de site kijk, dan heb ik echt niets speciaal dat ik kan met mijn handen.
Ik zou het wel heel graag kunnen hoor. Misschien moet dit zich eerst nog wat meer ontwikkelen.
Cialara
Cialara mrt 21 '09
Ik moet eerlijk zijn, ik voel het pas een paar jaar, eigenlijk pas sinds iemand bij mij Reiki deed! Daarvoor had ik er nog nooit van gehoord. Het kan zo zijn dat je door zo'n behandeling zelf ontvankelijk gemaakt wordt... maar goed, ik ben ook iets ouder en dus misschien er meer klaar voor om het te gaan doen zeg maar.
koenewoen
koenewoen mrt 21 '09
Ja dat zou kunnen.
Ik moet zelfs zeggen dat ik eigenlijk niemand in mijn omgeving ken die Reiki doet.
Als ik nog eens naar mijn spirituele winkel ga, ga ik eens meer uitleg vragen.
Maryssa
Maryssa mrt 21 '09
Hey Koen,

Reiki kan iedereen leren. Je krijgt een soort van inwijding waarbij het kanaal waardoor de Reiki energie stroomt wordt geopend. Magnetiseren is iets waarvoor je volgens mij wel aanleg moet hebben.
koenewoen
koenewoen mrt 21 '09
Klinkt interresant. Kun jij het Maryssa?
Ik ga me daar toch eens verder over verdiepen.
Maandag zal ik eens naar de bib gaan om een goed boek hierover te zoeken.
Maryssa
Maryssa mrt 21 '09
Ik ben nooit ingewijd in Reiki maar kan wel magnetiseren. Het gaat vanzelf als ik iemand aanraak dat er energie uit mn handpalmen stroomt. Ik gebruik het voor mezelf maar ook voor mensen uit mijn omgeving. Ik wist via een paragnost dat ik er aanleg voor heb en ben het door een ingeving op een gegeven moment gewoon gaan doen. Een vriendin van mij gaf mij eens een Reiki behandeling en de keer daarna heb ik de handposities van Reiki die zij op mij toepaste, gebruikt en haar een behandeling gegeven d.m.v magnetisme.
admin
admin mrt 21 '09
Bij magnetiseren stuur je energie van jezelf naar de ontvanger. Daardoor kan je als magnetiseur erg uitgeput raken.

Bij reiki stuur je energie uit de kosmos. Die ontvang je via de kruinchakra en via hart en zonnevlecht gaat die energie via je handen naar de ontvanger. je kunt dit urenlang doen en tegelijkertijd krijg je ook zelf als behandelaar energie aangevuld.

Alle mensen hebben reiki-gaven. Helaas zijn de reiki-kanalen meestal dichtgeslibt bij de moderne mens. Bij een reiki-inwijding worden de reiki kanalen geopend.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki