Loading...
nl

Roken: pfffffffffff!

Precious1
Precious1 mrt 31 '10
Origineel bericht van: Helma
Nou moe! Wat lachen zeg! Misschien zijn we elkaar wel gepasseerd, zonder elkaar te 'herkennen', lol...

Welke boeken had jij, als ik zo vrij mag zijn?

Die van mij:

* 2x 365 kabouterverhaaltjes voor het slapengaan (dit was het favo voorleesboek vroeger van mijn dochters, en heb ze allebei een spiksplinternieuw exemplaar gegeven)
* het boek met alle antwoorden
* handboek voor de moderne heks
* Harry Potter en de orde van de fenix
* Harry Potter en de halfbloedprins
* een geplastificeerde wereldkaart
* kadolint (dat kom ik altijd tekort)

Nou ja, dat was hem wel, je hebt gewonnen! grin
Ik vond het een geweldige boekenbeurs en wij kwamen tijd tekort, omdat we die hal veel te laat ontdekten! Als ze in Zwolle zijn wil ik daar absoluut weer heen!!!


Ja grappig hé! Ben je ook op zondag geweest?

Ik had:
OOK het boek met ALLE antwoorden! wink
De man die Werk vond - Herman Brusselmans (moet altijd zo om hem lachen dus ben wel benieuwd hoe hij schrijft)
Pijn - Beau van Erven dorens
De dubbelgangen van de Duivel (over iemand die de dubbelganger van de broer van Saddam Hoessein was)
Hotel new Hampshire - John Earving
Mijn leven in de Hel - over een meisje wat naar NL is gelokt onder valse voorwendselen en daar op de wallen werd gezet.
Schoonheidssalon van Kabul - over een vrouw die het opneemt tegen de vrouwenonderdrukking in Kabul
En 2 boeken van Natascha Kamphus.

Zeker een top beurs!
Ik ga de volgende keer weer!
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 31 '10
[quote=
Lieve Hemelwandelaar, het is niet iets dat je zomaar verandert. Jarenlang deed je het immers zoals je dacht dat het goed was!
Vooral het goede wensen voor anderen, houden van die ander, het 'pleasen' van die ander: dát was hetgene waar we voor stonden, we hadden het bordje 'Leger des heils' op ons voorhoofd, en het gekke was, de mensen wisten mij althans, daar altijd voor te vinden, met die gedachte: oh, Helma doet het wel!
En geloof me, ik maak nog steeds regelmatig de fout[/quote]

Mag ik hier op inspringen?
Wat hierboven aangehaald werd dat lokk ik wel ,allleen sinds een paar weken heb ik er schoon genoeg van.
En kom op een voor mijn omgeving vrij radicale, voor mezelf op dit woerd/werd me niet in dank afgenomen
Pech voor hun heb er schoon genoeg van
thanks Pultje
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 31 '10
Helma, Karin, Pultje, jullie zijn heel lief voor me. Thanx!

Het is een heftige periode voor me waarin veel dingen opdoemen... Het is moeilijk balans te blijven vinden....

Het zal allemaal een hoger doel dienen, maar ik ben t even kwijt! eek
admin
admin apr 1 '10
Probeer tijd en ruimte voor jezelf te vinden om effe tot rust te komen.
Dan vind je alles weer terug denk ik wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 1 '10
Ja, ik denk het ook. Want ik voel hoe ik reageer op je lieve bericht.

Waar kan ik een hutje op de hei huren voor een lang weekend?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki