De veranderingen zijn nu al merkbaar. Er is zoveel dat onder onze neus gebeurd. De mens wordt natuurlijk onwetend gehouden. Gelijk brave schaapjes allemaal in een kudde. Altijd hetzelfde rollenspel. De manier waarop een mens moet leven en de wetten moeten volgen... aarg ik kan me ook totaal niet vinden in deze maatschappij. Ik heb me altijd al anders gevoeld als de rest en zo zijn er meer mensen die zo denken. Die meer willen weten. Hoe de vork werkelijk aan de steel steekt.
Ik denk dat de meeste die hier komen dat ook zo voelen en zo zijn. Die schaapjes die afdwalen van de kudde en zelf op zoek gaan.
Te gek, maar hoe doe je dit precies? De mens wordt inderdaad onwetend gehouden, maar het feit dat de maatschappij het bij het verkeerde eind heeft wil echt niet zeggen dat hetgene dat er haaks op staat precies juist is. (in dit geval alternatieve websites en watnogmeer ten opzichte van de maatschappij.)
Maak niet dezelfde fout als de Duitsers en anderen in de tijd van Hitler, die vastklampten aan iemand met wat voor beloftes en agenda dan ook om hoop te verkrijgen, zodat ze verlost zouden zijn van hun armoedzalige toekomst. Lees het Boek Der Openbaringen maar in de Bijbel, waar er wordt gesproken van de vier ruiters die op precies dezelfde manier macht over de wereld verkrijgen. Mensen worden wanhopig en gaan wanhopige dingen doen. Dus pas op.
Uiteindelijk kan de mens toch alleen vorm geven aan enkel datgene wat hij gevoelsmatig al weet; niet meer. Mooie verhaaltjes vertellen kan iedereen, maar je kunt ze pas accepteren als je er een goed gevoel bij krijgt. En zo niet dan vertrouw je je gevoel niet. Dus de echte vraag die je hier komt beantwoorden is: klopt je gevoel wel? Is zekerheid niet hetgene waar de mensen hier echt naar op zoek zijn? Op zich geen ramp, maar extra goed opletten dus, want een onzekere persoon is makkelijk te beïnvloeden, ook op de verkeerde manieren.