Loading...
nl

Vorige levens

fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08
Ik kan hier wel weer op reageren maar dit houdt zo niet op; volgens mij verpesten we het forum. Sorry daarvoor, was niet de bedoeling.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '08
Nee hoor het verpest het niet hoor, en wie weet leren we er nog iets van.
fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08
Vrij weinig; we zijn te koppig. Goede eigenschap, behalve als je het fout hebt. Ik heb je wat te zeggen maar doe dit liever ergens anders, mag ik je toevoegen op msn?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '08
PM me maar. Ik ga alleen wel slapen nu, dus lees het later wel.
fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08
Nee voldoet niet, laat maar dan. Sorry voor het aanbod.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '08
Ok, mss later als ik online ben dan. Mijn msn staat in mijn profiel, dus zie maar.
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 29 '08
Zouden we het uberhaupt kunnen bewijzen? Het frapantste voorbeeld voor mij was, toen mijn kind (4) net een beetje kon praten en met allerlei dingen kwam uit een ander leven, t/m een bestaand adres en huisnummer en al. Toen ik herhaalde o, dus dat was nummer (ik weet het nu niet meer) zoveel, dan werd ie boos en herhaalde hij opnieuw het nummer dat hij eerst gezegd had.

Ik lees hierboven iets over zelfbeschikking, ik moet daarbij ineens een beetje denken aan het onderzoek dat in Japan door Emoto is gedaan. Hij heeft laten zien dat water een ongelooflijk levend mechanisme is dat we kunnen beinvloeden en in feite voelt, communiceert, luistert, informatie bewaart, leven activeert en veel meer. Ons lichaam bestaat voor voor zo´n 75% uit water, ook onze hersenen, dat geeft toch te denken, niet?

Natuurlijk is ook dit onderzoek omstreden, maar eigenlijk geldt dat ook veel onderzoeken uit de medische wetenschap, maar omdat het middel dan toch werkt, denken we er niet meer over na. Echter als het op innerlijk geloof aankomt zijn we blijkbaar wat moeilijker te overtuigen wink

Misschien toch leuk om dit eens te lezen..

http://www.trans4mator.nl/emoto-heilzaam-water.html
http://www.lenntech.com/water-trivia-feiten.htm
fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08
Er zit een groot verschil tussen iets wat leeft en iets wat leeft en zelfbeschikkingsrecht heeft.

Dieren voelen, communiceren, luisteren, bewaren informatie en activeren leven ook. Maar hun zelfbeschikkingsrecht is nihil vergeleken met de mens; ze zitten vast aan de natuur, als een vorm van instinct dat beperkt is vergeleken met de mens.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '08
Misschien begrijp ik het niet goed, maar kun je even uitleggen wat zelfbeschikkingsrecht betekend?
fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08
Vrijheid; keuzes maken.
Maris1976
Maris1976 aug 29 '08
Misschien een keuze hebben over dingen? Ik zeg maar wat smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '08
En zijn jouw keuzes dan nergens op gebaseerd? Hoe vrij zijn ze dan nog eigenlijk?
fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08
Waarom zijn ze niet meer vrij als ze ergens op gebaseerd zijn? Ik kan toch kiezen waar ik ze op baseer? Of helemaal nergens op.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '08
Hoezo kan jij kiezen waarop jij ze baseert? De keuze waarop jij ze baseert is ook een basering. Waarom zou je iets wel meenemen en iets anders niet? Daar is altijd wel een reden voor te vinden.

Zo werkt gewoon de causaliteit, dus ik begrijp niet goed waarom je zoveel moeite met de wet van oorzaak en gevolg hebt.
Lena
Lena aug 29 '08
Origineel bericht van: Lena10


ooit heeft iemand mij vertelt over mijn moeder,dat ze ver weg is tenminste opdat moment.
het gekke is dat ik me daar altijd wat rot over heb gevoeld.
omdat ik nooit echt goed begrepen heb wat ver... weg was.


ver....weg is dat je daarom ook geen gevoel mee hebt dat ze in je omgeving is?
en dat ver...weg de keuze is om ergens anders te verblijven dan hier...?
fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08
^Wat bedoel je?

NiMS, de wet van oorzaak en gevolg sluit vrijheid van keuzes helemaal niet uit. Je kunt enkel van het verleden zeggen wat er gebeurd is omdat deze dingen al gebeurd zijn. Als het heden en toekomst, zoals jij zegt, al vaststaan, dus ook al gebeurd zouden zijn, wat is dan het verschil tussen oorzaak en gevolg? Als je ze op één lijn plaatst, is er niet eens een wet meer. Is deze wet ook een illusie volgens jou?

Ben jij niet degene met het probleem met deze wet? Ik heb er geen problemen mee hoor.
Lena
Lena aug 29 '08
Origineel bericht van: Hurby


Er zijn genoeg zielen die er voor kiezen om voor een bepaalde tijd gewoon niet te incarneren. Ze hebben het veel te goed daarboven en voelen er weinig voor om te proberen om hogerop te komen, want leven is zonder garantie voor succes. Ze proberen het wel weer een andere keer.



dit
fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08
Heeft die persoon nog meer gezegd dan alleen ver...weg? Het kan zoveel betekenissen hebben; ik hoop dat ik je goed begrijp.

Je moeder zou je nauwelijks kunnen ondersteunen als zij zelf weer aan een nieuw leven zou beginnen. Ook al zou ze incarneren als zelfs maar het kindje van je buurvrouw, dan zou ze zich natuurlijk niet meer direct verbonden voelen met jou omdat ze een eigen leven te leiden heeft.

Dus in zeker zin is ze, door ogenschijnlijk ver weg te zijn, juist veel dichter bij jou.
Lena
Lena aug 29 '08
ja het was alleen ver..weg,maar in die fase was ik er denk ik ook niet aan toe.
ik heb het wel losgelaten hoor, maar af en toe zijn er van die herinneringen, maar nu geen groot verdriet meer.

dank voor je uitleg smile
fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08
Graag gedaan.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki