@heidel dan mag jij bij mij komen reinigen
hihihi er is al 2x iemand hier geweest om te reinigen maar ze blijven terug komen (ik woon in een "oude" flat) en zelf reinigen daar voel ik me niet zo prettig bij weet niet waarom (bangerik die ik ben hahaha)
Vergeet het maar..
Ik heb het hard zat te halen op it moment om in mijn eigen energie te blijven !!!
Flats zijn moeilijk te reinigen..
Omdat alle energie een bepaalde punt instroomt..
Als jij toevallig in een huis woont waar een 'poort' zit, dan zul je het aan blijven trekken (vandaar ook de langdurige te koop staan van het huisje)
Ik ben een keer ergens gaan reinigen waar het huis drie jaar van te koop stond..
Die had ook zo'n poort.. verschrikkelijk is dat..
We hebben de poort dichtgemaakt, gereinigd en alle zwarte energie eruit gegooid..
's nachts is het tekeer gegaan in dat huis, dat wil je niet weten..
(borden sprongen kapot, lamp scheurde, deuren kierde en het leek te waaien binnen, volgens de eigenaar)
Kep nog een afstandsbehandeling gedaan, omdat de eigenaar bang was..
Maar de grootste zwarte viezerik had ik zelf mee naar huis genomen.. brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Daarna was het in ons huis effe hommeles .. (ik voelde het onderweg naar huis zitten aan mij ihihih, was wel vies)
Ik heb ons huissie gereinigd en drie weken later was zijn huis verkocht.. geloof het of niet
(ik heb trouwens niets te bewijzen hihihih)
Maar dat sfeertje.. brrrrrrrrrrrrr..
Veel armoede, ruzies, onvrede, mensen die niet gezellig bleven plakken maar altijd naar huis gingen...
Kortom.. een 'plakhuis'
Een poort is nooit goed..
Ik heb dat gevoel heel sterk bij jouw omschrijving..
Ik heb zelf ook een heel vies huis gehad, dat stond al twee jaar te koop en was goedkop.. maar daar was zoveel aan slechte energie binnen, heeft enkele tijd geduurd voordat het eruit was.. en bij de eindreiniging sprongen bij mij vier boedhabeelden kapot (zonde)
We hebben het huiske na vier jaar wonen verkocht en was binnen een week weg
Goed hé.. sfeer is bepangrijk bij verkoop..