Loading...
nl

Negatieve entiteiten wegjagen

Wullabee
Wullabee nov 9 '08
lieve gast,

Er zoden bepaalde salvia soorten zijn ja,die zo een tripwerking hebben,maar ik werk niet zo.
Mijn salvia is volkomen onschuldig,maar reinigend.
Neem dus witte salvia.

lg soul
gast
gast nov 9 '08
Oh maar trippen is niet iets "slechts" hoor Soullove, het is juist heel geest verruimend. Je moet alleen weten waar je mee bezig bent. Als je sjamane bent moet je hier toch mee bekend zijn, of niet?!
Wullabee
Wullabee nov 11 '08
lieve gast,

Ik ben bekend met een aantal geestverruimende middelen,ondere andere ook dat t niet alleen geestverruimend is,maar ook dat ongewenstes zich insluipen kan.
Ik heb goede en slechte ervaringen ermee,maaar ik heb voor mijzelf besloten niets meer te nemen,ik kom ook zo in mijn werelden.....en ook zo verruimd mijn geest zich....

lg soul

Ps:iedereen mag zelf weten of ie iets doet of niet.
Pegasus
Pegasus okt 15 '09
Salvia werkt heel goed. En daarbij visualiseren dat het weggaat. Het liefst visualiseren dat het door het raam naar buiten gaat en naar het licht. Dat het daar mag blijven nu, continu en permanent. En je huis schoon heel schoon houden en gevoelsmatige donkere hoeken opvullen met licht.

Wat vinden jullie trouwens van deze?

Toen mijn vriend en ik net een relatie hadden, deden we geen oog dicht. Het leek of iets ons uit onze slaap hield. Ook had hij telkens het gevoel aangevallen te worden. Ik kon voelen dat "het" boven in de hoek van de kamer zat en "het" ging niet weg.
Uiteindelijk trancereis (sjamanisme) gemaakt om er achter te komen waarom "het" hier was en hoe ik het weg kon krijgen.
In de trancereis zag ik een helemaal vervormd wezen, had geen menselijke vorm meer en zeker niet gezellig.

Reden: in tijd van kleding van bont en wonen in grotten, zie ik mezelf. Ik heb een relatie met mijn huidige vriend. We houden heel veel van elkaar. Een andere jongeman is stamoudste en wil mij als vrouw. Dit is de reden. Hij wil dat onze relatie stuk gaat. Daarom valt hij mijn vriend 's nachts aan. Blijkbaar is dat wij een relatie met elkaar hebben gekregen een trigger wat dit wezen oproept.

Dan vraag ik hoe ik ervoor kan zorgen dat "het" weggaat. Door heel veel liefde en licht te sturen. Dit duurt een tijd en langzaam wordt het hele lelijke wezen, weer een mooie jongeman. Heel apart. Geen idee dat het uberhaupt een jongeman kon worden. Deze persoon was van afgunst, jaloezie en haat, zo lelijk geworden dat hij helemaal was vervormd. Uiteindelijk liet hij het los en verdween. Daarna nooit meer last gehad van niet kunnen slapen, aanvallen etc.... Ook een prachtige ervaring, hoe sterk licht en liefde is.
admin
admin okt 15 '09
Mooi Pegasus!
White sage, ik brand het heel vaak!
Zout strooien in de hoeken van je huis, je kan ook kristallen gebruiken.
Heidelroos
Heidelroos okt 15 '09
Ik ben gék op witte salie en huisjes reinigen laugh
Er zijn verschillende tactieken en technieken te bedenken, op te zoeken en te gebruiken..

Volg je hart en doe wat je gevoel ingeeft..
Dat zal een betere reiniging teweeg brengen, omdat het uit jezelf komt, wat JIJ denkt nodig te hebben..

Zoals elk mens een verschillende behandeling behoeft, zal ooke en huis anders behoeven..
admin
admin okt 17 '09
@heidel dan mag jij bij mij komen reinigen winkhihihi er is al 2x iemand hier geweest om te reinigen maar ze blijven terug komen (ik woon in een "oude" flat) en zelf reinigen daar voel ik me niet zo prettig bij weet niet waarom (bangerik die ik ben hahaha)
elizabeth
elizabeth okt 22 '09
Hoi
Juist omdat je bang bent.
Sta krachtig in het leven. Zijn jou eventuele edelstenen ook gereinigd? Daardoor kwam het bij ons een keer terug omdat er allerlei energie aan deze stenen hing. Nu hebben we een klein altaartje.
Reinigen moet je wel door een ervaren iemand laten doen.
Het is geen spel. Hier heeft het een week gewaaid, toen het schoongemaakt werd, wij wonen in een heel oude boerderij. Heel bijzonder om dat mee te maken.
Succes.
Heidelroos
Heidelroos okt 22 '09
Origineel bericht van: kikkertje
@heidel dan mag jij bij mij komen reinigen winkhihihi er is al 2x iemand hier geweest om te reinigen maar ze blijven terug komen (ik woon in een "oude" flat) en zelf reinigen daar voel ik me niet zo prettig bij weet niet waarom (bangerik die ik ben hahaha)


Vergeet het maar.. smile
Ik heb het hard zat te halen op it moment om in mijn eigen energie te blijven !!!

Flats zijn moeilijk te reinigen..
Omdat alle energie een bepaalde punt instroomt..
Als jij toevallig in een huis woont waar een 'poort' zit, dan zul je het aan blijven trekken (vandaar ook de langdurige te koop staan van het huisje)
Ik ben een keer ergens gaan reinigen waar het huis drie jaar van te koop stond..
Die had ook zo'n poort.. verschrikkelijk is dat..
We hebben de poort dichtgemaakt, gereinigd en alle zwarte energie eruit gegooid..
's nachts is het tekeer gegaan in dat huis, dat wil je niet weten..
(borden sprongen kapot, lamp scheurde, deuren kierde en het leek te waaien binnen, volgens de eigenaar)
Kep nog een afstandsbehandeling gedaan, omdat de eigenaar bang was..

Maar de grootste zwarte viezerik had ik zelf mee naar huis genomen.. brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Daarna was het in ons huis effe hommeles .. (ik voelde het onderweg naar huis zitten aan mij ihihih, was wel vies)
Ik heb ons huissie gereinigd en drie weken later was zijn huis verkocht.. geloof het of niet
(ik heb trouwens niets te bewijzen hihihih)

Maar dat sfeertje.. brrrrrrrrrrrrr..
Veel armoede, ruzies, onvrede, mensen die niet gezellig bleven plakken maar altijd naar huis gingen...
Kortom.. een 'plakhuis'

Een poort is nooit goed..
Ik heb dat gevoel heel sterk bij jouw omschrijving..

Ik heb zelf ook een heel vies huis gehad, dat stond al twee jaar te koop en was goedkop.. maar daar was zoveel aan slechte energie binnen, heeft enkele tijd geduurd voordat het eruit was.. en bij de eindreiniging sprongen bij mij vier boedhabeelden kapot (zonde)
We hebben het huiske na vier jaar wonen verkocht en was binnen een week weg wink
Goed hé.. sfeer is bepangrijk bij verkoop..

Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki