Loading...
nl

Mijn handen voelen niet als de mijne

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 2 '09
Ik heb last van iets heel aparts... Ik heb het al een langere tijd, maar vandaag is het wel heel erg.

Het klinkt misschien raar, maar als ik schrijf, of zoals nu, typ en ik zie daarbij mijn handen, is het net alsof die niet van mij zijn. Alsof de afstand tussen wat ik zie en voel/weet niet klopt.

Herkent iemand dit? Of moet ik gewoon een brilletje cool
Delen:
Anne
Anne jan 2 '09
Paulette,

Heb je ook last van het gevoel net of dat je er niet echt bent? Je voelt jezelf niet helemaal maar je doet alle dingen toch die je moet doen, ze lijken automatisch te gaan? Het voelt of dat je er geen grip op hebt?
Of heb je het alleen met je handen?
Liefs aNNe
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 2 '09
Dat mijn handen niet van mij lijken te zijn heb ik alleen met mijn handen. Ik stuur mijn handen dan wel op routine. Maar het is net alsof ik niet spoor. Ik weet dat het niet kan.

Ik heb niet het idee dat de wereld langs me heen gaat. Ik heb wel grip.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 2 '09

Hoewel, vandaag zit ik er niet echt super in.... Ik noem het wel eens van die 'regeldagen'. blush
Beschermengel
Beschermengel jan 2 '09


Je zou je handen kunnen vragen iets te schrijven..of je gids die bij je aanwezig is..kijken wat er gebeurt!
Takhihiii
Takhihiii jan 3 '09
euhhh, die handen zijn ook niet van jou... je hebt ze alleen maar even in bruikleen, gedurende dit leven.

Maar wat ik denk waar je last van hebt is een gedeeltelijke buitenlichamelijke ervaring (out-of-body experience), ik had daar vroeger wel last van. Wanneer je etherische lichaam maar een halve centimeter verschuift ten opzichte van je materiele lichaam krijg je al een vervreemdend effect. Ik had het vroeger ook vooral met mijn handen. Ik denk dat je goed voor je lichaam moet zorgen, goed slapen, eten en bewegen, niet te veel stress en met de buik ademen. Het gaat vanzelf over, zo heb ik het ervaren tenminste.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 5 '09
Dank je voor je reactie.

Ik denk dat je het bij het juiste eind hebt. Ik had zelf het gevoel dat ik inderdaad buiten mijn stoffelijke lichaam zit. Net alsof het verschoven is. Ik zal doen wat toen bij jou hielp.

Ik ben idd niet lief voor mijn lichaam geweest.

Het wordt ook erger. Het zijn nu niet alleen mijn handen, maar ik ben nu ook hoger dan mijn lichaam. Aparte gewaarwording hoor.

Hebben anderen nog tips om me weer gelijk te krijgen?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 9 '09

Door mijn ontwikkeling van 3e dimensie naar de 5e gebeurt er veel in mijn lichaam. Daardoor raken mijn lichtenergieën van slag. Dat maakt dat ik me buiten mijn lichaam voel.

En idd, goed voor mezelf zorgen is iets wat ik kan doen.Het proces is zwaar voor het lichaam. Geen suikers bijvoorbeeld, en 6x (gezond) eten per dag. Daarnaast heb ik ´oefeningen´ gekregen om de lichtenergieën te helpen.

Daarnaast zei ze dat mijn DNA aan het veranderen is. Maar wat moet ik me daarbij voorstellen.
Takhihiii
Takhihiii jan 9 '09
ja, in ieder geval niet de DNA volgens de reguliere wetenschap, die verandert nu juist niet, anders zou men bij de politie nooit DNAprofielen kunnen gebruiken, of wel?
gast
gast jan 9 '09
We "gebruiken" maar 3% ofzo van ons DNA de rest noemen ze junk. Misschien dat er in die 3% onze identiteit is opgeslagen die onze uitingsvorm vertegenwoordigd. Maar we zijn toch meer dan alleen die uitingsvorm, Takhihiii? En waarom zou het niet zo kunnen zijn dat we die zogenoemde junk DNA nu wel gaan gebruiken, en dat het daarom lijkt alsof we veranderen.
Takhihiii
Takhihiii jan 9 '09
Nou gast, men noemt het junk omdat het geen nut schijnt te hebben, maar men zei vroeger ook dat we maar 10% van onze hersenen gebruiken en dat is inmiddels ook allang weer achterhaald. Punt is, als je het niet weet, kan je het ook maar beter niet gaan invullen, want dat is allemaal extra ballast wat je later toch weer overboord moet gooien. Volgens de laatste berichten die ik hebt gelezen is het zogenaamde junkDNA trouwens virusDNA, en zijn het de virussen die onze uitingsvormen gebruiken om zich verder te ontwikkelen grin.
Cialara
Cialara mrt 10 '09
[quote=Hemelwandelaar]Dank je voor je reactie.

ik ben nu ook hoger dan mijn lichaam

Hé, ik had vanmiddag ook zo'n gevoel, dat je hoger zit of groter bent dan je lichaam. Is inderdaad heel erg apart gevoel. Duurde "gelukkig" niet zo lang.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 10 '09
Ja, het is een aparte gewaarwoording he?

Er zijn ook mensen die het bij hun voeten ervaren. Ik heb ook eens op de fiets gezeten waarbij ik het idee had dat mijn ogen hoger stonden dan mijn lichamelijke ogen.

Ik zal even zoeken wat ik nog aan info voor je kan vinden. Ondertussen is het bij mij al een tijd zo goed als over.
Takhihiii
Takhihiii mrt 12 '09
Toen ik voor het eerst mantrazong had ik dat gevoel. Ik heb toen een tijd lang geprobeerd het gevoel weer op te roepen, maar het bleef grotendeels een spontaan gebeuren. Als de omstandigheden juist waren, groeide ik. Bij mij werkte het in dit geval door middel van geluid. Wanneer mijn stem als één klonk met een andere stem of een muziekinstrument, dan kon mijn bewustzijn zich voorbij de grens van het lichaam verplaatsen. Die lichaamsgrens is een alleen maar beperking die we ons zelf opgelegd hebben. Wel handig in het dagdagelijkse gebruik, overigens grin
Emuca
Emuca mrt 12 '09
Ik heb het ook wel eens.. Vooral als ik voor me uit staar. Dan voelen mijn handen opeens heel zwaar of licht. Ik neem sowieso veel met mijn handen waar.. Er zit ook heel veel energie in.
admin
admin mrt 12 '09
Heel inetressant, Angel of Death.
Doe je aan reiki, ofzo?
Ik denk dat je er iets mee kunt!
Emuca
Emuca mrt 12 '09
Nee, ik doe nog niet aan reiki. Lijkt me wel super interessant.
Ik kan verschillende dingen met mijn handen.. Maar de meeste mensen gebruiken mijn handen vooral als kachel.
admin
admin mrt 12 '09
Ik doe wel aan reiki. Mijn handen zijn normaal warm, maar als ik deze tegen iemand aanhoudt, dan krijgt de ontvanger het soms zo warm dat gevreesd wordt voor een verbranding.

Doe eens het volgende experiment:
Hou je handen 30 cm van elkaar, met de handpalmen naar elkaar. Hou de handen eerst even stil. dan draai je je rechterhand langzaam naar boven en beneden, op en neer.
Voel je iets 'passeren' in je linkerhand?
Emuca
Emuca mrt 12 '09
Jawel. Ik voel een tinteling langs mijn linkerhand trekken als ik dat doe.

Bij mij zeggen mensen dat ook wel eens, dat als ik bijvoorbeeld het hand op het hoofd leg, het eng warm wordt, terwijl ik mijn hand zelf gewoon voel.. Meestal enkel wel met een tinteling.
admin
admin mrt 12 '09
Ik denk dat je genezende handen hebt, Angel.
Dat is mooi! En daar kan kan jij jezelf en anderen mee helpen.

Ik kan je aanraden om een reiki-inwijding te ondergaan. Het zal heel veel dingen duidelijk voor jezelf maken, hoe je bent en hoe je je gedraagt. En het zal je zelfvertrouwen een enorme boost geven
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki