Eerst en vooral wil graag duidelijk maken dat ik misschien zeker nog niet de wijsheid heb die jij nu hebt Hurby. Ik ben nog een jong mens van 18 jaar en en wijsheid komt met de jaren natuurlijk.
Maar het feit dat hier een klein beetje een verband wordt gelegt met Hitler stuit me een beetje tegen de borst. Er zijn natuurlijk altijd mensen die misbruik zullen maken van de situatie. Dat valt niet te voorkomen.
Maar dit is nu juist mijn punt. Daarom dat ik hier op dit forum ben. Dit is wat de maatschappij voortbrengt door te zwijgen. Hoeveel gruwelen er wel niet zijn in de wereld, en gruwelen vanwaar we juist niets afweten. Daarom dat ik zo tegen de maatschappij ben omdat het weinig goeds voorbrengt. De verhalen en wat ik allemaal gelezen heb over Hitler zitten nog altijd als een kille hand rond mijn hard.
Dusja Ik weet wel dat je het goed bedoeld Hurby maar Hitler ... brr t'is een wreed en akelig persoon. Natuurlijk heb ik respect voor iedereen zijn mening.
En wat de bijbel betreft... Niet dat ik niet per se in het goddelijke geloof, maar de bijbel staat volledig los van god vind ik. De bijbel is herschreven waardoor er vanalles is in veranderd.